Geskiedenis Podcasts

Opbergruimtes van die paleis van Knossos

Opbergruimtes van die paleis van Knossos


Die paleis van Minos in Knossos

Die paleis van Minos in Knossos is een van die bekendste argeologiese terreine ter wêreld. Knossos -paleis, geleë op die Kephala -heuwel op die eiland Kreta in die Middellandse See, was die politieke, sosiale en kulturele sentrum van die Minoïese kultuur tydens die vroeë en middel -bronstydperk. Sy krag, wat reeds so vroeg as 2400 vC gestig is, is deur die uitbarsting van Santorini ongeveer 1625 vC aansienlik verminder, maar nie heeltemal verdwyn nie.

Wat miskien nog belangriker is, is dat die ruïnes van die Knossos -paleis die kulturele hart is van die Griekse mites Theseus wat teen die Minotaur veg, Ariadne en haar tou, Daedalus die argitek en die gedoemde Icarus van die waxwings wat alles gerapporteer is deur Griekse en Romeinse bronne maar byna seker baie ouer. Die vroegste voorstelling van Theseus wat teen die minotaur veg, word geïllustreer op 'n amfora van die Griekse eiland Tinos, gedateer 670-660 v.C.


Opbergruimtes van die paleis van Knossos - Geskiedenis

Die gevierde paleis van Knossos, die mooiste Minoïese monument, die woning van die mitiese koning Minos, was ongeveer driehonderd jaar lank - van 1650 v.C. tot 1350 v.C. - die belangrikste magsentrum op Kreta. Die geskiedenis is nog langer en die argitektuur so kompleks as sy funksies. Die paleis is vroeg in die tweede millennium gebou en tweehonderd jaar later, aan die einde van die paleopalatiese periode, verwoes. Dit is herbou in 'n mooier vorm, het nuwe rampe en herstelwerk opgedoen en is uiteindelik in 1350 vC deur 'n brand vernietig. Vir die laaste honderd jaar van sy lewe was dit die setel van die Mykeense dinastie wat die Minoïese konings opgevolg het na die groot ramp op Kreta in 1450 vC en die ineenstorting van die Minoïese paleistelsel.
Die paleis van Knossos is gebou met weelderige materiale op grond van 'n ingewikkelde en samehangende argitektoniese ontwerp, met behulp van hoogs gevorderde konstruksietegnieke, en spog met 'n indrukwekkende watervoorsiening en rioolstelsel, twee keer die grootte (ca. 22.000 vierkante meter en 1.400 kamers ) van die ander twee groot paleise in Phaistos en Malia, is die monumentale simbool van die Minoïese beskawing. Labirintiese gange en die beroemde Grand Trap verbind die veelvoudige geboue van drie tot vyf verdiepings hoog wat rondom die sentrale hof geleë was.
Die westelike vleuel huisves die godsdienstige en kultusaktiwiteite in die oostelike vleuel, die koninklike woonstelle. Die paleis bevat groot stoorkamers met groot opbergkanne (pitharia) en verskillende werkswinkels. Die South Propylaeum en die noordelike ingang is versterk deur kolonne oor die bastions. Openbare geleenthede is gehou in die sogenaamde Theatre with the Royal Road en die buitelughowe. Die Throne Room, met sy muurskilderye en aangrensende ondergrondse suiweringsbak (of "Lustral Basin"), was die mees amptelike plek vir godsdienstige aktiwiteite. Dit was waar die beroemde "Thron of Minos" geleë was. die albastertroon waarop - volgens Arthur Evans, die argeoloog wat Knossos opgegrawe het - die "Koning - Priester", die sekulêre en godsdienstige leier, en hoof van die senior amptenare wat op die banke rondom die troon gesit het, gesit het.
Baie van die uitsonderlike uitstallings in die Herakleion -museum kom uit die opgrawing van die paleis en die groot strukture daar rondom, waaronder enkele van die bekendste werke daarvan, simbole van die Minoïese beskawing, soos die slanggodinne en ander bevindinge uit die heilige skatkamers, die riton in die vorm van 'n bul se kop, die ivoorbulspringer, die reliëfmuurskildery van die "Prins met die lelies", die muurskildery van die bul - spring, en ander.
Die argitektuur van die Minoïese paleise was pragtig. Met die eerste oogopslag blyk dit dat improvisasie aan die orde van die dag was en dat die een gebied skynbaar lukraak by 'n ander aansluit, dat alles net rondom 'n sentrale hof gereël is en dat al die strukture uit verskillende vlakke styg. Dit is wat die toevallige waarnemer sien, maar 'n nader kyk is genoeg om die bestaan ​​van 'n samehangende plan te onthul. Die vindingryke ontwerp en die perfekte organisasie van ruimte het die bouers in staat gestel om 'n wonderlike oplossing te vind vir die probleme van lig, lug en dreinering in die groot paleise -probleme wat vandag nog probleme bied.

Opbergruimtes van die paleis van Knossos - Geskiedenis

In 1878 het klein opgrawings op die terrein van die Kefala -heuwel (die paleis van Knossos) op Kreta wat deur 'n man met die naam Minos Kalokairinos uit die nabygeleë stad Heraklion uitgevoer is, 'n paar stukke aardewerk en 'n kleitablet met 'n onbekende skrif opgegrawe . Hierdie vondste het aandag getrek en die webwerf is daarna deur Heinrich Schliemann besoek. Onder die indruk van wat hy gesien het, het Schliemann suksesvol aansoek gedoen by die Turkse goewerneur van Kreta om toestemming om uit te grawe. Sy pogings om die perseel te koop, was egter onsuksesvol en in 1889 het hy die projek opsy gesit en na Troy teruggekeer om daar verder opgrawings te doen. Die volgende jaar sterf Schliemann.

