Geskiedenis Podcasts

Dearborn, Henry - Geskiedenis

Dearborn, Henry - Geskiedenis

Dearborn, Henry (1751-1829) Oorlogsekretaris: Dearborn is gebore op 23 Februarie 1751 in North Hampton, New Hampshire. Hy studeer medisyne en begin 'n praktyk in 1772. Een van sy stokperdjies was om die kuns van oorlog te bestudeer, en die dag na die Slag van Lexington lei hy sestig minute na Cambridge, Massachusetts. So begin sy vooraanstaande militêre loopbaan in die Revolusionêre Oorlog, insluitend diens in die Battles of Stillwater, Saratoga, Monmouth en Newton. Met die rang van kolonel dien hy in die beleg van Yorktown. In 1784 verhuis Dearborn na Monmouth, Maine, en word in 1787 as brigadier-generaal van milisie gekies, gevolg deur generaal-majoor van die milisie in 17956 en die Amerikaanse Marshall vir Maine in 1789. Hy word verkies tot die Amerikaanse Huis van Verteenwoordigers in 1793, dienende twee termyne as 'n Demokraties-Republikein. President Jefferson het in 1801 Dearborn se minister van oorlog aangestel, 'n posisie wat hy tot 1809 behou het. In 1809 gee president Madison hom die versamelaarskap van die hawe van Boston. Dearborn het in hierdie hoedanigheid gedien totdat hy in 1812 as senior majoor-generaal in die Amerikaanse weermag aangestel is. In 1813 het hy onder die bevel van die Noordelike Departement aangewys: York (nou Toronto) en Fort George. As gevolg van aanklagte van politieke intrige, word hy bevel gegee oor die stad New York. Hy is nie sy versoek vir 'n ondersoekhof toegestaan ​​nie. Nadat hy van 1822 tot 1824 minister van Portugal was, bedank hy en vestig hom in Roxbury, Massachusetts. Hy het 'n joernaal van sy avonture geskryf, sowel as 'n verslag van die Slag van Bunker Hill. Dearborn is op 6 Junie 1829 in Roxbury oorlede.


Dearborn, Henry

LIEFDE, HENRY. (1751–1829). Kontinentale offisier, later oorlogsekretaris. New Hampshire. Afstammeling van 'n boorling van Exeter, Engeland, wat in 1639 na Amerika gekom het, Henry is gebore op 23 Februarie 1751 in North Hampton, New Hampshire. Hy studeer medisyne by dr. Hall Jackson in Portsmouth en begin in 1772 in Nottingham oefen voordat hy organiseer en verkies word as kaptein van 'n milisie -onderneming. Nadat hy van die gevegte by Lexington en Concord geleer het, het hy sestig van sy manne na Cambridge, Massachusetts, gelei, waar sy geselskap deel geword het van kolonel John Stark's Regiment. Dearborn het hom onderskei as deel van laasgenoemde se bevel by Bunker Hill. Hy was bevelvoerder van 'n groep muskietmanne in die opmars van Arnold na Quebec en het siek geword en moes op die Chaudière -rivier agtergelaat word. Hy het egter betyds teruggekom om op 31 Desember 1775 in Quebec gevange geneem te word. Hy is 'n rukkie in Mei 1776 vrygelaat, maar eers op 10 Maart 1777 uitgeruil. Op 19 Maart word hy aangestel as majoor van Alexander Scammell se derde New Hampshire Regiment (met rang vanaf 8 November 1776), en hy veg op Ticonderoga en die Eerste Slag van Saratoga op 19 September 1777. Op laasgenoemde datum word hy bevorder tot luitenant -kolonel.

Nadat hy die winter van 1777–1778 by Valley Forge in Enoch Poor's brigade deurgebring het, het Dearborn in Junie aan die Slag van Monmouth deelgeneem. Die volgende somer was hy in die ekspedisie van Sullivan teen die Iroquois wat uit Easton, Pennsylvania, vertrek het. Op 19 Junie 1781 het kwartiermeester -generaal Timothy Pickering versoek dat Washington Dearborn as sy (Pickering) assistent aanstel, en die versoek word toegestaan. Terwyl hy in hierdie hoedanigheid tydens die Yorktown -veldtog gedien het, het hy die droewige plig gehad om huis toe te skryf dat sy voormalige bevelvoerder, kolonel Scammell, vermoor is.

Hy dien tot 21 Maart 1783 in die kontinentale weermag en vestig hom in Kennebec County, in die Maine -distrik van Massachusetts, waar hy tot generaal -majoor van milisie en in 1790, Amerikaanse marskalk vir die distrik, styg. Hy was 'n Republikeinse kongreslid van 1793 tot 1797. Dearborn was oorlogsekretaris tydens Jefferson se agt jaar as president (1801–1809). Op 27 Januarie 1812 maak president Madison hom die senior generaal -majoor met bevel oor wat na verwagting die kritieke teater sou wees, die sektor tussen die Niagara -rivier en die New England -kus.

Die geskiedenis het Dearborn en sy opvolger, William Eustis, oor die algemeen as onbevoegde oorlogsekretarisse beskou. As veldbevelvoerder was Dearborn meer opvallend onbevoeg, en die Amerikaanse nederlae van 1812 en 1813 in die oorlog van 1812 was grootliks te wyte aan sy gebrek aan strategiese sin en krag. Morgan Lewis volg hom in die somer van 1813 op as veldkommandant, maar verdere bewyse dat Dearborn se onbevoegdheid aan die lig kom deur daaropvolgende Amerikaanse nederlae, is op 6 Julie 1813 van bevel onthef. Om die gemors wat hy geskep het, te red, het Dearborn die bevel gekry oor New York. Hy is later president van die krygshof wat generaal William Hull probeer het en veroordeel het vir sy nederlaag in Detroit, wat ironies was, aangesien dit die gebrekkige strategie van Dearborn was wat die Britte in staat gestel het om hul hele mag teen Hull in Detroit te konsentreer.

In Maart 1815 het James Madison Dearborn verrassend genomineer as oorlogsekretaris. In die daaropvolgende herrie het Madison sy naam teruggetrek, maar nie voordat die senaat hom verwerp het nie. Hy is op 15 Junie 1815 eervol uit die weermag ontslaan.

Tydens die administrasie van Monroe was Dearborn minister van Portugal van 1822 tot 1824. Hy het op eie versoek teruggekeer en teruggetrek na Roxbury, waar hy op 6 Junie 1829 gesterf het.


Dearborn, Henry - Geskiedenis

Die eerste marskalk van Maine: Henry Dearborn

Henry Dearborn - Bron: Library of Congress

Onder die eerste generasie Amerikaanse marshals, val Henry Dearborn duidelik op as die prominentste. Dearborn, gebore in Hampton, New Jersey, op 23 Februarie 1751, studeer medisyne tot die uitbreek van die Revolusionêre Oorlog. Namate die probleme met die Britte toeneem, het hy 'n milisie -onderneming georganiseer, waartoe hy as kaptein verkies is. Sy geselskap het op 17 Junie 1775 by die Slag van Bunker Hill geveg.

