Geskiedenis Podcasts

Itsukushima -heiligdom

Itsukushima -heiligdom


Verstaan ​​die magie van Itsukushima -heiligdom

'N Myl voor die kus van Hiroshima in die weste van Japan, blyk dit dat 'n toringhekke met 'n sonsondergang-oranje heiligdom in die see dryf. Hierdie eteriese plek is die onnavolgbare O-torii van Itsukushima-heiligdom.

Torii, herkenbaar vir almal wat Japan besoek het, is die rooi houthekke wat wissel van klein miniaturen op straathoeke tot 37 voet meter. Torii merk die ingange na Shinto -heiligdomme en verdeel die heilige van die gewone en die wêreld van mense van die koninkryk van kami (goddelike wesens).

Alhoewel dit kan lyk asof dit lyk, dryf Itsukushima se O-torii nie eintlik op die water nie. Die hek is gebou op vier pilare van 50 voet lank (15 meter) wat in die vlak, modderige getypoele staan. Die hele heiligdom is gebou soos 'n beskuldigdebank, net bokant die see, en is byna 1500 jaar gelede vir die eerste keer gebou.

Maar waarom is dit gebou, en wat beteken dit? Die diep geestelike en simboliese betekenis van een van Japan se mees ikoniese heiligdomme, sowel as die argitektoniese prestasie van die behoud van Itsukushima deur honderde jare se storms en getye, skep die perfekte toegangspunt tot 'n dieper waardering van Shintoïsme en die duisende heiligdomme en tempels wat die Japannese landskap.

Dit is wat elke besoeker moet weet oor Shinto -argitektuur en Itsukushima -heiligdom.


Die Groot Torii van Itsukushima -heiligdom

Nasionale Belangrike Kultuureiendom Die reuse -torii -hek by Itsukushima -heiligdom is 'n hout -ryobustyl (viervoetige) torii. Dit staan ​​op 16,6 m, met 'n boonste dwarsstuklengte van 24,2m, hoofpilare 9,9m rondom en 'n bruto gewig van 60t. 'N Vermillion -lak (Komyotan -lak) is op die hout aangebring, die hoofpilare is van kamfer en die kleiner steunpilare is gemaak van sederhout. Die huidige torii is die 8ste generasie sedert die Heian -periode en is herbou in 1875. Die boonste dwarsstuk- en bindbalke is in bokse verander en gevul met 5 ton rotse en sand. Die basis is pas op die seebodem geplaas, en die hek staan ​​van sy eie gewig. Die fondament van die hoofpilare gebruik seewater, senbonkui genoem, waar 30 - 100 dennepale (45 cm - 60 cm lank) om elke pilaar ingedryf word. Kamferbome het 'n hoë spesifieke swaartekrag en is bestand teen verrotting en insekte. Aan die westekant van die boonste dwarsstuk is 'n sekelmaanmerk, en aan die oostekant 'n sonmerk wat die invloed van yin-yang toon. 'Itsukushima -heiligdom' is op die geraamde gedenkplaat aan die agterkant geskryf en 'Itsukishima -heiligdom' aan die kant van die tempel. Die gedenkplaat is vandag deur prins Arisugawa Taruhito opgeteken toe die torii in 1875 herbou is.


Basiese inligting van Itsukushima -heiligdom

Baie besoekers aan hierdie Shinto -heiligdom sal vertroud wees met die ikoniese beeld van sy rooi torii -hek wat in die water langs die eiland Miyajima staan, die groen berg Misen as agtergrond. Tog, as jy die heiligdom persoonlik sien, ontlok die hoor van die ontsag selfs van diegene wat dit uit foto's ken. Dit is in 1996 as 'n wêrelderfenisgebied aangewys.

Itsukushima is 'n heiligdomskompleks met 'n hoof (binneste) heiligdom wat bestaan ​​uit 37 geboue, sowel as 'n buitenste heiligdom met nog 19 geboue aan weerskante van die kus. Daar word gesê dat Itsukushima oorspronklik in 593 nC gebou is, en dat die krygsheer Taira no Kiyomori vanaf 1168 verdere werk aan die heiligdom onderneem het. sestiende eeu. Itsukushima beteken letterlik 'eiland van aanbidding', wat weerspieël die feit dat Miyajima -eiland self eeue lank as die woning van die goddelike aanbid is.

Itsukushima en sy torii -poort is uniek in Japan vir die manier waarop die gety onder hulle uitswel en terugtrek. By hoogwater lyk dit asof die kompleks op die oppervlak van die water dryf. By laagwater kry Itsukushima 'n ander, maar ewe boeiende voorkoms: drie damme verskyn in die omliggende sand en dien as 'spieëls', en dit is moontlik vir besoekers om tot by die Torii -hek te stap.


Inleiding

Sedert antieke tye word Miyajima beskou as een van die "Drie Mooiste Plekke" van Japan, en as deel van die Seto Binnelandse Nasionale Park het dit verskeie onderskeidings gekry, soos 'n plek met buitengewone natuurskoon, uitsonderlike geskiedenis , 'n skilderagtige bewaringsgebied en 'n natuurmonument. Die ongerepte woude langs die berg Misen is verteenwoordigend van die welige groen en oorvloedige natuur wat nog steeds die hele eiland dek. Wandel deur die stad, en die besienswaardighede van die aandenkingswinkels en ryokan (herberge in Japannese styl) herinner u aan die lewendigheid en voorspoed van 'n hawedorp met winkels en huise.