In 1896 het die Britse argeoloog Arthur Evans (later Sir Arthur Evans 1851-1941) daarin geslaag om met sy eie fondse 'n deelbesit van die terrein van Kefala Hill te verkry. Later, met die hulp van die Kretenziese verkenningsfonds wat hy gestig het, kon Evans op die hele terrein begin met opgrawings op Vrydag 23 Maart 1900. 'n Inskrywing vir daardie dag in die dagboek van Evans se assistent, Duncan Mackenzie, lui: "Die opgrawings deur mnr. Arthur Evans by Knossos het vanoggend om 11:00 begin"


Arthur Evans (1851-1941)

Evans se vroeë argeologiese belang was in munte en gegraveerde juwele. Klippe gegraveer met onverstaanbare 'hiërogliewe' wat na berig word van Kreta, het sy aandag getrek, en in 1894 reis hy na Kreta om nog voorbeelde te versamel. Hy het gedink dat hy op die plek van Knossos, wat reeds in 1878 gedeeltelik opgegrawe is, meer kon ontdek oor die oorsprong van die Mykeneërs (onlangs 'ontdek' deur Heinrich Schliemann) en die vroeë geskiedenis van die skryfwerk. Die opgrawing van die paleis in Knossos, wat hom vir die res van sy lewe sou beset, het nie net meer skrif, maar ook 'n nuwe beskawing blootgelê.

Gedurende die eerste seisoen het die opgrawing ongeveer twee hektaar van die paleisgrond ontbloot. Die stortingsterrein wat gekies is vir die verwydering van die aarde was suid en oos van die terrein geleë. Namate die grawe vorder en die grootte van die paleis duidelik word, het dit later nodig geword om een ​​van die stortingsterreine te verwyder. Uiteindelik het die terrein 5 1/2 hektaar beslaan.


Plan van die paleis in Knossos (LM)


Geskiedenis van Knossos

Knossos (alternatiewe spelling Knossus, Cnossus, Grieks Κνωσός, uitgespreek [knoˈsos]), verwys tans na die belangrikste argeologiese terrein van die Bronstydperk by Heraklion, 'n moderne hawestad aan die noordelike sentrale kus van Kreta. Heraklion is voorheen Candia genoem na die Saracen -naam vir die plek, Kandaiki, wat beteken die graaf wat rondom die destydse nuwe nedersetting vir verdediging gebou is. Kandaiki het Bisantynse Chandax geword.

Die naam, Knossos, bestaan ​​uit antieke Griekse verwysings na die groot stad Kreta. Die identifisering van Knossos met die bronstydperk word ondersteun deur tradisie en deur die Romeinse munte wat versprei was oor die velde rondom die vooropgrawingsplek, toe 'n groot heuwel met die naam Kephala Hill, 85 m van die huidige seevlak af . Baie van hulle was ingeskryf met Knosion of Knos op die voorkant en 'n beeld van 'n Minotaurus of Labirint aan die agterkant, albei simbole afkomstig van die mite van koning Minos, wat veronderstel was om van Knossos te heers. Die muntstukke kom uit die Romeinse nedersetting Colonia Julia Nobilis Cnossus, 'n Romeinse kolonie wat noord van Kephala geleë is, en polities insluitend. Die Romeine het geglo dat hulle Knossos gekoloniseer het. Na opgrawing, die ontdekking van die Lineêre B-tablette en die ontsyfering van Lineêre B deur Michael Ventris, is die identifikasie bevestig deur die verwysing na 'n administratiewe sentrum, ko-no-so, Myceense Griekse Knosos, ongetwyfeld die paleiskompleks. Die paleis is gebou oor 'n neolitiese stad. Gedurende die Bronstydperk het die stad die heuwel waarop die paleis gebou is, omring.

Die paleis is in die vroegste jare van die 20ste eeu opgegrawe en gedeeltelik gerestoureer onder leiding van Arthur Evans. Die grootte daarvan oortref sy oorspronklike verwagtinge, net soos die ontdekking van twee ou skrifte, wat hy Lineair A en Lineair B noem, om hul skryfwerk te onderskei van die piktogramme wat ook teenwoordig is. Uit die gelaagdheid van die paleis ontwikkel Evans de novo 'n argeologiese konsep van die beskawing wat dit gebruik het, wat hy Minoïs genoem het, volgens die reeds bestaande gebruik om alle voorwerpe van die plek Minoïes te etiketteer.

Die paleiskompleks is die grootste argeologiese terrein van die Bronstydperk op Kreta. Dit was ongetwyfeld die seremoniële en politieke sentrum van die Minoïese beskawing en kultuur. Dit verskyn as 'n doolhof van werkkamers, leefruimtes en stoorkamers naby 'n sentrale plein. 'N Geskatte grafiese uiteensetting van sommige aspekte van die Kretenzer lewe in die Bronstydperk word verskaf deur die herstel van die binne- en buitemuurskilderye van die paleis, net soos die dekoratiewe motiewe van die erdewerk en die kentekens op die seëls en seëls.

Aan die einde van die Laat Bronstydperk is die paleis op 'n onbekende tyd verlate, ongeveer. 1380–1100 v.C. Die geleentheid is beslis nie bekend nie, maar een van die vele rampe wat die paleis getref het, word oor die algemeen voorgehou. Die verlate bevolking was waarskynlik Myceense Grieke, wat vroeër die stadstaat beset het, en Linear B as administratiewe skrif gebruik het, in teenstelling met Linear A, die vorige administratiewe skrif. Die heuwel was nooit weer 'n nedersetting of 'n burgerlike plek nie, alhoewel plakkers dit moontlik 'n tyd lank gebruik het.