Dearborn vergesel Benedict Arnold se noodlottige ekspedisie om Quebec te neem in die herfs en winter van 1775. Onderweg het die klein mag gely van koue en honger. Volgens die legende het Dearborn sy troeteldierhond geoffer om sy manne te voed. Uiteindelik het die ekspedisie in 'n ramp verander en Dearborn is gevange geneem. Die Britte het hom in Mei 1776 losgelaat en die daaropvolgende Maart vir Britse gevangenes verruil.

Terug by die kontinentale weermag het Dearborn deelgeneem aan die veldtog teen Burgoyne en geveg tydens die gevegte van Ticonderoga en Freeman's Farm. Hy was saam met Washington in Valley Forge en het tydens die slag van Yorktown met die rang van kolonel diens gedoen by die opperbevelhebber.

Na die oorlog verhuis Dearborn na Maine, wat toe deel was van Massachusetts. Eerder as om terug te keer na die geneeskunde, bly hy 'n soldaat by die Maine -milisie en bereik hy die rang van brigadier -generaal in 1787 en generaal -majoor in 1789.

In September daardie jaar het George Washington hom as Marshal aangestel. Dearborn was 38 toe hy aangestel is. Hy dien drie jaar lank as maarskalk tot sy verkiesing tot die kongres as een van Jefferson se Demokratiese Republikeine in 1793. Terwyl maarskalk, het Dearborn die taamlik twyfelagtige onderskeiding behaal om die eerste federale teregstelling te pleeg toe hy die moordenaar Thomas Bird in Junie 1790 opgehang het.

Dearborn het sy setel in die Huis van Verteenwoordigers behou tot 1797. Dearborn, 'n toegewyde Jeffersonian, het aktief veldtog teen John Adams gevoer tydens die verkiesing van 1800. Jefferson het hom in 1801 as minister van Oorlog aangestel. die westelike oewer van die Michiganmeer. Uit daardie fort het die stad Chicago gegroei. Aan die einde van Jefferson se twee termyne as president, aanvaar Dearborn die aanstelling as versamelaar van die hawe van Boston.

Na die oorlogsverklaring teen Groot-Brittanje in 1812, wend president James Madison hom tot Dearborn- die enigste Republikein met uitgebreide militêre ervaring- om die bevel te neem oor die Amerikaanse leërs in die noordooste, waar die meeste gevegte tydens die oorlog plaasgevind het. Ongelukkig het Dearborn, wat min ervaring gehad het met die bevel van groot getalle troepe in die veld, swak gevaar. Sy inval in Kanada, net soos die ekspedisie wat hy tydens die rewolusie vergesel het, het in 'n nederlaag geëindig. Boonop kon hy nie sy bevel voldoende implementeer nie, wat verskeie van sy regimente blootgestel het aan aanvalle deur die Britte. Madison onthef Dearborn van bevel op 6 Julie 1813. Maar die president het sy geloof in Dearborn behou en hom benoem tot die kantoor van oorlogsekretaris. 'N Storm van openbare protes het die administrasie egter genoop om die benoeming terug te trek. Dearborn het afgetree na Massachusetts.


Die Dearborn Inn, 'n Marriott -hotel

Omdat hy van mening was dat dit belangrik was om die verlede vir toekomstige geslagte te bewaar, het Henry Ford die bou van vyf replikahuise van beroemde Amerikaners opdrag gegee.

Vandag bied hierdie Dearborn Colonial Homes ons gaste 'n ervaring wat herinner aan 'n bed en ontbyt, en is gewild onder gaste wat 'n spesiale geleentheid vier, sowel as diegene wat 'n unieke hotelverblyf soek. Die oorspronklike plan het agtien huise vereis, maar die begin van die Tweede Wêreldoorlog het 'n tekort aan hulpbronne tot gevolg gehad, en die bouwerk is na vyf gestaak.

Barbara Fritchie

Barbara Fritchie is in 1766 in Lancaster, Pennsylvania, gebore, maar haar lang en patriotiese lewe was in Frederick, Maryland, waar sy tydens die Burgeroorlog onvermoeid vir die weermag van die Unie gewerk het. Sy trou met John Casper Fritchie, 'n handskoenmaker. Hulle huis was 'n klein kothuis in West Patrickstraat, en was bekend as 'n anderhalf storie met dakkapelvensters in 'n lae dak. Mevrou Fritchie is verewig in 'n gedig van John Greenleaf Whittier, wat haar dapperheid betoon in die protes teen Stonewall Jackson se optog deur Frederick.

Die Fritchie -huis beskik oor drie koninklike gastekamers, twee met 'n aangrensende sitkamer en twee volledige baddens, waarvan een 'n klein stoepie het.

Walt Whitman

Walt Whitman word aangekondig as een van die groot Amerikaanse digters. Hy is in 1819 in West Hills, nou bekend as Huntington, New York, gebore in die huis wat in The Dearborn Inn Colonial Village weergegee is. Dit is 'n eenvoudige plaashuis van die tipe wat in Westchester County, New York, gebou is en dateer uit ongeveer 1675.

Die Whitman -huis beskik oor drie koning -gastekamers en een koningin -gastekamer. Twee van die koningskamers het 'n aparte sitkamer, en 'n koningingrootte -kamer het 'n afgesonderde stoep.

Edgar Allan Poe

Edgar Allan Poe, die groot Amerikaanse skrywer en digter, het saam met sy vrou en ma in 'n klein huisie gewoon in die eenvoudigste Amerikaanse vorm van raambou. Dit het aan die oostekant van Kingsbridgeweg gestaan ​​in die huidige 192ste straat in New York. Koloniale invloed word getoon deur sy paneeldeure, breë mantels en klein vensters.

Die Poe -huis is die kleinste in die Colonial Home Village, met 'n koningingrootte -slaapkamer en 'n suite -bad op die tweede verdieping, en die hele hoofverdieping bestaan ​​uit 'n sitkamer, 'n kombuis, 'n doeltreffende kombuis en 'n volledige bad.

Patrick Henry

Patrick Henry het sy permanente stempel op die bladsye van die Amerikaanse revolusionêre geskiedenis gemaak met die beroemde toespraak "Give Me Liberty or Give Me Death". Sy huis in Red Hill, Charlotte County, Virginia, wat hy in 1794 gekoop het, was 'n klein woning. En terwyl Red Hill in 1919 deur 'n brand verwoes is, is die huis herskep uit planne, rekords en foto's wat as eg beskou is.

Die Henry -huis het agt koninkamers, waarvan ses 'n aangrensende sitkamer en 'n tweede bad, en een met 'n klein stoep.