Aardrykskunde van Miyajima

Miyajima -eiland, wat deel uitmaak van die Hiroshima -prefektuur, geskei van die vasteland deur die 500 meter wye Onoseto -seestraat, is een van die vele eilande in die Hiroshimabaai. Die middel van die eiland is op 34 ° 16 'noorderbreedte en 132 ° 19' oos. Die gemiddelde temperatuur op Miyajima is 15,1 ℃ en die jaarlikse reënval is 1648,8 mm.
Die eiland is ongeveer reghoekig, met 'n lengte van 9 km en 'n breedte van 4 km. Mount Misen, Mount Komagabayashi en Iwafune is geleë op Miyajima, en al drie styg en toring oor die kuslyn van hierdie bergagtige eiland. Langs die bergreeks word groot granietblokkies op die oppervlak blootgestel wat 'n karakterverandering in die natuurskoon gee.
Die sewe oewers van Miyajima is sanderige kuste met 'n vlak baai. Die breë gety aan die voorkant van Itsukushima -heiligdom bied 'n ongelooflike natuurskoon, terwyl kosbare halofiele plante in Tatara -gety limicoline plant.
Drie riviere, die Shiraito -rivier, die Omoto -rivier en die Mitarai -rivier vloei uit die Misen -massief af. Hulle het 'n vinnige stroom. U kan 'n paar watervalle langs die Shiraito -rivier sien. Aan die ander kant is die riviere wat van die Iwafune -massief afloop, redelik sag en vorm breë valleie.

Oorsprong van Itsukushima -heiligdom

Sedert antieke tye het mense die geestelike heiligheid van Miyajima aangevoel en die eiland self as godinne vereer en aanbid. Die belangrikste heiligdom word in 593 deur Saeki Kuramoto gebou.

Daar word geglo dat die godinne hierdie eiland gekies het omdat 'n omheinde baai gesoek is vir die plek van die heiligdom.
Die eerste rekord van Itsukushima -heiligdom in die Japannese geskiedenis was in die Nihon Koki (aantekeninge oor Japan), gedateer 811, en dit is opgemerk Itsukishima -heiligdom saam met ander beroemde heiligdomme.
Gedurende die era van Taira-no-Kiyomori het dit 'n plek van aanbidding geword vir die Heike-stam, en omstreeks 1168 is die hoofgebou van die heiligdom gebou. Namate die krag van die Heike -stam toeneem, het die aantal aanbidders by die heiligdom toeneem, die heiligdom self begin bekend word onder die lede van die keiserlike hof, en die grootsheid daarvan word al hoe mooier.

Die keiser en die keiserlike hof het besoek afgelê aan die heiligdom, en die kultuur van die Heian -periode is vriendelik opgeneem. Bugaku, ou Japannese musikale hofdans, het ook gedurende hierdie tydperk begin. Selfs na die val van die Heike -stam, is die kultuur van die Heian -periode hartlik deur die Genji -stam aanvaar en het die heiligdom 'n stabiele en voorspoedige era beleef.
Die hoof heiligdom is in 1207 en 1223 deur 'n brand beskadig, en hoewel herstelwerk gedoen is, word geglo dat die grootte van die heiligdom met elke herstel verander is. In 'n illustrasie wat die heiligdom toon wat gedurende die Koan-periode (1278-1288) geteken is, is die uitleg van die heiligdom dus anders. Daar word opgeteken dat die heiligdom in 1325 deur 'n tifoon beskadig is, en van toe af het die uitleg soortgelyk geword aan die huidige toestand.
Vanaf die Kamakura -tydperk tot die era van burgeroorloë toe die politieke situasie onstabiel was, het die invloed van die heiligdom geleidelik afgeneem. Alhoewel daar 'n tydperk was waarin dit in puin gelê het, toe Mori Motonari die Slag van Itsukushima in 1555 gewen het, het die heiligdom onder sy beheer die eerbied teruggekry wat dit voorheen gehad het en weer is die grootsheid herstel. Daarbenewens het Toyotomi Hideyoshi ook besoek tydens die ekspedisie na Kyushu en beveel dat 'n groot biblioteek vir Boeddhistiese sutras by die Ankokuji -tempel gebou moet word.
Itsukushima -heiligdom, wat sedert antieke tye deur baie mense vereer is en deur die verskillende heersers aan bewind deur die geskiedenis geëer is, is 'n voorbeeld van die seldsame en unieke argitektoniese ontwerp, die simbool van die Japannese kultuur en geskiedenis wat nog steeds bestaan. dag, benewens die verteenwoordiger van die Japannese gees.

Shinden styl van argitektuur

Taira-no-Kiyomori het in 1168 met die bou van die heiligdom begin, en dit word gesê dat dit 'n paar jaar geneem het om te voltooi. Die hoof (innerlike) heiligdom bestaan ​​uit 37 geboue en die buitenste heiligdom, wat aan weerskante van die kus voor lê, bestaan ​​uit 19 geboue.

Na bewering die gratis en onbelemmerde veranderinge wat harmonieus in die konstruksie opgeneem is, word die heiligdom die beste voorbeeld van hierdie tipe argitektuur wat in Japan bestaan, opgeneem in die Shinden* -styl van die Japannese argitektuur.
Die belangrikste heiligdom is gebou met behulp van die delikate en pragtige Kiritsuma-ryonagare-styl, en aan die voorkant is groenblou gelakte, voude, diamantvormige tralie-deure wat 'n gevoel van elegansie en grasie gee. Alhoewel die huidige struktuur in 1571 deur Mori Motonari gebou is, is dieselfde Heiaanse argitektuurstyl wat Kiyomori gebruik het, getrou weergegee en kan die kenmerkende, grasieuse geboë lyne oral gesien word.

* Die Shinden -argitektuurstyl is gedurende die Heian -periode gebruik vir die bou van die woning van die hof en die edele klas, en 'n voorbeeld van hierdie styl van argitektuur is die keiserlike paleis in Kyoto.