Behalwe vir periodes van verlating, is ander stede in die onmiddellike omgewing gestig, soos die Romeinse kolonie, en 'n Hellenistiese Griekse presedent. Die bevolking het gedurende die 9de eeu nC na die nuwe stad Chandax (moderne Heraklion) verskuif. Teen die 13de eeu het dit Makruteikhos 'Long Wall' genoem, en die biskoppe van Gortyn het tot in die 19de eeu hulself biskoppe van Knossos genoem. Vandag word die naam slegs gebruik vir die argeologiese terrein wat nou in die groeiende voorstede van Heraklion geleë is.

Ontdekking en moderne geskiedenis van die oudhede

Benewens die geskiedenis van 'n paar duisende jare in die Neolitiese, die Bronstydperk en die Klassieke tydperk, het die ruïnes in die tydperk van die argeologie wat sedert die 19de eeu 'n eie geskiedenis is, opgrawe bekende argeoloë, onderwys en toerisme, tot besetting as 'n hoofkwartier deur regerings wat oor die beheer van die oostelike Middellandse See in twee wêreldoorloë veg. Hierdie webwerfgeskiedenis moet onderskei word van die ou.

"Prins van lelies" of "Priester-koning-verligting", gipsreliëf aan die einde van die gang van prosesse, gerestoureer deur Gilliéron, geglo deur Arthur Evans as 'n priester-koning, met 'n kroon met pouvere en 'n halssnoer met lelies daarop, wat 'n onsigbare dier opoffer.

In 1825 gebruik Karl Hoeck die naam Das Minoische Kretas vir Deel II van sy hoofwerk, Kreta. Dit is tans die eerste bekende gebruik van die term Minoïes om antieke Kretenzer te beteken. Arthur Evans het die boek gelees en die gebruik van die term vir sy eie geskrifte en bevindings voortgesit. Die term word egter verkeerdelik aan Evans toegeskryf, soms deur bekende geleerdes. Evans het gesê:

"Vir hierdie vroeë beskawing van Kreta as 'n geheel het ek voorgestel & mdash en die voorstel is oor die algemeen aanvaar deur die argeoloë van hierdie en ander lande en mdash om die naam 'Minoan' toe te pas."

Hy beweer dat hy dit toegepas het, maar dit nie bedink het nie. Hoeck het die Kreta van die mitologie in gedagte gehad. Hy het geen idee gehad dat die argeologiese Kreta bestaan ​​nie. Net so was "Minoïs" sedert antieke tye in gebruik as 'n byvoeglike naamwoord wat "geassosieer word met Minos". Evans se 1931 -bewering dat die term 'ongemerk' was voordat hy dit gebruik het, is 'n 'brutale voorstel' deur Karadimas en Momigliano. Evans se stelling is egter van toepassing op argeologiese kontekste. Aangesien dit hom was wat die beskawing ontdek het, en die term nie voorheen gebruik kon word om dit voorheen te bedoel nie, het hy die spesifieke betekenis gemunt.

Legendes van Knossos

In die Griekse mitologie het koning Minos in 'n paleis in Knossos gewoon. Hy het Daedalus 'n labirint laat bou waarin hy sy seun, die Minotaur, kan behou. Daedalus het ook 'n dansvloer vir koningin Ariadne gebou. Die woord labirint bevat duidelik die woord labrys, die dubbele byl, ten minste in die volksetimologie. Dit is daarna deur Arthur Evans aangeneem omdat dit blykbaar by die argeologie van Knossos pas. Dit is nog nooit geloofwaardig bevraagteken nie, veral as gevolg van die argeologie.

Die westerse beskawing was dus deur die legende geneig om die paleisruïne wat in Knossos gevind word, te assosieer met die legendes van Minos en die labirint. Die eerste naam van die eerste man wat by Knossos opgegrawe het, Minos Kalokairinos, is uit die legende geneem. Sover dit tans bekend is, was dit Stillman wat, nadat hy die teken van die dubbele byl op die massiewe mure, gedeeltelik ontbloot deur Kalokairinos, die kompleks gekoppel het aan die labirint van die legende. Evans was dit met Stillman eens. Die mite het sy verbeelding so aangewakker dat hy die onbedekte eerste kamer, die Troonkamer, as die badkamer van Ariadne beskou het. Boonop het hy sy daarna geboude woonhuise die Villa Ariadne genoem. As 'n professionele argeoloog het hy geweet dat die waarskynlikheid dat enige kenmerk van die paleis met enige deel van die legende geassosieer word, klein is. Net soos Schliemann, was hy genoeg van 'n indruk om elemente van die legende te behou.

Soos dit blyk, was daar waarskynlik 'n assosiasie van die woord, ongeag die etimologie daarvan, met antieke Kreta. Die teken is dwarsdeur die Mykeense wêreld as 'n apotropiese simbool gebruik: die teenwoordigheid daarvan op 'n voorwerp sou verhoed dat dit 'doodgemaak' word. Byle is op baie van die klippe van die paleis gekrap. Dit verskyn in keramiekversiering en is 'n motief van die heiligdom van die dubbele asse in die paleis, sowel as van baie heiligdomme regoor Kreta en die Egeïese See. En laastens verskyn dit in Linear B op Knossos Tablet Gg702 as da-pu2-ri-to-jo po-ti-ni-ja, wat waarskynlik die Myceense Griekse Daburinthoio potniai skryf, "aan die minnares van die Labirint", en die verspreiding opneem uit een pot heuning. 'N Geloofwaardige teorie wat al die bewyse verenig, moet nog geformuleer word.