Goewerneur Oliver Wolcott

Oliver Wolcott studeer in 1745 aan die Yale School of Medicine, maar besluit om sy familie se tradisie van openbare diens aan te neem. Wolcott was 'n ondertekenaar van die Onafhanklikheidsverklaring, 'n generaal in die Revolusionêre Oorlog en die goewerneur van Connecticut. Die Oliver Wolcott -huis is in 1754 op grond in Litchfield, Connecticut, gebou deur sy vader aan die toekomstige goewerneur. Onder die beroemde gaste wat hierdie pragtige ou huis besoek het, was Alexander Hamilton, generaal Lafayette en generaal Washington. Die huis weerspieël die goeie lewe van hul tyd.

Die Wolcott -huis beskik oor twee koningslaapkamers en een koningin-/koningingrootte -slaapkamer, almal met aangrensende salonne en twee volledige baddens. Die huis het ook 'n ekstra koningingrootte -slaapkamer met een bad, aangrensende sitkamer en 'n groot veranda.

Koloniale huisgeriewe

  • Toegewyde parkeerplek langs die ingang
  • Yskas in elke kamer
  • Kamerdiens
  • Draadlose internettoegang

Let daarop dat kaggels nie werk nie en dat daar geen ysmasjiene is nie. Ys kan egter by die ingang van die portier afgelewer of gehaal word. Oopbeddens word nie toegelaat nie.

*Edgar Allen Poe House bevat unieke funksies en vereis 'n ekstra fooi. Dit is nie beskikbaar vir aanlyn besprekings nie. Kontak ons ​​verkoopskantoor vir pryse en beskikbaarheid by 313-271-3899.


Greenfield Village, 'n lewende geskiedenis ervaring

Perdewaens is 'n ontspannende manier om Greenfield Village te sien of om van die een kant na die ander te kom

Greenfield Village is ingerig soos 'n regte stad. Dit bied huise uit verskillende tydperke en style, vier werkende plase (kompleet met hoenders, perde en tuine), verskillende besighede en administratiewe geboue, waaronder 'n hof en poskantoor. Almal word beman deur mense in antieke klere. Alhoewel u die 80 hektaar kan stap, is daar ook baie ou vervoermiddele, waaronder perdewaens en omnibusse, vintage Model Ts en die Weiser-spoorweg wat deur stoom- of diesellokomotiewe getrek word.

Benewens Henry Ford se kinderhuis, kan u onder meer die huis van Noah Webster uit 1823, 'n 17de-eeuse Cotswold-kothuis uit die suidweste van Engeland, baksteen-slawe-kwartiere van die Hermitage Plantation naby Savannah, Georgia, sien, en 'n 18de-eeuse plaashuis uit Connecticut, onder andere .

Die Wright-broers se gesinshuis uit 1871 is hier, net soos hul Wright Cycle Shop uit Dayton, Ohio, waar hulle lugvaarteksperimente uitgevoer het en hul Wright Flyer in 1903 gebou het, die eerste suksesvolle vliegtuig wat swaarder as lug gedryf is.

Daar is ook 'n reproduksie van Thomas Edison se Menlo Park Laboratory, getrou herbou in 1929 met behulp van foto's, herinneringe aan Edison se vroeë werknemers en gebergte materiaal van die oorspronklike New Jersey -webwerf waar Edison sy gloeilamp geskep het.

Vir 'n maaltyd is daar nie 'n meer outentieke eetplek as Eagle Tavern, gebou in Clinton, Michigan, as 'n toevallige stop tussen Detroit en Chicago. Die atmosfeer van 'n taverne in die middel van die 19de eeu bied meestal maaltye wat plaaslik verkry word, geïnspireer deur resepte uit die 1850's, soos oesterbroodjies of gebraaide hoender met bosbessiesous.


Die Dearborn Inn, 'n Marriott -hotel

Verken 'n unieke historiese hotel in die metro -Detroit -gebied wat in 1931 op die terrein van die Ford Motor Company gebou is en beslaan 23 aangelegde hektaar. Ons kenmerkende gastekamers en suites met 'n moderne, maar koloniale ontwerp, definieer hierdie historiese hotel in die Detroit-omgewing. Wees deel van die ryk Dearborn -geskiedenis met elke detail.

Die huis wat Henry gebou het

In die 1920's het Henry Ford se visie om die vervaardiging van motors te outomatiseer, die Goue Eeu van Reis ontsteek. Teen 1931 het die vliegtuig dit vlerke gegee. In Detroit het die man agter die stuur gekyk hoe vliegtuie op die Ford -lughawe in Dearborn, Michigan, beland en passasiers ver van die Detroit -hotelle in die middestad afgee. Met 'n sakeman, 'n liefde vir koloniale argitektuur en 'n bewondering vir tradisionele suidelike gasvryheid, het hy die beroemde argitek, Albert Kahn, opdrag gegee om een ​​van die eerste lughawehotelle ter wêreld te ontwerp.

Die Dearborn Inn is in 1931 geopen in 1931 in 'n koloniale omgewing van 23 hektaar wat herinner aan 'n tradisionele Amerikaanse herberg, maar met die moderne geriewe wat deur die jare heen liggies sou lok, waaronder Eleanor Roosevelt, Jesse Owens, Norman Rockwell en Orville Wright.

Uitbreiding met die Times

Teen die tyd dat die Ford -lughawe gesluit het en in 1933 vervang is deur die Ford -toetsbaan, het The Dearborn Inn 'n reputasie geniet as een van die land se voorste verblyf- en eetplekke deur besoekers en plaaslike inwoners. Maar dit het Henry Ford nie verhinder om sy visie uit te brei nie. In 1933 is 'n slaapsaalgebou bygevoeg om die werknemers van die hotel te huisves, waarvan baie Ierse immigrante was. In 1937 is die herberg uitgebrei met vyf replika -huise in 'n koloniale dorp, wat die historiese huise van beroemde Amerikaners met sorgvuldige besonderhede herskep: Edgar Allan Poe, Oliver Wolcott, Barbara Fritchie, Walt Whitman en Patrick Henry. In 1960 het die voltooiing van twee ekstra motorhuise, gerig op die groeiende motorreismark, nog 54 kamers by Dearborn Inn gevoeg.

Die Marriott -verbinding

Na 'n uitgebreide opknapping aan die einde van die tagtigerjare, insluitend die vergroting van die banketfasiliteite van die Inn, die verhoging en opknapping van al die gastekamers en 'n uitgebreide herontwerp van die terrein, is The Dearborn Inn in 1989 heropen as 'n Marriott -hotel. Sedertdien het bykomende opknappings en opgraderings die hotel geposisioneer om aan die behoeftes van huidige en toekomstige reisigers te voldoen, met behoud van sy gevoel van geskiedenis en tradisie.