Die ongelooflike heiligdom wat in die see staan

Die ongelooflike konsep om 'n heiligdom in die see te bou, was óf 'n poging om die mitiese Ryugu-jo (Dragon Palace) te bou omdat die ingeslote godin die godin van die see is. Of dit is gebou as 'n manifestasie van die geloof in die Boeddhistiese geloof in Suiwer Land gedurende die Fujiwara -tydperk. Daar word geglo dat wanneer mense sterf, hul siel met die bote die "volgende wêreld" oorsteek om na Gokuraku Jodo (paradys, Boeddhistiese Suiwer Land) te gaan. Wat ook al die rede was, die heiligdom is 'n wonderlike gesig wat die harmonie en skoonheid van menslik vakmanskap en die natuur kombineer.
Aangesien die heiligdom in die see gebou is, word die fondamentpale in die water gedompel en verval dit redelik maklik. Verder word die heiligdom verweer en word dit soms deur die seewind en tifone geteister. Alhoewel konstante en omvattende instandhouding vanweë hierdie natuurlike faktore nodig is, is daar byna 800 jaar verby sedert Itsukushima -heiligdom vir die eerste keer gebou is, en ons is gelukkig om dieselfde heiligdom as die Heian -hof te sien. Die skoonmaak van die opgehoopte alge vanaf die strand van die distrikte en die egalisering van die sandstaaf is baie uniek vir die instandhouding van heiligdomme.
As u by die Hitasaki ((voorste lantaarn), wat aan die einde van die projeksie van die Hirabutai (breë verhoog) uitkyk, na die see kyk, strek die diepblou see rondom en u sal voel asof u in 'n Heian gery het Tydelike huisboot.

Uitleg van die heiligdomgeboue

Die geboue van Itsukushima -heiligdom is aangewys as nasionale skatte (groen) en belangrike kulturele eiendomme (geel). In die tekening hierbo is die geboue wat as nasionale skatte aangedui is, groen aangedui en die wat as belangrike kulturele eiendomme aangedui is, word geel aangedui. Daar word gesê dat die hoofgebou van die heiligdom in 593 (die eerste jaar van die bewind van keiserin Suiko) deur Saeki Kuramoto gebou is.
Die fondament van die belangrikste heiligdom is goed gevestig en die grootsheid van die heiligdom het wonderliker geword toe Taira-no-Kiyomori in 1146 aangestel is as die goewerneur van die Aki-provinsie (Kyuan 2) en die Taira-stam begin hulde bring aan die heiligdom. Alhoewel 'n groot deel van die hoofgeboue van Itsukushima -heiligdom gedurende die Heian -periode gebou is weens brande en ander rampe met verloop van tyd, is die huidige belangrikste heiligdom in 1571 (Genki 2) en die Marodo -heiligdom (heiligdom vir die gastegod) gebou. is in 1241 gebou (Jinji 2). Daar kan geringe verskille wees in die besonderhede van die geboue wat die kenmerke van die spesifieke tydperk waarin hulle gebou is weerspieël, maar die algehele argitektoniese styl is getrou gehandhaaf. As ons wetenskaplike navorsing en analise opsy sit, kan gesê word dat die algehele voorkoms van die heiligdom 'n uitstekende voorbeeld is van die Heian -periode -argitektuur.

Oos -gang

Aangewys as 'n spesiaal bewaarde gebou op 5 April 1899.
Aangewys as 'n nasionale skat op 29 Maart 1952.

Die Oos -gang strek vanaf die ingang van Itsukushima -heiligdom, verby die Marodo -heiligdom en Asazaya (oggenddienssaal), tot by die suiweringsaal van die hoof heiligdom. Die gang het 108 *ma (baaie) en 4 meter breed. Geringe spasies tussen die vloerplanke van die gang is geskep om die dryfkrag van die gety te verlig en om reën wat op die gang waai te dreineer. Boonop word spykers nie op die vloerplanke gebruik nie. Voordat Taira-no-Kiyomori die roete van Ondo-no-Seto oopgemaak het, het skepe die suidelike roete geneem en vasgemaak aan die westelike oewer van die eiland. Daarom was die ingang vroeër by die westelike gang, wat nou die uitgang van die heiligdom is.

*Ma is 'n span of baai tussen die balke (pilare). 8 ma is dus die 8 spanne tussen 9 pilare. Ma is nie 'n gedefinieerde meting nie, en daarom wissel die lengte van die span.

Die Marodo -heiligdom (Shrine for the Guest Godity) Haraiden (suiweringsaal)

Dit word Haraiden genoem. Besoekers staan ​​by Haraisho om hul gees en liggaam te suiwer voordat hulle bid. Onder al die geboue van Itsukushima -heiligdom is daar slegs plafonne in die suiweringsale en die belangrikste heiligdomme van die hoof heiligdom en die marodo heiligdom. Die tipe plafon is 'n plafon met 'n omhulsel, omhulsel en fyn rooster.

Die suiweringsaal van die Marodo -heiligdom is anders as dié van die hoofheiligdom deurdat die omliggende borstewering 'n opening aan die voorkant het en die saal oop laat na die see.

Die Marodo -heiligdom

Aangewys as 'n spesiaal bewaarde gebou op 5 April 1899.
Aangewys as 'n nasionale skat op 29 Maart 1952.

Die Marodo -heiligdom is die grootste *sessha in Itsukushima. Hierdie heiligdom, wat ondergeskik is aan Itsukushima-heiligdom, is toegewy aan vyf gode, naamlik Amenooshihomimi-no-mikoto, Ikutsuhikone-no-mikoto, Amenohohi-no-mikoto, Amatsuhikone-no-mikoto en Kumanokusubi-no-mikoto. Die argitektoniese styl is soortgelyk aan dié van die hoofheiligdom, met slegs klein detailverskille.
'N Afsonderingskamer is aan die een kant van die aanbiddingsaal en 'n sutra -kamer aan die ander kant, waarin gesê word dat die priesters sutra's voorgedra het.

*Sessha is tweede in rang en grootte na die belangrikste heiligdom. Sulke heiligdomme word soms hulpskerms genoem. Toegewy aan 'n godheid wat 'n diep en betekenisvolle verhouding het met die god of godin wat vereer word in die hoof heiligdom.

Gang lanterns

Die hangende lanterns langs die gange is eers opgedra deur Terumoto Mori, 'n kleinkind van Motonari Mori. Die lanterns van daardie dae was van gietijzer en die vorm was anders as wat dit vandag is. Hulle word nou in die skatkamer gebêre. Die huidige lanterns was vroeg in 1900 van brons, wat volgens die van 1366 gemodelleer is.