Kuns en argitektuur van die paleiskompleks

Die kenmerke van die paleis hang af van die tydperk. Tans sigbaar is 'n opeenhoping van funksies oor etlike eeue, die nuutste mees dominante. Die paleis was dus nooit presies soos dit vandag uitgebeeld word nie. Boonop is dit herbou in moderne materiale. Die gewoonte het begin in 'n poging om die terrein te beskerm teen verval en stortreën in die winter. Na 1922 was die hoof eienaar, Arthur Evans, van voorneme om 'n faks te skep wat gebaseer is op argeologiese bewyse. Die paleis is nie presies soos dit ooit was nie, miskien op plekke wat nie eens naby was nie, maar in die algemeen, te oordeel na die werk wat gedoen is, die sorg en parallelle met ander paleise, is dit waarskynlik 'n goeie algemene faksimilee. Die menings wissel egter van die meeste skepties, die beskouing van die paleis as pure fantasie gebaseer op die argitektuur en art deco van die 1920's, tot die mees onbetwisbare, en aanvaar die finale oordele van Arthur Evans as die mees akkurate. Die hoofstroom van mening val tussen.


Paleis van Knossos en die argeologiese museum in Heraklion

Ontdek die Paleis van Knossos, bekend as die oudste 'stad' van Europa. Kreta was die tuiste van die antieke Minoïese beskawing, en die paleis was die middelpunt van dit alles gedurende die Bronstydperk. U besoek die ruïnes en stap deur die Heraklion Argeologiese Museum bewaarde muurskilderye en artefakte te bewonder.

By aankoms in Knossos geniet u 'n toer deur die 3500 jaar oue Minoïese paleis. Terwyl u deur die doolhof van koninklike kamers, groot trappe, stoorkamers, werkswinkels en die eerste Europese teater navigeer, sal u gids die geskiedenis en mitologie van die webwerf verduidelik. 'N Gunstelingverhaal onder besoekers is die van die labirint, die mitiese Minotaurus en Theseus, wat die dier met Ariadne se hulp doodgemaak het. U hoor ook van die mitiese koning Minos en die monster Minotaur.

Nadat u die terrein besoek het, gaan u na die argeologiese museum van Heraklion, een van die grootste museums ter wêreld. Dit bied unieke Minoïese kuns en 'n volledige versameling Minoïese artefakte. As die tyd dit toelaat, verken Heraklion, Die grootste stad van Kreta met baie historiese geboue, monumente en kerke wat getuig van sy eeue oue geskiedenis. Oorweeg dit om die Morozini -fontein, die Venesiese Loggia, en St. Titus Kerk.


Verwante artikels

Dit is vir my alles Grieke: die raaisel waar die Minoane vandaan kom, is opgelos

Stam van Dan: Seuns van Israel, of van Griekse huursoldate wat deur Egipte gehuur is?

Dodelike gebrek in aardbewingsteorie: Wetenskap onthul wat Myseense paleise neergebring het

Onbekende monumentale paleis herskryf antieke Griekse geskiedenis

Die teorie dat die vulkaan Thera aan die Minoane betaal het, is lankal ter ruste gelê.

Die vulkaan op Santorini het nie die lewe in Knosses, Haaretz, vernietig nie

Ja, daar was 'n uitbarsting in die 16de eeu v.G.J. en dit was 'n groot een, wat in die moderne tyd slegs met die uitbarsting van Krakatoa meegeding is.

Die eiland Santorini is ontruim en begrawe onder meters puimsteen. Die oewers van Kreta sou deur tsoenami's getref word, wat ook die Knossos -hawe op daardie eiland verwoes het. Alhoewel 'n groot deel van die asval in ander rigtings gewaai het, het die uitbarsting blykbaar 'n afname op die eiland veroorsaak, waarvan die oostelike deel redelik ontvol geraak het.

Maar: & ldquoThera & rsquos-uitbarsting het Knossos nie direk geraak nie en geen vulkaniese aardbewing of tsoenami het die paleis getref wat in elk geval 100 meter bo seespieël is nie, en Macdonald wys daarop.

Argeoloë het egter 'n geslag of twee ná die uitbarsting van Thera en rsquos bewyse gevind van wydverspreide vernietiging in die nedersettings van antieke Kreta. Hoe die verwoesting veroorsaak is, moet nog bewys word.

By gebrek aan spesifieke aanwysers, kan die oorsaak aardbewing, hongersnood, aanvalle van vastelandse sentrums van antieke Griekeland, soos Mycenae, of 'n kombinasie van die bogenoemde wees, alhoewel 'n grootskaalse inval om die Mykeense vastelanders as die sentrale faktor te bedrieg, minder waarskynlik lyk.

Dit is ook teoreties moontlik dat Knossos, wat nie veel fisies deur die uitbarsting geraak is nie, sy spiere probeer buig het en ander sentrums van die beskawing op sy eie eiland Kreta aangeval het. Of daar kon plaaslike onrus gewees het: klasstryd, met die land se mense wat teen die elite opstaan.

Wat gesê kan word, is dat 'n ander manier van begrafnis by Knossos 'n paar dekades na die verwoesting op Kreta in ongeveer 1450 v.G.J. verskyn het en dat die administrasie 'n nuwe taal- en skryfstelsel aangeneem het.

Sê dit in Lineêre B

Dit is die verandering in skryfstelsel wat die verandering van bo na onder by Knossos aandui.