Generaal -majoor Henry Dearborn

Henry Dearborn is gebore in Hampton, New Hampshire, op 23 Februarie 1751. Hy studeer medisyne by dr. Hall Jackson in Portsmouth en trou toe in 1771 met Mary Bartlett.

Dearborn het vroeg in die rewolusie by die weermag aangesluit en het aksie by Bunker Hill gesien. Hy dien onder Benedict Arnold in Quebec, word gevange geneem en daarna parool in 1776. As majoor veg hy op Ticonderoga en Freeman ’s Farm met die 1st New Hampshire Regiment. Hy het die winter van 1777-1778 by Valley Forge deurgebring en later in Monmouth, teen die Sesnasies en in Yorktown geveg.

In die daaropvolgende jare keer hy terug na Maine, word daar 'n generaal -majoor van milisie, word hy aangestel as Amerikaanse marshal vir die distrik Maine, dien in die Amerikaanse Huis van Verteenwoordigers, dien as oorlogsekretaris en help om die verwydering van die Indiane te beplan wes van die Mississippirivier.

Van 27 Januarie 1812 tot 15 Junie 1815 was Dearborn die senior offisier in die weermag. Hy het in die oorlog van 1812 skouspelagtig teen die Britte geveg in die noordoostelike teater. In die latere lewe was hy die ambassadeur in Portugal van 1822 tot 1824. Hy sterf te Roxbury, Massachusetts, op 6 Junie 1829.

Oor die Army Historical Foundation

Die Army Historical Foundation is die aangewese amptelike fondsinsamelingsorganisasie vir die National Museum of the United States Army. Ons is in 1983 gestig as 'n lid van die liefdadigheidsorganisasie 501 (c) (3) sonder winsbejag. Ons poog om toekomstige Amerikaners op te voed om die opofferings wat generasies Amerikaanse soldate gemaak het ten volle te waardeer om die vryhede van hierdie nasie te beskerm. Ons befondsing help om historiese kuns en artefakte van die weermag te bekom en te bewaar, ondersteun opvoedkundige programme oor die geskiedenis van die weermag, navorsing en publikasie van historiese materiaal oor die Amerikaanse soldaat, en bied ondersteuning en advies aan private en regeringsorganisasies wat hulself tot dieselfde doelwitte verbind.


Lees meer oor Henry Ford en die Henry Ford Museum

VERTELLER: Die motor -magnaat Henry Ford was besig om geskiedenis te maak. Met die sukses van die Model T en die monteerbaan, het Ford se handtekening 'n handelsmerk geword. Hy mobiliseer die 20ste eeu, en hy weet dit.

CHRISTELIKE OVERLAND: Amerika is 'n plek om dinge te maak. Ons is wêreldwyd bekend as 'n land wat innovasie skep.

VERTELLER: Die Henry Ford in Dearborn, Michigan, het begin as 'n visie van 'n man om die genie van gewone mense te dokumenteer.

HENRY PREBYS: Ford was baie geïnteresseerd in hoe die gemiddelde persoon daaglikse probleme opgelos het, en daarom het hy dinge versamel wat hierdie kwessies weerspieël.

JEANINE HEAD MILLER: Dinge wat baie nederige voorwerpe was wat mense in die alledaagse lewe gebruik het - en as hy dit nie versamel het nie, bestaan ​​dit moontlik nog nie.

EDSEL B. FORD II: Wat ek van my oupagrootjie verstaan, was dat dit sy persoonlike versameling was. Dit was bedoel om te weerspieël wat hy destyds in Amerika gesien het.

Verteller: Teen die tyd dat hy sy museum in 1929 oopmaak, het Henry Ford tienduisende skynbaar gewone voorwerpe bymekaargemaak.

BOB CASEY: Al hierdie dinge wat spreek tot die breë sweep van die Amerikaanse geskiedenis, die sweep van die Amerikaanse samelewing - van gewone mense tot ryk mense, gewone werk tot Thomas Edison se werk - ons het alles.

NARRATOR: Rye gietyster-stowe, 'n eindelose optog met vliegtuie, treine en motors, Edgar Allan Poe se lessenaar, die Rosa Parks-bus, 'n silwer teepot wat deur Paul Revere vervaardig is, trekkers, katoenplukkers en 'n stroper-alles word vertoon op die planke van die wêreld se grootste teakhoutvloer.

LEO LANDIS: Ons het hierdie fantastiese versameling van net verskillende dinge om verskillende soorte mense te stimuleer en op verskillende maniere geïnspireer te word om u droom uit te leef.

Verteller: Hier by die Henry Ford word die alledaagse lewe verhef tot 'n heerlike verhaal van vindingrykheid en uitvindings wat net in Amerika gemaak kon word.

EDSEL B. FORD II: Waarheen gaan u in die wêreld om 'n DC-3 aan die plafon te sien hang of 'n lokomotief wat 80 jaar oud is, wat u eintlik kan aanraak en voel en ruik-alles saam in een museum-waar u kan u 'n Dymaxion -huis sien, die oorspronklike Wienermobile sien of wonderlike motors sien? Dit het so 'n wonderlike tasbare dimensie.

LEO LANDIS: Dit gaan daaroor om nooit op te hou nie. Dit gaan daaroor om nooit op te gee nie. Dit gaan daaroor om 'n droom te hê en die droom te probeer verwesenlik.


Dearborn, Henry - Geskiedenis

Geskiedenis van Lawrenceburg Township, Dearborn County, Indiana
Uit: Geskiedenis van Dearborn County, Indiana
Haar mense, nywerhede en instellings
Archibald Shaw, redakteur
Uitgegee deur: B. F. Bowen & amp Co., Inc.
Indianapolis, Indiana, 1915

Lawrenceburg township was een van die eerste gevestigde townships in die provinsie. Generaal Wayne het deur sy verdrag in Greenville, Ohio, vrede en veiligheid in die lewe van die pioniers gevestig, maar die setlaars het na die graafskap gekom. Wenslike gronde is gekies en skoongemaak met die oog op binnegaan, toe die nuwe lande eens ondersoek en voorberei is vir verkoop. Dit was vyf jaar om te wag voordat die grond gereed was vir verkoop deur die nasionale regering. Baie van die inkomers het moeg geword om te wag en het verder gegaan op soek na groener weivelde, terwyl ander finansieel nooit die grond kon koop wat hulle gekies het toe hulle oop was nie.