Kagami-no-ike (spieëldam)

Drie ronde damme is rondom Itsukushima -heiligdom geleë. Daar word gesê dat die damme in een nag verskyn het toe Itsukushima -heiligdom die eerste keer in die era van keiser Suiko gebou is. So het mense van daardie dae geglo dat die bou van die heiligdom geskik was vir die voorsienigheid van die gode. Die damme het gedien as waterreservoirs vir brande wat ontstaan ​​het toe die gety laag was, maar dit verleen ook 'n unieke karakter aan die heiligdom.
Die dam naby Marodo-heiligdom word Kagami-no-ike (Mirror Pond) genoem. Kagami-no-ike is ook een van die agt bekende sienings van Miyajima. Die maan wat op die spieëldam weerspieël word, was 'n mooiste toneel, wat herhaaldelik as 'n motief in tanka (31-lettergreep Japannese gedigte) en haikoe opgeneem is.

Asazaya

Belangrike kultuurbesit

Aangewys as 'n nasionale belangrike kultuureiendom op 29 Maart 1952.

Hierdie saal word Asazaya genoem, waar Sjinto -priesters byeenkom tydens Shinto -seremonies. Daar word gesê dat Asazaya gebruik is vir die Shinto -oggendseremonies, soos die woord asa oggend beteken. Die woord asazaya verskyn ook in Makurano-Soshi, een van die bekendste literêre klassieke. Die daktipe van die oostelike deel is gewel, kirizuma-zukuri, terwyl die westelike deel heup-en-gewel, irimoya-zukuri is en die hele dak omring is deur gange. Hierdie dakstyl toon die Shinden -styl van argitektuur, wat een van die belangrikste kenmerke van die bygebou is.

Masugata

Die omheinde plein wat deur die gang en die suiweringsaal omring word, word Masugata genoem. Elke jaar vind Kangensai, die grootste van die jaarlikse feeste, op die nag van 17 Junie volgens die maankalender plaas. Bote wat kleurvol versier is met gordyne en lanterns en met orkeste aan boord, loop deur die Torii -hek en kom laat die aand in Masugata in. Die fees is net soos 'n pragtige prentrol van die monargiale tydperk wat oor die see versprei is.

Sotoba-ishi

Belangrike kultuurbesit

Dit is ook een van die spieëldamme. Daar is 'n klip in die dam en die klip word verbind met die beroemde verhaal van Floating *Sotoba in ** "Tale of the Heike Clan." In die verhaal is 'n man met die naam Taira-no-Yasuyori verban na die afgeleë eiland met die naam Kikaiga-shima in die Kagoshima-prefektuur, terwyl sy plot met coupd'etat na Taira-no-Kiyomori gelek het.
Terwyl hy op die afgeleë eiland was, het Yasuyori gedigte geskep wat sy verlange uitdruk om terug te keer na Kyoto en sy ma te vermis, en dit op 1000 houttablette geskryf, wat hy dan op die see laat loop het. Een van die tablette dryf na Miyajima en dit word deur 'n priester by die klip gevind. Hierdie verhaal is na die hof gebring en Yasuyori is toegelaat om na Kyoto terug te keer.

* Sotoba is 'n lang houttablet wat gewoonlik regop op grafte geplaas word.
** The Tale of the Heike Clan is 'n historiese verhaal van die opkoms en val van die Heike -clan. Taira is 'n ander naam vir Heike.

Yasuyori Toro (Yasuyori Lantern)

Yasuyori het sy dankbaarheid getoon deur die kliplanternaat aan die heiligdom te skenk. Die lantern staan ​​binne die heiligdom omhulsel naby 'n groot rots, wat na bewering die plek is waar Yasuyori se gelukkige gedig gevind is.

Op die oppervlak van die basis van die lantern word opkomende en dalende jakkalse gekerf. Hibukuro (die boksagtige ruimte in 'n vuurkas, waar die brandstof verbrand word.) Is agthoekig en is gesny roku jizou, ses voogde van kinders.

Agemizu-bashi

Hierdie brug word Agemizu-bashi genoem. Die woord agemizu beteken water trek. Die water wat vir die heiligdom gebruik is, is lank gelede hier getrek. Die kenmerk van die brug is dat die brugreling aan die oostekant hoër is as die ander kant en 'n deel van die relingsbroe.
Hierdie klipwaterkom is in 1592 uit een groot klip gemaak.

Naishi-bashi (nasionale skat)

In die Heian -periode is die vroue wat in die hof gedien het, 'quotnaishi' genoem.
In daardie dae het naishi hierdie brug verbygesteek om die kos vir die gode te bied.

Hoof heiligdom

Aangewys as 'n spesiaal bewaarde gebou op 5 April 1898.
Aangewys as 'n nasionale skat op 29 Maart 1952.

Die hoof heiligdom is opgedra aan die drie Munakata-godinne, Ichikishima-hime, Tagitsu-hime en Tagori-hime. Na die Meiji-restourasie is chigi (sierhoringagtige dwarsbalke op die gewel van 'n heiligdak) en katsuogi (logagtige elemente op die nok van 'n heiligdak) by die hoofheiligdom gevoeg, wat 'n tipiese argitektoniese Shinto-struktuur aan die struktuur verleen styl. Toe groot herstelwerk aan die Meiji- en Taisho -era gedoen is, is hierdie argitektoniese elemente egter verwyder en die oorspronklike styl is herstel.
Die aanbiddingsaal van die heiligdom is gebou in die sogenaamde "drie-rant" -styl, waarin die drie rante gelyk op die plafon van die saal gelê word. Daar word gesê dat die styl dateer uit die Nara -tydperk (710 - 784).

Die Suiweringsaal

Die suiweringsaal is gebruik vir maandelikse feeste en vir die uitvoering van Bugaku (Ancient Court Dance) op reëndae. Sedert die einde van die Meiji-era het mense 'die markvoorspelling vir die einde van die jaar' hier gedoen om marktoestande vir die komende jaar te voorspel. Die breë vloerplanke word glad gepoleer, wat daarop dui dat die saal gereeld gebruik is.
Die sentrale deel van die voorste dakrand is gesny en verhoog, wat 'n tipiese argitektoniese tegniek is wat in die laat Heian-periode in Amida Boeddhistiese sale gebruik is, en is aangeneem in die Phoenix-saal van die Byodo-in-tempel in Uji, Kyoto, die Amida Hall van Hokaiji -tempel in Hino, Kyoto, en in ander beroemde tempels.