Die vroegste geskrif op Kreta dateer uit die vroeë Bronstydperk en was hiëroglief. Dit is gevolg deur 'n sillabiese skryfstelsel genaamd Linear A, een van die oudstes wat ter wêreld bekend is, wat tot vandag toe nog nie ontcijferd is nie.

Maar omstreeks 1450 v.G.J., presies op die tyd van die vernietigingslae op Kreta, is die tablette wat argeoloë in Knossos vind, geskryf in Lineêre B, wat destyds die Griekse en Mykeneense skryfstelsel was.

Moontlik is die Minoïese administratiewe apparaat in Knossos deur Grieke van die vasteland oorgeneem, of Knossos het heeltemal beheer oor die Griekse vastesentrums, miskien selfs Mykene, gehad.

Minoïese tablet oor olieoffers aan gode, gedateer 1450-1375 v.G.J., gevind in Knossos - en geskryf in Linear B Ann Wuyts

Nuwe ontdekkings deur die Griekse argeologiese diens aan die begin van die 21ste eeu, op die westelike Kretaanse terrein van Chania, het 'n begraafplaas met begraafplase in Mykene-styl ingesluit. Lineêre B -skrif verskyn ook in Chania, hoewel in die 13de eeu v.G.J., blykbaar later as by Knossos.

Nog 'n verandering na 1450 v.G.J. is dat die klipmesselaars se gebruik om merke op hul werk te laat, van Knossos verdwyn het. (Dit was 'n praktyk in die hele streek, nie 'n plaaslike uitvinding nie.)

Die uiteinde is dat die Mykeneërs teen die 14de eeu v.G.J. blykbaar die Minoïese belange in die oostelike Middellandse See oorskry het. Myseense materiële kultuur het alomteenwoordig geword in die suidelike Egeïese See, waar eens die Minoïese invloed sterk was.

Dit was nogal 'n ommekeer van die lot. In die eeue voor die uitbarsting het die Kretenzer kultuur noemenswaardige invloed op die Griekse vasteland uitgeoefen. Maar alhoewel die ontploffing Knossos nie noodwendig te veel direk beïnvloed het nie, het dit die Kretense beskawings vermoedelik verswak en die deur oopgemaak vir Myseense invloede, soos weerspieël in veranderings in administrasie en begrafnispraktyke.

Met die administrasie het selfs godsdienstige gesag in duie gestort. Dit kon baie goed manifesteer het in plaaslike opstande en die verbranding van administratiewe en elite -geboue, en Macdonald bespiegel. As die uitbarsting nie die ruggraat van die Minoïese beskawing breek nie, het dit moontlik die ekonomie daarvan gebreek, en Mycenae - die kragstasie van die vasteland van Griekeland en het dit benut.

Hierdie teorie word ondersteun deur die feit dat die uitbarsting die hawe van Theran wat in lyn was met Kreta en Knossos, vernietig het, wat die Mykene moontlik gemaak het om hul eie handelspunte te ontwikkel, soos die ander grootste plek in die Cyclades, naamlik Phylakopi, op Milos. Daar bestaan ​​geen twyfel dat Phylakopi 'n belangrike rol gespeel het in die bevordering van die Mykeneense Griekse taal en skryfwerk, Linear B, as die lingua franca van die Egeïese ekonomie na die uitbarsting.

Menslike opoffering en koning Minos die verskriklike

Teen die tyd van die klassieke skrywers van Griekeland en Rome (700 v.G.J. -100 G.J.) was daar min geheue aan die Minoërs, en dit blyk min negatief. Epimenides, 'n Knossiaanse filosoof en waarsêer van die 7de eeu v.G.J., het blykbaar geskryf dat alle Kretense leuenaars is en jare later verewig in die brief van Saint Paul en rsquos aan Titus (1: 12-13).

Tog verwys die antieke Griekse mites keer op keer na Kreta - miskien as gevolg van hul algemene oorsprong.

Een mite vertel van Europa, 'n pragtige Feniciese prinses wat Zeus verlei het in die gedaante van 'n bul. Toe Europa die pragtige dier kom klop en selfs op sy rug wou sit, jaag die & ldquobull & rdquo weg oor land en see na Kreta, as hy sy goddelike gedaante hervat en sy liefdesverklarings uitstort. Europa het later die moeder geword van Knossos en koning Minos en mdash volgens die Griekse kennis, die eerste koning van Kreta.

Noordoos -ingang van die paleis van Knossos: Pragtige kuns het geleerdes laat dink dat die Minoane van 'êrens anders' kom, Iannis Papadakis vir Colin Macdo

Volgens 'n ander legende het Minos beveel dat 'n labirint gebou moet word waarin die legendariese halfbulman Minotaur woon. Ons woord & ldquolabyrinth & rdquo hou moontlik verband met labrys, 'n byl met twee koppe wat op gekapte klippe in die hele paleis in Knossos gekerf is. Die mite sê dat die mense van Athene, nadat hulle 'n oorlog met Kreta verloor het, elke nege jaar verplig was om sewe seuns en sewe meisies as offerandes aan die Minotaurus te stuur. Hierdie jongmense is in die labirint vrygelaat, waar hulle sou ronddwaal en die Minotaurus dit sou eet.

Terwyl die Minotaurus 'n legende was, het argeologie bewyse gevind vir menslike opoffering in antieke Griekse kringe, insluitend in Knossos en op die heilige plek van Anemospilia, 'n paar kilometer suidwaarts. In Knossos self is die oorblyfsels van kinders, wat deur obsidiaan -lemme gesny en ontheilig is, ontdek in 'n godsdienstige of kultusverband wat verband hou met die tydperk na die uitbarsting van Thera. Menslike offerande is ook gevind op Anemospilia, ongeveer twee eeue vroeër.