Die vroegste inskrywings is gemaak deur Joseph Hayes, Jr., Henry Hardin, George Crist en Samuel C. Vance in 1801 Barnet Hulick in 1802 Zebulon Pike in 1804 Jacob Froman, Isaac L. Masters en John Brown in 1806 Samuel Bond in 1808 Samuel Bond en Thomas Townsend in 1809 David Dutton in 1810 Cabel Pugh, Dell Elder en Robert Piatt in 1811 William Caldwell en Adam Pate in 1812 Samuel Evans in 1813 John Ferris, George Weaver, John Dumos en Stephen Ludlow in 1814. Timothy Guard, Amos Way, Isaac Lamasters, Jacob Brashear, Leonard Chase, David Rees, Enoch Pugh, Daniel Perine, in 1815 Zebulon Pike in 1816 Jesse Laird in 1817 Thomas Branin, Mary Muir en John Davis in 1831. Hierdie laaste traktaat wat ingeskryf is, in 1831, is naby die staatslyn en op Double Lick -aanloop, langs die eerste grond wat deur Joseph Hayes in die staat ingevoer is.

Die grond in Lawrenceburg is bykans almal van die regering af voor die oorlog van 1812, en teen die einde van die oorlog was daar slegs twee of drie stukke wat nie ingebring is nie.

Samuel Morrison, 'n produktiewe skrywer van die vroeë geskiedenis van Dearborn County. sê oor die vroeë pioniersgeskiedenis van die Lawrenceburg -township, & quotin die lente van 1791, kaptein Joseph Hayes, 'n offisier van die Revolusionêre Oorlog, en sy twee getroude seuns, Job en Joseph Hayes, Jr., hul vrouens en kinders, sy twee seuns in familie law, Thomas Miller, Sr., vrou en vyf kinders, James Bennett, en vrou Benjamin Walker, vrou en drie kinders Samuel, John en Joseph en hul suster, Jane Walker Isaac Polk, Garrett VanNess. en Joseph Kitchell, geland te North Bend, aan die rivier die Ohio. Gedurende die vorige lente het Alexander Guard en sy vrou, Hannah, en hul vier kinders op dieselfde tydstip geland. Die name van die kinders van hierdie egpaar was Timothy, David, Ezra en Bailey. In 1793 het kaptein Hayes en Thomas Miller, oudste, 'n huurkontrak van regter John Cleves Simmer vir 'n stuk grond by die monding van die Great Miami -rivier geneem en vroeg daardie lente daar verwyder, en tot op hierdie punt is byna die hele kolonie verwyder . Hier het kaptein Hayes en sy gesin en die gesinne van sy kinders gebly en die grond so goed as moontlik bewerk tot ná die bekragtiging van die verdrag van Greenville. Vroeg in die lente in 1796 het Hayes en sy familie en die gesinne van Joseph Hayes, Jr., en Thomas Miller, oud, wes van die Miami -rivier verwyder en hulle in hierdie graafskap gevestig (toe Knox County, Northwestern Territory). Thomas Miller en Joseph Hayes, Jr., het die eerste stuk grond gekoop wat in die huidige staat Indiana van die Verenigde State gekoop is. Hulle aankoop was 'n fraksionele afdeling 1, township 5, reeks I -wes, en artikel 36, township 6, reeks 1 -wes, wat ongeveer 1000 hektaar bevat. Dit is in April 1801 ingevoer en is in 1810 ten volle uitbetaal. Die hoofsom en rente was $ 2,635,03 in silwer. Hierdie stuk grond, met die toevoeging van nog baie meer hektaar, is nog steeds in besit van die afstammelinge van hierdie twee mans. Die gedeeltes waarna verwys word, is 'n bietjie noordoos van Hardinsburg geleë, en is langs die staatslyn. Afdeling I grens ook aan die Miami -rivier soos dit destyds loop. & Quot

Mnr. Morrison is die gesag om te sê dat Alexander Guard en die gesin wes van die Miami -rivier verhuis en hulle in die pragtige bodem wes van Elizabethtown, Ohio, en van daar af in Dearborn County gevestig het. In 1793 verhuis die gesin na die Hayes -stasie aan die monding van die Miami. Onder andere wat op die stasie woon, verwys na wie in 1796 die land ingetrek het en hulle in die township gevestig het, William Gerard en vrou en twee seuns, Eli en Elias, en dogter, mev. George Crist, saam met haar man en drie stiefkinders, Rees, Rachel en William Crist. Dit het ongeveer 'n kilometer bo Hardinsburg gevestig. In dieselfde jaar vestig Henry Hardin en sy gesin, bestaande uit William, Mary, James, Catherine, John en Philip, hulle op die plek waar veertien jaar later die dorpie Hardinsburg aangelê is. Ander gesinne het gedurende dieselfde jaar gekom, waaronder die van William Allensworth en Isaac Allen, wat hulle op die grond net noord van die Greendale -begraafplaas gevestig het. In 1810 kom Henry Fowler en die gesin wes van Virginia af en vestig hulle op Wilson Creek. George Weaver vestig hom op die grond net wes van die Tanners Creek, in die bodem, waar hy 'n aantal jare gewoon het. & Quot

George W. Lane sê in sy eeufeesnotas dat Samuel Weaver, 'n seun van George, een van die ridderlikste, sterkgetinte en gewaagde jong manne was wat die boshuise van die tydperk bekroon het, die kaptein by die skilde, die eerste om te lei weg by die country -dans, die erkende leier in alle gevaarlike dade, vrygewig teen 'n fout, liberaal sonder maat en 'n aanvaarbare besoeker in enige samelewing. & quot Sy oom, kapt James Weaver, was een van die mees waardige manne wat het die grensnedersettings verheerlik. Hy het waardevolle dienste gelewer in die verdediging van die huise van die pioniers teen die Indiane, en is altyd beskou as die dapperste van die dapperes. Kaptein James Weaver is gereeld versoek om sy geselskap te lei om die woeste vyand terug te dryf wat gedreig het om al die bleek gesigte aan die kant van die Ohio -rivier te vernietig. Minder waardige helde het boeke in hul lof geskryf terwyl baie van diegene wat hierdie land verdedig het en die pioniers daarvan bewaar het van die tomahawk en die mes, alleen in die geheue van hul ou metgeselle, of hul onmiddellike afstammelinge, rus om hulle geregtigheid te behou en te bewaar hulle name uit die graf van vergeetagtigheid. Kaptein Weaver was 'n ondernemende sakeman en was een van die eerstes wat bote langs die rivier geloop het met die oorskotprodukte van die graafskap, wat hy 'n aantal jare voortgesit het. Baie mense sal hom onthou vanweë sy spoed en regverdigheid, sy woord was so goed soos sy band, hy het sy eer as sy lewe waardeer en sou so gou as met die ander geskei het.

Davis Weaver was nog een van die familie wat prominent was tydens die tyd van die oorlog van 1812, en kort daarna. In die geskrifte van die vroeë tydperk word daar van hom gepraat as 'n geniale, aangename heer, lief vir goeie geselskap en 'n goeie verhaal of 'n beledigende grap geniet. Hy kon nie te veel doen vir 'n vriend nie en was as sakeman 'n eenvoudige en wetsgehoorsame burger.