Taka-Butai (hoë verhoog)

Aangewys as 'n aanhangsel by 'n nasionale skat op 29 Maart 1952.

As die weer dit toelaat, word die Bugaku (Ancient Court Dance) op die hoë verhoog gehou. Beskrywings van die verhoogde stadium word nie gevind in dokumente uit die Heian -tydperk nie. In 'n dokument in die oorlogstydperk (1467-1568) is egter opgemerk dat die verhoog gebruik is om danse op te voer. Aangesien die naam van Tanamori-no-Fusaaki, destydse hoofpriester, op een van die sierkappe van die relingspale gegraveer is, word die tydelike stadium vermoedelik eers in die laat oorlogstydperk opgerig. Daar word ook geglo dat die tydelike stadium vervang is deur die permanente struktuur in die Edo -era.

Hira-butai (oop verhoog)

Aangewys as 'n aanhangsel by 'n nasionale skat op 29 Maart 1952.

Die opelugverhoog is voor die hoof heiligdom geleë, met gange wat die twee ondergeskikte Kado-marodo-heiligdomme en die orkesbusse aan die linker- en regterkant van die verhoog verbind.
Dit word nie genoem in die dokumente waarin die name van geboue wat in die Nin-an-era (1166-1169) gebou is, registreer toe die heiligdomgeboue vir die eerste keer gebou is nie. In 'n dokument is egter aangetoon dat 'n tydelike stadium voor die hoofheiligdom vasgestel is vir die hou van die Senbo-kuyo-seremonies (belangrike Boeddhistiese seremonies waarby baie monnike betrokke was). Daar word vermoed dat hierdie tydelike fase vervang is deur die permanente struktuur, wat nou die Hira-butai genoem word.
Alhoewel ander fondamentpale vir die heiligdomgeboue van hout gemaak is, was die fondamentpale vir die Open Stage en die van die Naga-hashi (Long Bridge) van klip. Daar word gesê dat die klippe in 1571 deur die gesogte krygsheer Mori Motonari geskenk is tydens die toewyding van 'n nuwe hoof heiligdom.

Migi-kamadoro-heiligdom, Hidari-kamadoro-heiligdom

Migi-kamadoro-heiligdom en Hidari-kamadoro-heiligdom is regs en links van die Hitasaki geleë. Toyoiwamado-no-kami en Kushiiwamadono-kami, wat as die hekwagte werk, word by die heiligdomme aanbid.

Sagaku-bo, Ugaku-bo

Sagaku-bo en Ugaku-bo is geregistreer as nasionale skatte en gagaku-dansmusieksale. Daar is twee tipes gagaku, die een is uit Indië en die Tang Chinese dinastie, Sa-no-mai (die linkerdans), en die ander is uit China en Korea, U-no-mai (die regte dans). As mense Sa-no-mai dans, gebruik hulle onderskeidelik Sagaku-bo en Ugaku-bo vir U-no-mai. Daar is ook 'n paar kweekhuise in die sale.

Daikoku -heiligdom

Aangewys as 'n spesiaal bewaarde gebou op 5 April 1899.

Die ingeslote godheid is Okuni-nushino-mikoto, of die Daikoku-godheid. Dit is nie bekend wanneer die heiligdom die eerste keer opgerig is nie. Daar word egter gesê dat die naam van die heiligdom, Daikoku, in 'n dokument uit die oorlogstydperk voorkom.

Naga-bashi (Langbrug)

Aangewys as 'n belangrike kulturele eiendom op 29 Maart 1952.

Die Naga-hashi (Long Bridge) verbind die Ushiro-zono (agterkant) met die Daikoku-heiligdom. Dokumente uit die laat Heian-periode en die Kamakura-tydperk toon aan dat brûe van hierdie ontwerp Uchi-hashi (vaste brug) of Hira-hashi (plat brug) genoem is. Daar word geglo dat in daardie dae die belangrikste heiligdomgeboue wat in die see gebou is, deur sulke daklose brûe met die land verbind is. Die Langbrug herinner aan die tipiese tradisionele brûe van die verlede. Net soos in die geval van die boogbrug, is die lengte van die lang brug in die oorlogstydperk drasties verkort. Die fondamentpale is van klip.
Daar word gesê dat 'n lokaal in die Edo -periode aan die suidekant van die Ushirozono (agterkant) opgerig is. Voedselaanbiedings vir gode is uit die kamer na die heiligdomgeboue gebring. Die naam Matsuura Takeshiro is op een klippaal gegraveer.

Tenjin -heiligdom

Aangewys as 'n spesiaal bewaarde gebou op 5,1899 April.
Aangewys as 'n belangrike kulturele eiendom op 26 Desember 1963.

Hierdie heiligdom is opgedra aan Sugawara-no-Michizane, ook genoem Tenjin, 'n gesogte godheid van opvoeding en intelligensie. Daar word ook na hierdie gebou verwys as Renga-do Hall en waarin Renga* poësieplegtighede op die 25ste van elke maand gehou is tot in die middel van die Meiji-tydperk, ongeveer 100 jaar gelede.
Die gebou is in 1556 gebou en geskenk deur die beroemde krygsheer Mori Takamoto. Alhoewel die meeste van die geboue van die Itsukushima -heiligdom bedek was met lak van vernis, is die Tenjin -heiligdom, sowel as die Noh -verhoog en die kleedkamer daarvan onbehandeld gelaat om die natuurlike kleur van die hout te behou, wat daarop dui dat hierdie geboue gebou is in 'n latere tydperk. Die balans van die houtpilare in die heiligdomgebou was redelik uitgebrei en het estetiese waarde aan die heiligdom toegevoeg.