Gedurende hul bloeitydperk van ongeveer 1750 tot 1450 v.G.J. die Minoërs was eerstens 'n seemag, soos blyk uit paleisfresko's in Knossos en Theram by Akrotiri. Muurkuns van Akrotiri vertoon Minoïese skepe wat die hawe binnekom. Meer as 'n duisend jaar later het die Grieke onder die indruk gebly van die prestasie van Kreta:

& ldquoMinos. was die eerste persoon wat 'n vloot georganiseer het. Hy beheer die grootste deel van wat nou die Egeïese See genoem word wat hy oor die Cyclades regeer het, in die meeste waarvan hy kolonies gestig het& rdquo - Thucydides 1.4.

In die goue era van die Minoïese beskawing het hulle handel gedryf met Egipte, die Levante, die Egeïese See, Klein -Asië en nog minder buite Italië en Sicilië, en moontlik tot by Spanje en langs die Atlantiese kus. Maar alles kom tot 'n einde.

Volgens historici was Knossos die oudste stad in Europa, wat tussen 2000 en 1900 v.G.J. gestig is. Sy paleis het kenmerke wat vir die tyd baie gevorderd was, byvoorbeeld monumentale argitektuur, klipgeboude afvoerpype en riole, en toilette. En hoewel die Minoërs wel onder aardbewings gely het, het studies van die argitektoniese oorblyfsels in die paleis van Knossos getoon dat die basiese plan oor 500 jaar dieselfde gebly het, met 'n paar groot opknappings, herstelwerk en ekstra geboue wat die paleis en rsquos grandeur toegevoeg het.

2de millennium vC fresco uit die paleis van Akrotiri, op die eiland Thera. Die styl is soortgelyk aan dié wat op die Minoïese paleise op Kreta ontdek is. Iannis Papadakis vir Colin Macdo

Aardbewings was nie 'n lsquogame -wisselaar nie, maar het die owerhede dikwels aangespoor om iets nuuts te probeer, en volgens rdquo, voeg Macdonald by: & ldquoDie aardbewings was belangrik in terme van argitektoniese verandering, maar nie van kulturele diskontinuïteit nie. & rdquo

Die paleiskamers en gevorderde afvoerstelsels, wat omstreeks 2000 v.G.J. gebou is, het in gebruik gebly tot die finale vernietiging van die paleis in die 14de eeu v.G.J.

Die paleis is iewers in die 14de eeu v.G.J. vernietig, miskien teen die einde daarvan, deur 'n brand wat die Lineêre B kleitablette en seëlafdrukke gebak het.

In die 13de eeu v.G.J. is daar verspreide tekens van herbesetting in die erg beskadigde paleisgeboue. Maar teen hierdie tyd het die Minoane, met of sonder die & ldquoMycenaean fineer & rdquo, grootliks verdwyn uit die wêreldstadium van die geskiedenis.

Knossos -paleis, Kreta: die middelpunt van die Minoïese beskawing Iannis Papadakis vir Colin Macdonald


'N Boorling van Kreta

Die eerste argeoloog wat Knossos opgegrawe het, was (die gepaste naam) Minos Kalokairinos, 'n boorling van Kreta en reeds 'n paar dele van die paleis gegrawe het voor Evans, terwyl 'n magdom artefakte ontdek is wat die bestaan ​​van 'n voorheen onbekende beskawing bewys het .

Kalokairinos het in 1878 begin om Knossos op te grawe, en hy het 'n deel van die voorkamer van die troonkamer met sy rooi fresco's blootgestel aan ander gebiede.

Bygestaan ​​deur dr Duncan Mackenzie, wat hom reeds onderskei het deur sy opgrawings op die eiland Melos, en mnr Fyfe, die argitek van die British School of Athens, het Evans 'n groot aantal graafmachines in diens gehad en teen Junie 1900 het 'n groot deel ontbloot van die paleis.

By Knossos het die Minoane voordeel getrek uit die steil helling van die land om 'n dreineringstelsel met toilette, wasbakke en mangate te ontwerp. Argeoloë het pype gevind wat in dieptes van net onder die oppervlak in een gebied tot byna 11 voet diep in ander lê.

Een van die merkwaardige ontdekkings by Knossos was die uitgebreide muurskilderye wat die gepleisterde mure versier het. Almal was baie fragmentaries en die rekonstruksie en herplasing daarvan in die kamers deur die kunstenaar Piet de Jong is nie sonder twyfel nie.

By Knossos vind ons die vroegste spoeltoilet. Die toilet is afgeskerm deur afskortings en word gespoel deur reënwater of water wat in houers uit leidings in die muur ingebou is. Nie net paleise nie, maar gewone huise is verhit met gesofistikeerde skokstelsels, waar hitte onder die vloer gelei is, die vroegste wat bekend was.


Opbergruimtes van die paleis van Knossos - Geskiedenis

Die paleis van Knossos, die grootste van die Kretense paleise, en die stad wat daar rondom ontstaan ​​het, is op die top en hange van die lae heuwel van Kefala gebou, waar die rivier Kairatos die klein Vlychia -stroompie ontmoet. Sekuriteit, vrugbare grond, water en nabyheid aan die see was nie net die belangrikste redes vir die keuse van die plek as woonplek sedert die vroegste prehistoriese tye nie, maar ook vir die daaropvolgende welvaart en groei.