In 1801 vestig Eli Hill hom naby Lawrenceburg. Hy was die vader van kapt Abram Hill en was 'n bekende man van sy tyd.

& quotKapt. John Crandall en George Rabb vestig hulle op Pleasant Ridge (nou Greendale). Kaptein Crandall het tydens die Revolusionêre Oorlog in die Amerikaanse vloot gedien. Hy was 'n intelligente heer. Vader Rabb was een van die beste mans wat ons ooit geken het. 'So eerlik soos meneer Rabb,' was 'n woord in sy tyd. Sy seun, D. G. Rabb, verhuis kort na die dood van sy vader na Ohio, waar hy gedurende die res van sy lewe gewoon het. Vroeg was daar 'n kampbyeenkoms in 'n bos naby Vader Rabb. Onderweg om een ​​van hierdie vergaderings by te woon, sien die skrywer die eerste wa, nou so algemeen op ons paaie en strate. 'N Familie van Lawrenceburg was op die pad naby waar die woning van Joseph Groff, oorledene, nou staan, in 'n wa met 'n juk goeie osse op die tong gery. Terwyl hy so reis met 'n gang wat redelik was vir daardie tye en so 'n span, kom kaptein Vance in sy fyn koets en span van baai. met 'n skaduwee bestuurder op die voorste sitplek, en sou ons in 'n snuif verby gegaan het. Maar nie so vinnig nie, dit is 'n wedstryd waarby twee kan speel, en diegene wat Amos Lane onthou, sal geredelik glo dat hy nie daarvan hou om op 'n stofpad verbygesteek te word nie, net as om 'n nederlaag in die hof of op die forum in te dien 'n regverdige debat, sonder moeite. So kom die sweep af, die osse begin, eers by 'n draf, dan by 'n draf, totdat die geraas van die swaar wiele oor die rowwe pad, die gerammel van die stoele in die wa, die gelag en die gejuig van die seuns , het die twee goed versorgde perde bang geword, en nie te gou het die bestuurder eenkant toe gegaan en die osspan laat verbygaan om 'n wegholtoneel te voorkom nie. & quot

David Devitt, die oupa van Stewart en John Devitt, het kort na die oorlog van 1812 na die township gekom. Sy seun Frank was een van die mans wat in 1849 die vlaktes na Kalifornië oorgesteek het en baie jare in die verhewe Eldorado in die dekade tussen 1850 en 1860 deurgebring het. sterkte.

Jesse Laird vestig hom in 1817 op Wilson Creek, waar hy vir sy natuurlike lewe woon, en laat 'n groot gesin. One grandson still resides on part of the same land his grandfather entered from the government in 1817. Howard Laird, the grandson, lives in the same house in which his father, Martin Laird, resided. It is claimed that just across Wilson creek on the hillside a few yards from the creek the last bear was killed in Lawrenceburg township, in the year 1817.

The village of Hardinsburg was laid out on the land that Henry Hardin entered from the government in 1801. It was surveyed by Moses Scott. The village was laid out on May 19, 1815, and acknowledged by Mr. Hardin the next day. It was named after the owner of the land, Henry Hardin. An addition of thirty lots was added by David Findlay, in 1817, the surveying being done by Benjamin Chambers, who had taken part in the survey of the lands of the government secured by the Wayne treaty, and had also been the surveyor for Captain Vance when he laid out Lawrenceburg fifteen years before. David Findlay and a man by the name of Delaplaine were some of the early merchants. The Miami river, at the time the town was laid out, made a horseshoe bend and the town was on its bank with a good landing and a good grade to load and unload produce. For twenty years or more after the town was platted it flourished and grew. Many flatboats were loaded here during the fall and winter seasons. For a time nearly as much business was done here as in Lawrenceburg and it began to feel that it wads a rival for the trade of the back country.

Col. Abram Ferris came to the township from Cincinnati in 1831. He was a brother of Dr. Ezra Ferris and had been a prominent business man in that city. Concluding to retire to a farm, after years of successful business life, he purchased a section of land on the Manchester pike and erected the largest and finest residence in the county. He also purchased two sections just over the Ripley county line and close to the state road. He farmed on a large scale and was quite as successful a farmer as he had been a business man. His son, Benjamin F. Ferris, lived on the Ripley county farms for most of his later life and was one of the best men of this section of the state. - being known far and wide as one of the best informed men of his generation.

Herewith is' an interview, published in the Versailles Republican, from Mrs. F. B. Freeland, a daughter of Rev. Benjamin Franklin Ferris and a granddaughter of Col. Abram Ferris. The interview is published in the Republican under date of July 21, 1915, and for accurate description of farm life and work of a half century ago it can hardly be excelled:

"Grandfather Ferris, Col. Abram Ferris as he was known, purchased from the government, during Jackson's administration, three tracts of land containing six hundred and. forty. acres each. One on the Lawrenceburg hill on the Manchester pike, one near Dapoleon, the other two miles south of Sunman. Father, B. F. Ferris, controlled the latter, and it was in the family until quite recently. Three hundred acres of the land was kept in meadow for years. During harvest thirty men were employed for six weeks to attend to the crop, all cut with scythes and raked with wooden hand rakes. At that time all the farmers kept whisky for their men, and the consequence was that some days they were nearly all drunk. Grandfather vetoed it. He called the men together and informed them that there would be no more whisky. All that could not work without it could stop. They all stopped, some swore, others pouted and declared they would not work. But they all changed their minds and finally became resigned. The trouble ended then and there.

"The hay was pressed with an old wooden screw press with two sweeps. Its music, which was not the most melodious, could be heard for miles. The first reaper and mower, the McCormick, was introduced by Eber Jones, of Greensburg. Then a wooden rake was purchased. Father built a large two story barn, which required one hundred men two days to raise. In the second story a threshing floor was made, surrounding a modern hay press, called a pounder press. The bales of hay were encircled by split wooden hoops soaked in vats and were nailed together. After wheat raising was introduced on the farm, the threshing was done on the floor spoken of. The sheaves of grain were spread on the floor and eight or ten horses were used for tramping it. It was occasionally turned and the tramping continued until the grain was all separated from the straw, then removed, and another supply placed there. It was then run through a fanning mill turned by hand and no small amount of work required.