*Renga is 'n tradisionele gedig wat bestaan ​​uit reëls wat in tema gekoppel is, maar deur twee of meer persone geskryf is.

Noh Stadium

Aangewys as 'n nasionale belangrike kultuureiendom op 29 Maart 1952.

Die eerste Noh-toneelstuk by hierdie heiligdom was in 1568 toe Kanze-tayu hier opgetree het. Volgens historiese dokumente is die Noh -toneelstuk op die strand uitgevoer op 'n tydelik verhoog langs die heiligdom. In 1605 het die feodale heer Fukushima Masanori 'n verhoog geskenk, wat die eerste permanente Noh -stadium van die heiligdom geword het. In 1680 het die feodale heer van die tyd, Asano Tsunanaga, die huidige Noh-verhoog gebou met 'n brugagtige gang en 'n kleedkamer.
Shin noh (heilige Noh) word op hierdie verhoog uitgevoer tydens Tokasai (Peach Blossom Festival), wat elke jaar van 16 tot 18 April gehou word. In die herfs word Kenchasai (Tee -aanbieding) hier gehou, en tydens die seremonie hou 'n teemeester 'n teeseremonie om tee aan die godinne te bied. By hierdie geleenthede word 'n tydelike balkon tussen die Noh -verhoog en die gang opgerig, sodat die gehoor dit geniet om na elke detail van die verhoogopvoering te kyk.

Die Noh Drama-verhoog, gebou in die Ichiju-kiritsuma-styl, het 'n Japanse sipresdak met riet en die voorkant van die verhoog is aan die einde van die struktuur. Normaalweg is 'n tsubo (groot pot vol water) onder die vloer van 'n Noh -stadium vir resonansie, maar aangesien die verhoog oor die see gebou is, kan 'n tsubo nie gebruik word nie. In plaas daarvan is die vloer so gemaak dat dit soos 'n enkele bord is om die klank te verbeter. Die vloer funksioneer op dieselfde manier as die vel op 'n groot trommel, aangesien die vloerplanke bo-op 'n breë vloerbalke gelê is (die dwarsbalk wat die vloerplanke onderskep) en 'n sluiting wat in die vorm van 'n putbed aangebring word (die planke wat die vloerbalke onderskep), so met elke gemerkte en afgemete voetstap resoneer die geluid duidelik. Verder verander die klank toon met die eb en vloed van die gety, en sonder uitsondering is dit die enigste Noh -stadium in die hele land wat uniek op die see rus.

Sori-bashi (boogbrug)

Aangewys as 'n nasionale belangrike kultuureiendom op 29 Maart 1947.

In dokumente oor die bou van Itsukushima-heiligdom in die Nin-An-era (1166-1169) word geen verwysing na Sori-bashi (boogbrug) gemaak nie. Die brug verskyn eers in 'n dokument uit die Ninji-era (1240-1243), wat aandui dat die brug nie bestaan ​​het toe Taira-no-Kiyomori die heiligdom besoek het nie.
Daar word gesê dat hierdie brug ook 'Chokushi-bashi' (Imperial Messengers 'Bridge) genoem is en dat keiserlike boodskappers dit oorgesteek het om by die belangrikste heiligdom in te gaan by belangrike feestelike geleenthede soos Gochinzasai. Tydelike trappe is bymekaargemaak en op die brug geplaas om die boodskappers maklik deur te laat gaan.
Volgens die opskrif op een van die sierkappe van die relingspale dateer die huidige brug uit 1557 toe die brug deur die pa en seun Mori Motonari en Mori Takamoto gerekonstrueer is. Die brug is sedertdien verskeie kere herstel.

Wes -gang

Aangewys as 'n nasionale skat op 29 Maart 1947.

Die argitektoniese styl van die gewel aan die einde van die West Corridor word 'Kara-hafu' (Chinese gewel) genoem. 'N Soortgelyke Chinese gewel is oor die verbinding tussen die boogbrug en die gang geheg. Volgens 'n dokument uit die Nin-An-era was die totale lengte van die gange ongeveer 205,4 meter. Dit is later verleng tot ongeveer 210,9 meter, en dan tot ongeveer 327,2 meter, wat aandui dat die gange mettertyd verleng is. Vandag is die totale lengte egter slegs ongeveer 194,5 meter. In 1541 het 'n grondverskuiwing die heiligdom bereik, die omliggende aardrykskunde drasties verander en heiliggeboue beskadig, wat die herstel onmoontlik gemaak het. Volgens die dokumente na hierdie voorval het die totale lengte van die gang ongeveer 196,3 meter geword, en toe die heiligdom in 1784 weer herstel is, is die gange verder verkort.
Die vloerplanke van die West Corridor is in 1556 herstel deur die beroemde krygsheer Mori Motonari. Die Chinese gewels is moontlik destyds bygevoeg


Senjokaku Hall & bull

Senjokaku ( t, Senj ōkaku, lit. “paviljoen van 1000 matte”) is die algemene naam van die Hokoku -heiligdom. Die naam beskryf die ruimheid van die gebou, aangesien Senjokaku eintlik ongeveer die grootte van duisend tatamimatte is. Die saal, wat dateer uit 1587, is op 'n heuwel net langs Itsukushima -heiligdom geleë.

Toyotomi Hideyoshi, een van die drie unifiers van Japan, het Senjokaku in opdrag gegee om Boeddhistiese sutras te sing vir gevalle soldate. Die gebou was nog nie voltooi toe Hideyoshi in 1598 oorlede is nie. Aangesien Tokugawa Ieyasu daarna die mag oorgeneem het eerder as die erfgename van Toyotomi, was die gebou nooit heeltemal voltooi nie.

Senjokaku is opvallend yl, sonder behoorlike plafonne en 'n voordeur. In 1872 is die onvolledige gebou opgedra aan die siel van die stigter, Toyotomi Hideyoshi, wat sy huidige godsdienstige funksie bly. Aangrensend aan Senjokaku staan ​​'n kleurryke pagode met vyf verdiepings wat oorspronklik in 1407 gebou is, voor die heiligdom self.