Die eerste spore van bewoning dateer uit die Neolitiese tydperk, toe daar blykbaar 'n uitgebreide nedersetting op die terrein was, waarvan dele in die "Weste" en "Sentrale Hof" geïdentifiseer is. Dele van Prepalatial -geboue is ook in die "West Court" opgegrawe.

Die eerste paleis is omstreeks 1900 vC gebou, na die gelykmaak en landskap van die heuwel. Uit die paar dele daarvan wat oorleef ("Magazine of the Giant Pithoi", ens.), Blyk dit dat die basiese uitleg daarvan in sektore rondom die groot "Central Court" uiteengesit is. Die watertoevoer- en afvoerstelsels was reeds funksioneel. Die eerste paleis is omstreeks 1700 vC vernietig en die nuwe paleis is in die plek daarvan opgerig. Dit is hierdie paleis, met 'n paar latere toevoegings, wat tot vandag toe oorleef.

Die nuwe paleis is gebou volgens 'n spesifieke argitektoniese plan, soortgelyk aan dié van die ander paleise, wat pas by die karakter en funksie daarvan as die middelpunt van politieke, ekonomiese en godsdienstige gesag. Die belangrikste kenmerk was die Sentrale Hof, met monumentale geboue rondom dit, gerig op N-S. Daar was ingange aan elke kant, die mees amptelike was die suidweste en die noordelike ingang. Die West Wing bevat heiligdomme, amptelike sale en uitgebreide stoorareas, terwyl die East Wing die koninklike woonstelle huisves. Daar was ook werkswinkels, stoorkamers en ander gebiede wat 'n verskeidenheid funksies in die noorde en suide bedien. Dit bevat tipiese argitektoniese elemente van die tydperk, soos polythyra (stelle kamers met verskeie deur-en-deur-afskortings aan twee of drie kante) en lustrale wasbakke (klein, reghoekige, semi-ondergrondse kamers wat toeganklik is deur 'n klein, L-vormige stel trappe).

Gekapte gevels, plat dakke van verskillende hoogtes met dubbele horings en boonste verdiepings (twee in die weste en vyf in die ooste), gekombineer met die groot verskeidenheid kleure en boumateriaal, gee alles aan die buitekant van die paleis 'n indrukwekkende aspek. Poros-klip ashlers is in die messelwerk gebruik. Die vloere was geplavei met blaaie van 'n groen tak, bedek met rooi gips. Die kolomme, balke en deurkosyne was van hout. Gipsplate bedek die mure (in die vorm van marmerversiering) en vloere, en gee die ruimtes 'n weelde van weelde. Gips is ook gebruik vir die voetstukke van kolomme en sye, sitplekke, trappe, ens. Die versiering van die kamers is aangevul met kleurvolle gips en fresco's.

Die paleis van Knossos was die enigste paleis wat in gebruik gebly het na die verwoesting van 1450 vC, toe die Mykeneërs Kreta gevestig het. Die "Troonkamer" en die omliggende woonstelle dateer uit hierdie tydperk.

Following the final destruction of 1380 BC, large parts of the Palace were reoccupied and remodelled, mainly as private houses. The “Propylaeum” was turned into a storeroom and a room in the SE wing became the “Shrine of the Double Axes”.

The first excavations at Knossos were carried out in 1878 by a merchant and antiquarian from Heraklion, Minos Kalokairinos, who discovered part of the West Wing of the Palace.

Systematic excavations began in March 1900 under Arthur Evans, then Curator of the Ashmolean Museum in Oxford. Two years later, the excavation of the Palace was almost complete.

Over the following years there were supplementary excavations, which were completed in 1930-31. After the Second World War, the British School of Archaeology continued the excavations with significant results, both in the area of the Palace itself and in the Minoan city surrounding it.

The necessity of restoring the Palace was evident from the first years of the excavation. The fragile building materials proved extremely sensitive to weathering. During the first phase of their restoration efforts, in 1905, Evans and his colleagues restricted themselves to protecting the ruins. After 1925, however, Evans attempted a radical reconstruction of the monument, with large-scale use of reinforced concrete. Upper storeys and architectural elements were reconstructed. The timber frames and wooden Minoan columns were made of concrete and painted to imitate the originals. The frescoes were restored and copies placed in different parts of the Palace.

Evans’s interventions provoked a variety of reactions. It was noted that the archaeological data on which the reconstruction was based were not always clear. In other cases, the ancient remains cannot be distinguished from the interventions. The reconstructions are irreversible. However, many people believe that the interventions were necessary for the preservation of the monument. Moreover, they attract visitors’ interest and make it easier for them to understand the architecture of the Palace. Others, on the contrary, believe that the interventions largely present visitors with Evans’s ideas and the dominant aesthetic and ideological trends of his time. Today, however, Evans’s reconstruction of the Palace forms an integral part of the monument and its history.

After the Second World War, extensive restoration work was carried out on the Palace by the Directors of the Heraklion Archaeological Museum N. Platon and S. Alexiou. This work was limited to the conservation of the ancient masonry, the restoration of the floors and the protection of certain areas with roofing.

In the 1990s, the Directorate of Reconstruction and the 23rd Ephorate of Prehistoric and Classical Antiquities carried out conservation work on Evans’s concrete.

The “Palace and Archaeological Site of Knossos” project was included in the 3rd Common Strategic Framework in 2000 and implemented by the Fund for the Credit Management of Archaeological Works (TDPEAE).

From 2001, the responsibility of coordinating both this and the project implemented under the National Strategic Reference Framework lay with the Knossos Scientific Committee.