"The first top buggy was purchased by James Stevenson, price $273. Not long afterward, William Ehler also purchased one at the same price. His wife took a great pride in it and kept it covered with quilts to exclude dirt. Not long after, Morgan and his raiders made their appearance. She kept an eye on the buggy, but when they spied it they began rolling it out of the shed. She cried out, 'Don't take that buggy, I am a Democrat.' But Morgan and his men were no respector of persons, so out came the rig, took the wings of the morning and away it flew towards the east. Henceforth, Mrs. Ehler took her joy rides in a spring wagon. The first fruit canning was done by Mrs. Thomas Slack, our neirest neighbor. She used some kind of an old tin can and began on blackberries. We were favored with a sample and found it a very dark purple and soft as mush, no sugar. The only fruit used was dried, even to elderberries. Wild grapes were gathered, placed in stone jars and covered with molasses, for pies in the winter. There were no evaporators. Pumpkins were cut in strips and apples strung like beads and altogether hung up over the fireplace and the ceilings. Sorghum was raised in small quantities as a curiosity, no mills to grind it. Mrs. Slack then experimented with it. She peeled the stalks of cane, cut it in pieces, boiled it in an iron kettle and strained, then boiled again. We also were favored with a sample of it, it resembled tar, but father said it would be a success some day. In a short time mills were introduced and kettles used for boiling the syrup. Then next evaporators were introduced. Mr. Neuforth, father of the doctor, was among the first, and Jacob Mendel also purchased one. The best quality of molasses was made at that time, it was as clear as honey. I have not seen any to compare with it for years.

"There has been a great change in social affairs and church work. The Methodist socieiy consisted of very few members and held their services in an old church at Clinton. The members were B. F. Ferris and wife, Martin Manley and wife, Curtis Abel and wife, Dr. J. B. Hoel and sister, Miss Bertha Critchfield, and John Bishop, Sr. We children were compelled to go to church and after the service compelled to remain for class meeting, which was a terror to us all, when the leader came to us, as was his custom and asked us to speak as he termed it, our hearts were in our mouths and the breath almost left our bodies. Then he would say 'God have mercy on you for you have no religion or you would be willing to say something.' Martha Manley, a little daughter of Brother Manley and wife, jumped up and repeated a poem that was going the rounds then 'Little robin red breast sat on a pole,' etc., and completed it before she could be stopped. She sat down felling she had done her duty as a Christian. The society was afterwards removed to the Ferris school house, by the instigation of Rev. S. B. Falkenberg and my mother.

"The Mr. Neuforth spoken of came here from Germany in 1825, and also purchased land from the government under Jackson. The Whitehead family came here when it was solid woods, built a small cabin and had only a quilt for a door and were surrounded by Indians. He kept whisky to treat them with to keep them peaceable and when he would go to Lawrenceburg to purchase corn meal his wife would be alone with two small children. The Indians would raise the quilt at night and ask for whisky. She would deal it out to them and they would depart.

"I must mention an amusing incident connected with Gen. Thomas L. Hayman, who afterwards died at Vicksburg during the siege. While S. R. Adams was president of Moores Hill College, we three sisters were studying there. Our home was a resort for the students, especially during vacation. Tom Hayman, as he was called, came out one Saturday evening dressed in a fine, black broadcloth suit, looking as though he had just come from a band box. Father and mother were gone and when the cat is away the mice will play. We had several cows to milk and Tom insisted on helping us. We warned him not to do it, but milk he would. He selected his cow and we told him it was treacherous. After looking her in the eyes he remarked 'I can always tell a cow's character by her countenance she is safe.' He sat down and when the bucket was filled with milk she raised her hind foot and with one stroke inverted him and the bucket also. He was covered with the fluid from head to foot. His first remark was, 'Don't let the students at Moores Hill find this out. It was henceforth called 'the dead secret. He married my sister Louisa during the Civil War while home on furlough. As all connected with the incident are gone from whence no traveler returneth, I feel there is no harm done in telling the story after so long a period.

"We had one physician at Clinton. He had an extensive practice and seemed to be successful. It made no difference what the disease was, calomel was the main remedy, whether colic or smallpox. Mother kept her bottle of calomel and another of castor oil and rhubarb. If one of the family complained, down came the calomel. We were compelled to take it before Doctor H ____ arrived, for he would administer it anyway, and that would save time. After the calomel then we could choose between the oil and the rhubarb, but we were given to understand that it was certain death if we did not submit to one or the other, for the calomel would kill us alone. I vowed then that if ever I was my own boss I would never swallow a dose of either, and I stick to it yet. When capsules were first introduced, Henry Osting was ill and a physician was called. The quinine was placed in capsules. His wife took particular pains to take the medicine from them without breaking them, returned them saying, 'Here are your little bottles, doctor.'

"In those days of old the women of the community would exchange visits, spend the day, bringing knitting or sewing and never failed to bring from four to six children, as the case might be. Did not wait for a special invitation and drop in a few minutes before meal time as now. They would come early in the morning and remain until dark. Father had a large number of sweet cherry trees, yellow Spanish and Black Tartarian, very fine. The people would come in numbers, as did the jay birds and red headed woodpeckers, to help eat the cherries - come by the wagon load. One day, especially, I remember when we girls were alone, early in the morning the Farrar boys, cousins, of Lawrenceburg, accompanied by a friend, John Hibbetts, came out hunting. They brought in a few squirrels for us to prepare for dinner. My older sister made a pot pie of them, then people began to come in, and as a new wagon load approached they would add more crust to the pie. When dinner was announced, there were thirty guests.

"Our school houses were of logs with long benches without backs, no classes except reading and spelling. Young men six feet in height came. They ciphered from morning until night, and aimed to beat each other through the arithmetic. If they were puzzled the teacher would solve it, if he could, without explanation. Anyone could get a teacher's license who could read and write and whip. From the year 1855 to 1860 father held the office of township trustee. There were no banks, and as he drew the money for the teachers' pay in the fall, he gave it to mother for safe keeping. At one time he had $3,000. Mother wrapped it in paper (it was paper money) and placed it in a straw tick on her spare bed, as was the custom. In the spring, as the school was drawing to a close, he asked for the money. She had forgotten about it and where she had put it. Then she remembered she had emptied the straw in the hog yard, which contained about thirty or forty hogs, six weeks before. They never expected to see it again, but after a careful search it was found in perfect order. The hogs did not seem to relish as costly food as some people do now."

MANY CHANGES WITH THE YEARS.

Col. Abram Ferris has been gathered to his fathers. His son, Rev. B. F. Ferris, has followed, the fine colonial mansion caught fire and was burned to the ground. The family, like most of families in this country of ours, is scattered the land about the old mansion is now owned by Deidrich Ellinghausen, who has erected modern buildings, capacious barns and the place is once more taking on its former attractiveness.