Naby Hiroshima: Itsukushima, die heiligdom wat op stelte gebou is en sy reuse torii -hek.

The Shinto shrine of Itsukushima and its famous torii gate are located on the island of Miyajima, south of Hiroshima. This vermilion gate rising from the water is one of the most iconic images of traditional Japan. This torii gate denotes the entrance of the most sacred place on Miyajima Island.

Itsukushima Shrine and it's torii gate.

A WALK ON THE ISLAND OF MIYAJIMA

Itsukushima shrine has a reputation for being one of the most delightful and magical places in Japan. It is said that from the sea, its outline looks like a bird taking off. When the water laps around the stilts on which the shrine buildings stand at high tide, the structure appears to float on the sea. The eye is dazzled by the juxtaposition of the bright red of the buildings, the blue of the sea and the dark green of the forest covering the hilly landscape.

The name of the building comes, in fact, from the name of the island, which was formerly known as Itsukushima. But a change occurred due to the success of the religious site and it became widely known as Miyajima, literally meaning "the island of the shrine".

Once you have gone through the entrance to the shrine, there is a series of long walkways with thatched roofs that lead to the main hall, nestled in the heart of the bay. At low tide, it is possible to go down and walk on the beach, accompanied by a few deer who are curious enough to come and inspect the seashells.

At the foot of the torii gate of Itsukushima, visitors are struck by the impressive size of the building as they view the monument anew from the seashore. Once they have left the main building, the shrine's treasures can be explored. There are many exceptional works of art and crafts. The complex even has its own floating stage for noh theatre productions, where vermilion is abandoned in favor of stripped wood.

Itsukushima Shrine, Miyajima.

The interior of the shrine.

THE HISTORY OF ITSUKUSHIMA SHRINE AND WHY IT WAS BUILT ON STILTS

The island of Miyajima has been a sacred site where the kami (Shinto holy powers) have been honored since the sixth century. This was when the first site devoted to these beliefs existed, paying homage to the holy powers and people would go there regularly in order to make offerings.

In 1168, Taira no Kiyomori (1118-1181), at the time one of the most powerful men in Japan, ordered a shrine to be built there to house the copies of sutra manuscripts that he had made. It was at this time that Itsukushima-jinja took on the shape we see today, bathing in saltwater. The decision to build it on stilts was, in fact, due to one single factor: the sacred nature of the island, worshippers were not allowed step foot onto the island.

The building's architecture today retains the marks of the late Heian period (794 - 1185), where the vermilion color and thatched roofs date. Despite the fact that the building has been destroyed several times, notably in 1555, to mark a military defeat and the conquering of the region, it has always been rebuilt identically and can still be seen today in its purest form. Die huidige torii gate dates from 1875, but the first one was built in 1168. It is no less than 16 meters high and weighs 60 tonnes. Its four unusual uprights provide it with extra stability on its sandy foundations.

Itsukushima has been a UNESCO World Heritage Site since 1996, just like the dome of Hiroshima Peace Memorial Park. It is one of the best-known tourist attractions in Japan and the view of the torii gate from the sea has been identified as one of the "three most famous views in Japan".

Once the flood of tourists have left and the ferries leave in the early evening, make the most of the twilight to admire the illuminations: the reflections flicker to the rhythm of the waves, bathing the mind in renewed magic.

HOW TO TRAVEL TO ITSUKUSHIMA SHRINE?

The easiest way to reach the island of Miyajima and to visit the shrine is to leave from Hiroshima JR station, catching a JR Sanyo Line train to Miyajima-guchi station. The ferry terminal is a 5-minute walk from the station. The boat trip to the "JR West Miyajima Ferry Terminal" takes just over 15 minutes. The full journey is covered by the JR Pass.

ITSUKUSHIMA SHRINE: RENOVATION WORK

Renovation work on the main torii gate, whose base has been damaged by tidal activity, began in June 2019. Throughout this renovation work, the gate will be covered with scaffolding and a temporary bridge will connect it to the land. Protective sheeting and scaffolding will remain in place until completion of the work, scheduled for August 2020.

However, the rest of the area remains free of construction, you can still enjoy the sanctuary and its surroundings!


14. Miyajima Omotesando Shopping Street

Miyajima Omotesando Shopping Street is on the approach to Itsukushima Shrine. It is also known as Kiyomori Street (Kiyomori-dori), and it is filled with many souvenir stores and restaurants. There are a lot of shops selling traditional handcrafts of Miyajima, such as rice paddles, wooden crafts, wooden spoons, carvings, wooden trays, pottery, and paper crafts. There is also a plethora of shops that sell the local specialty, Momiji Manju. You can find the exhibition of the world's largest ladle on the street, which looks really impressive. You will definitely have a great time shopping in this street!


Itsukushima Shrine & Senjokaku

Itsukushima Shrine needs no introduction. Its vermillion torii gate rising from the sea is an image recognized throughout the world. Every year millions flock to this small island off the coast of Hiroshima to marvel at the architecture and soak up the atmosphere of this World Heritage Site.

The shrine – originally constructed in 593CE by Saeki no Kuramoto – was expanded into the structure you see today by legendary samurai lord Taira no Kiyomori. Itsukushima means “Island of Worship” and the whole island is considered a deity and worshipped as a god. It is the reason the shrine was positioned on the tidal sands to keep the sacred island itself inviolate.

Today, the island welcomes ferry-loads of visitors to its shores, with most making a beeline for the famous shrine. Even with so many guests, the shrine still feels peaceful and your walk along its corridors becomes a meditation. The creak of the wooden floorboards, the sun reflecting off the sea underfoot, the intricate craftsmanship of the pillars and rafters overhead leave you lost in thought.

As I approached the shrine, I was immediately struck by the wash of colors: the brilliant red vermillion of the buildings, the turquoise sea, the green and brown backdrop of Mount Misen’s forested slopes.

Gazing from the shrine out to sea, the impressive o-torii gate looked firmly rooted in place as the waves broke against its formidable pillars. I was surprised to learn these heavy columns were merely resting on the seabed, held in situ by their own weight. Truly, a testament to traditional Japanese ingenuity.