Die geskiedenis

The most important monuments of the site are:

The Palace of Knossos. It is the largest of the preserved Minoan palatial centres. Four wings are arranged around a central courtyard, containing the royal quarters, workshops, shrines, storerooms, repositories and the throne room and banquet halls. Dated to 2000-1350 B.C.

The Little Palace. It lies to the west of the main palace and has all the features of palatial architecture: scraped wall masonry, reception rooms, a pristyle hall, a double megaron with polythyra (pi er-and-door partitions) and a lustral basin-shrine. Dated to the 17th-15th centuries B.C.

The Royal Villa. It lies to the NE of the palace and its architectural form is distinguished by the polythyra, the pillar crypt and the double staircase, with two flights of stairs. It is strongly religious in character and might have been the residence of an aristocrat or a high priest. Dated to the 14th century B.C.

House of the Frescoes. It is located to the NW of the palace and is a small urban mansion with rich decoration on the walls. Dated to the 15th, 14th-12th centuries B.C.

Caravanserai. It lies to the south of the palace and was interpreted as a reception hall and hospice. Some of the rooms are equipped with baths and decorated with wall paintings.

The "Unexplored Mansion". Private building, probably of private-industrial function, to the NW of the palace. It is rectangular, with a central, four-pillared hall, corridors, storerooms and remains of a staircase. Dated to the 14th-12th centuries B.C.

Temple Tomb. It is located almost 600 m. to the south of the palace and was connected with the "House of the High Priest" by means of a paved street. It seems that one of the last kings of Knossos (17th-14th centuries B.C.) was buried here. Typical features of its architecture are the hypostyle, two-pillar crypt, the entrance with the courtyard, the portico and a small anteroom.

House of the High Priest. It lies 300 m. to the south of Caravanserai and contains a stone altar with two columns, framed by the bases of double axes.

The South Mansion. Private civic house, located to the south of the palace. It is a three-storeyed building with a lustral basin and a hypostyle crypt, dating from the 17th-15th centuries B.C.

Villa of Dionysos. Private, peristyle house of the Roman period. It is decorated with splendid mosaics by Apollinarius, depicting Dionysos. The house contains special rooms employed for the Dionysiac cult. Dated to the 2nd century A.D.


Knossos

Knossos was undeniably the capital of Minoan Crete. It is grander, more complex, and more flamboyant than any of the other palaces known to us, and it is located about twenty minutes south of the modern port town of Iraklio.

Knossos was inhabited for several thousand years, beginning with a neolithic settlement sometime in the seventh millennium BC, and was abandoned after its destruction in 1375 BC which marked the end of Minoan civilization. The first palace on the low hill beside the Krairatos river was built around 1900 BC on the ruins of previous settlements. It was destroyed for the first time along with the other Protopalatial palaces around Crete at 1700 BC, probably by a large earthquake or foreign invaders. It was immediately rebuilt to an even more elaborate complex and until its abandonment was damaged several times during earthquakes, invasions, and in 1450 BC by the colossal volcanic eruption of Thera, and the invasion of Mycenaeans who used it as their capital as they ruled the island of Crete until 1375 BC.

Arthur Evans, the British Archaeologist who excavated the site in 1900 AD restored large parts of the palace in a way that it is possible today to appreciate the grandeur and complexity of a structure that evolved over several millennia and grew to occupy about 20,000 square meters. Walking through its complex multi-storied buildings one can comprehend why the palace of Knossos was associated with the mythological labyrinth.

According to Greek mythology, the palace was designed by famed architect Dedalos with such complexity that no one placed in it could ever find its exit. King Minos who commissioned the palace then kept the architect prisoner to ensure that he would not reveal the palace plan to anyone. Dedalos, who was a great inventor, built two sets of wings so he and his son Ikaros could fly off the island, and so they did. On their way out, Dedalos warned his son not to fly too close to the sun because the wax that held the wings together would melt. In a tragic turn of events, during their escape Ikaros, young and impulsive as he was, flew higher and higher until the sun rays dismantled his wings and the young boy fell to his death in the Aegean sea. The Labyrinth was the dwelling of the Minotaur in Greek mythology, and many associate the palace of Knossos with the legend of Theseus killing the Minotaur.

The Greek myth associated with the palace about Theseus and the Minotaur is fascinating, but walking around the ruins of Knossos today it is hard to imagine it to be a place of torment and death. Instead, the palace radiates with joyous exuberance through the elaborate architectural planes and volumes that were clustered around the central courtyard over time. The elegant wall frescoes which decorated the walls speak of a people who approached the subtleties of life and the splendor of nature with a joyous disposition.

For the visitor today, the area around the ramp which leads to the main palace, immediately exposes the rich strata of ruins that span millennia. To the left of the entrance ramp three large kouloures in the shape of large round pits reveal in their deep bottom the remains of Prepalatial building ruins. The palace of Knossos was the center of administration of the entire island during Minoan times, and its position as such allowed for unprecedented growth and prosperity as witnessed by the plethora of storage magazines, workshops, and wall paintings. The Throne room with its gypsum throne and benches to accommodate sixteen persons, the central courtyard, and the theater, along with the royal chambers paint a portrait of Knossos as a forum of elaborate rituals and extraordinary historical occurrences.

The restorations performed by Evans have been criticized as inaccurate, and there is a feeling that many of the details were reconstituted (to use Evans' term) utilizing at best "educated guesses". For the visitor however, the restorations render the incomprehensible strata of ruins along with their past grandeur a bit more obvious, and bring the majesty of Minoan life at the palace a little closer.


Kyk die video: Knossos Kreta Doku (Januarie 2022).