On the Manchester pike the township has undergone many changes. The old time landowners have departed, never to return. Their descendants have sold out and sought other fields, until scarcely any of them are left to connect the present with the past of seventy five or even fifty years ago. On the west side of Tanners creek, about on the site where Henry A. Bobrink now has his dairy barns, Robert and Thomas Mason had, before the war, a large hay warehouse, from which many flatboats were loaded for the New Orleans market. Another brother, Charles Mason, moved to New Orleans, where he was an extensive dealer in northern produce under the firm name of Mason & Pleasants. The old three mile house has recently been torn away. The families of Daniels, Roland, Frazier, and Jelley have become extinct in the township. At one time Col. J. H. Lane resided near where the residence of William Mason is now located. The father of Philip, Samuel and Col. Benjamin Spooner at one time lived in about the same locality. Philip Spooner, father of ex United States Senator John C. Spooner, of Wisconsin, owned and lived for several years on the place now owned by George H. Wood. Stewart and John Devitt are the only representatives of the Nevitt family in the township. The extensive land holdings formerly belonging to David Nevitt are now divided up among a number of landowners, and all of them are prosperous and thrifty.

North and west from the city of Lawrenceburg, and adjoining on to it by the corporation line between it and Mill street, the town of Greendale lies along an extended gravel ridge, supposed to have been thrown up during the glacial period. It overlooks the broad valley of the Great Miami and gives a fine view of the surrounding hills, the Kentucky hills just across the Ohio, Fort Hill and the range of beautifully rounded elevations on the farther side of the Miami, reaching to the bold promontory that juts out overlooking the confluence of the Miami and the Whitewater. To the north the low range of hills reaches from the state line to Cemetery hill, just north of the beautiful Greendale cemetery. To the west overlooking the town standing some three or four hundred "feet above it, is the long range of hills that are led up to by the old state road, that has had such history to recount of the early pioneer days when it was a thoroughfare and along which the men and women who peopled the country to the west took their way.

This finely situated town was laid out in the year 1852 by Stephen Ludlow, but not recorded until 1883. Subdivisions have been added at different times by James H. Lane, William Tate and the Greendale Land Company. The population of the town is growing. The census of 1910 showed 697.

It has a good public school building, is furnished with electric lighting and waterworks, by contract and franchise, by A. D. Cook, manufacturer of well supplies. The main street has recently been laid with concrete and good concrete pavements have been laid that make it not only a very desirable residence town, but it is unexcelled as a manufacturing place. The Cook Well Company, W. P. Squibb Distilling Company, the H. P. Diehl Company, fireworks manufacturers, the Greendale Distilling Company, and James Walsh & Company, distillers, are the manufacturers. It is claimed for the town that it is, in proportion to the population, the wealthiest corporation in the country.

PATRONS' MUTUAL FIRE INSURANCE COMPANY.

Harry L. Nowlin has his office in Greendale, as secretary of the Patrons' Mutual Fire Insurance Company, a history of which is here appended.

On March 14, 1877, the General Assembly of Indiana passed an act authorizing farmers to organize mutual insurance companies for the purpose of protecting the property of its members from loss or damage by fire or lightning, and limiting the territory over which any company could operate to three contiguous counties.

The farmers of Dearborn county were not slow in taking advantage of the law and in September, 1877, met in Aurora and organized the Patrons' Mutual Fire Insurance Company of Dearborn County, adopting articles of association and bylaws for their government, covering the counties of Dearborn, Ohio and Ripley, which were signed by the following persons: William H. Greene, William B. Miller, Joseph Bossong, Elijah Huffman, Ralph Collier, Samuel B. Sanks, William Foster, George A. Golding, E. T. Hubbert, A. S. Peck, William S. Tyer, David C. Wright, Henry Garrison, Adam Kerr, T. C. Hall, C. L. Olcott, R. B. King, Charles Ewan and J. D. Prichard.

The first officers were elected at a meeting held in Aurora on October 20, 1877, and were as follow: Directors, William B. Miller, A. D. Hopping, J. B. Chase, T. W. Hansel, Elijah Huffman, William Heustis, O. H. Smith, Joseph Bossong, J. R. McConnell, Tyler T. Annis, William S. Tyer and John Randall. These directors selected the following officers: President, William B. Miller vice president, George V. Churchill secretary, Elijah Huffman treasurer, William S. Tyer.

Immediately the directors, acting as agents, began soliciting insurance and March 2, 1878, had $48,870 in applications, and policies were ordered issued to the applicants. From that date the Patrons' Mutual Fire Insurance Company of Dearborn County has continued to do business with rather varied experience. Sometimes losses were heavy and assessments high, and some felt discouraged but the company grew gradually until the last few years when the growth has been rather rapid, till now it is one of the best and is fast becoming one of the largest in the state, as the following figures show:

January 1, 1888, there was $105,297.83 insurance in force January 1, 1898, $212,788.99 January I, 1908, $619,811.25 September 1, 1915, $3,161,022. The gain in the past two years has been almost $1,000,000. The average cost of insurance, covering all fees and assessments, has been $2.30 per year for each $1,000 of insurance carried.

The present officers are: President, W. L. Pryor, Milan vice president, H. D. Tufts, Aurora secretary treasurer, H. L. Nowlin, Lawrenceburg, and assistant secretary, Lute Helm, Moores Hill. The directors are, W. L. Pryor, Milan H. D. Tufts, Aurora H. L. Nowlin, Lawrenceburg Lute Helm. Moores Hill M. F. Holman, Osgood J. A. Horton, Versailles J. M. Pate, Cross Plains William H. Greene, Dillsboro W. C. Mulford, Cold Springs George W. Sawdon, Aurora Frank C. Dam, Lawrenceburg T. B. Cottingham, Harrison. Of these directors William H. Greene has served continuously since January, 1880, H. D. Tufts since January, 1881, and George W. Sawdon since January, 1883. Two of the original signers of the articles of association still have their insurance in the company, viz.: William H. Greene and C. L. Olcott.


Welcome to Henry Ford Academy

The District will not discriminate against any person based on sex, race, color, national origin, religion, height, weight, marital status, handicap, age or disability. The Board reaffirms its long-standing policy of compliance with all applicable federal and state laws and regulations prohibiting discrimination including, but not limited to, Titles VI and VII of the Civil Rights Act of 1964, 42 U.S.C. §§ 2000d. et.seq. and 42 U.S.C §§ 2000e, et seq. Title IX of the Educational Amendments of 1972, 20 U.S.C. §§ 1681, et seq. Section 504 of the Rehabilitation Act of 1973, 29 U.S.C § 794 The Americans with Disabilities Act of 1990, 42 U.S.C. §§ 1210, et seq. the Persons with Disabilities Civil Rights Act, MCL §§37.1101, et seq. and the Elliott-Larsen Civil Rights Act, MCL §§ 37.12101, et seq.
Inquiries or complaints by students and/or their parent(s)/guardian(s) related to discrimination based on disability/handicap should be directed to


Assistant Principal/Mr. Michael Flannery

Henry Ford Academy
20900 Oakwood Blvd
Dearborn, MI 48124
(313) 982-6191

Discrimination and Harassment (Title IX) Grievance Procedures

Henry Ford Academy is dedicated to maintaining a school and work environment free from unlawful sexual discrimination in all aspects of the educational experience, including academics, extracurricular activities, and athletics.