Four individual shrines make up the Itsukushima Shrine complex. The highlight is the Main Shrine – one of the biggest in Japan and a designated national treasure. The Main Shrine venerates three female gods who preside over the sea, transport, fortune and the arts. From ancient times, Itsukushima Shrine has attracted pilgrims from all over Japan, but especially those with trades relating to the sea. Sailors, merchants, fishermen would come to pray for safe passage through the Seto Inland Sea and protection from the elements.

As I passed the Main Shrine, a shinto cleansing ritual was in progress. Itsukushima Shrine is a fully functioning shrine and worshippers come to take part in various shinto rites throughout the year. If you’re lucky, you might even witness a shinto wedding ceremony during your visit.

By the time I reached the impressive Noh Stage, it was high tide. With the waves lapping at the wooden foundation pillars and walls set into the sand, the whole shrine appeared to be floating. There are two tidal shifts every day and their magnitude varies throughout the month. On a large tidal change, or O-shio, the sea retreats far enough to let you walk out to the torii gate. It is then you discover the true size and scale of the gate and its impressive pillars. You can check the daily timings for high and low tide at the entrance to the shrine.

A short walk up the hill overlooking Itsukushima brings you to Toyokuni Shrine. It is the legacy of another famous Japanese warlord, Toyotomi Hideyoshi, known as one of the three unifiers of Japan. Due to its vast size, it is often referred to as Senjokaku, which means ‘hall of a thousand mats’. It was unfinished at the time of Hideyoshi’s death in 1598 and remained in its incomplete state thereafter. The result is an impressively vast and spacious, yet highly unusual temple. The roof is completely exposed, revealing the massive rafters and beams that support the weight of the imposing roof. I visited on a warm autumn day. A refreshing breeze flowed through the open hall and the reflection of a bright yellow ginkgo tree played on the shrine’s polished floorboards.

Next to Senjokaku, a bright red five-storied pagoda dominates the skyline, clearly visible from the ferry as you approach Miyajima. The bright lacquer on this pagoda is unlike anything I have seen before. Make sure you take in the view from the top of the hill down to the shrine complex – a moment to savor and photograph.

As I climbed down the hill and explored the shops, the sun was fading slowly to the west. The time of day reveals the shrine in a different light. They say the best views of the torii gate are at sunrise and sunset. As I picked out my ideal spot on the shore, the sun was slipping towards the horizon. The light blues and greens of the sea turned into a dark velvet. Gentle swathes of reds and oranges began to spread across the sky. The torii gate, highlighted by floodlights from the shore, created a majestic image.

As I sat and observed the changing colors that evening, I became aware of the harmony between the gate, the shrine and the natural world. Even though this enormous manmade wooden structure stands on its own in the middle of the sea, it somehow remains at one with its surroundings regardless of weather, tide or time of year.

However many pictures you see of Itsukushima Shrine and the torii gate, nothing matches a visit in person. You need to wander the corridors, observe the colorful architecture and breathe the air in Miyajima to truly appreciate its magic and allure.


Itsukushima Shrine that is gathering lucky number!

Itsukushima Shrine becomes a maritime shrine at high tide.

This beautiful shrine is situated top class in every respect of Japan as followings.

●Miyajima is one of the three most scenic spots in Japan together with Matsushima and Amanohashidate.

(*Itukushima Shrine is on the Miyajima-island)

↑Miyajima

●There is a stage in front of Itsukushima Shrine. The stage is one of the three major stages in Japan together with Shitenno-ji Temple and Sumiyoshi Shrine.

↑Stage of Itsukushima Shrine

●The big torii of 16m high on the sea is one of the three big torii together with Kasuga-taisha Shrine and Kehi Shrine.

(*Torii is a traditional Japanese gate most commonly found at the entrance of or within a Shinto shrine)

●It was designated a World Heritage site in 1996.

●It is the head Shrine of 500 branches of Itsukushima Shrine in Japan.

Itsukushima Shrine is time-honored. It was established in 593, but the structure of maritime shrine as currently was built in 1168. Recently, Hatsukaichi city formed tourism friendship city agreement with Mont Saint-Michel of France.

(*Itsukushima Shrine is belonging to Hatsukaichi city)

In passing, the reason for friendship city with Mont-Saint-Michel is due to a point in common as followings.

●Maritime heritage floating on the sea.

●More than 1,000years history as sanctuary of faith.

●It is a tourist resort that represent of each countries.

Why was Itsukushima Shrine built on the sea?

One of the theories is as following.

It seems that Itsukusihma is derived from “Island serve to God”. In short, the whole island is God. It means we can’t afford to injure God. From this reason, the shrine was built on the sea.

Even though the Shrine is on the sea, it does not mean special construction techniques have been used. In passing, the base of the big torii is not buried deeply in the ground, it is standing alone by self weight.

↑Base of the big torii

If pressed for contrivance of maritime structure, there is a gap between board and board on the corridor. The gap perform to protect the shrine by letting the tidewater off at the time of the typhoons and abnormal tide level.

↑Corridor

8 boards are lined between pillar and pillar.

In reality, 8 is key number for Itsukushima Shrine.

●The measurement between pillar and pillar on the corridor is 8shaku (nearly 2.4m).

(*Shaku is former Japanese measurement unit. 1shaku≒30.3cm)

●The number of pillars on the corridor are 108.

●The number of hanging lanterns on the main building are 108.

●The number of stone lanterns on the entrance path are 108.

↑Stone lantern

●The measurement from the main building to the big torii is 108ken (nearly 194m).

(*Ken is former Japanese measurement unit. 1ken≒1.8m)

●The measurement from Hitasaki to the big torii is 88ken (nearly 158m).

(*Hitasaki is the tip of Shrine’s jutting point)

↑Hitasaki

8 is lucky number for Japanese. In short, Itsukushima Shrine is greatly lucky Shrine.

Get your lucky in Itsukushima Shrine that is gathering Japanese lucky number 8!