Geskiedenis Podcasts

Arthur Hays Sulzberger

Arthur Hays Sulzberger

Arthur Hays Sulzberger, die seun van Cyrus L. Sulzberger, 'n katoenhandelaar, en Rachel Peixotto Hays, is gebore op 12 September 1891. Albei sy ouers was afstammelinge van Ashkenazi en Sephardic Joodse families.

Sulzberger studeer aan die Horace Mann School in 1909 en Columbia University in 1913 en trou met Iphigene Bertha Ochs, die dogter van Adolph Ochs, die eienaar van die New York Times, in 1917. Die jaar daarna het hy vir die koerant begin werk. By die dood van sy skoonpa in 1929 word hy die nuwe uitgewer van die koerant. Daardie jaar het hy die Jewish Advisory Board (Columbia-Barnard Hillel) gestig en jare lank in die raad gedien.

Sulzberger was diep bekommerd oor die vervolging van Jode in Nazi -Duitsland. Hy was egter bekommerd dat hy as 'n Sionis beskou sou word en het in 1934 'n verklaring uitgereik: 'Ek is 'n nie -Sionis, omdat die Jood in sy soeke na 'n eie vaderland vir my lyk asof hy iets van oneindig groter waarde prysgee wêreld ... Ek kyk skeef na enige beweging wat help om die vredemaker onder die nasies bloot 'n nasionale vegter te maak. "

In 1940 ondersteun hy 'n reeks pro-intervensiegroepe wat deur die British Security Coordination (BSC) gestig is. In sy boek, Sonder vrees of guns: The New York Times en sy tye (1980) Harrison Salisbury voer aan: "Nie lank na die uitbreek van die oorlog nie (in Europa) het Sulzberger verneem dat 'n aantal van hierdie korrespondente verbindings gehad het met MI6, die Britse intelligensie -agentskap." Salisbury beskryf hom as 'baie kwaad' hieroor, maar hulle bly in die koerant. Volgens Hanson W. Baldwin, 'n joernalis op die New York Times 'lek deur die Britse intelligensie Die tye het voortgegaan na die toetrede van die VSA tot die oorlog. "

Ondanks die hulp wat hy aan die veldtog gegee het om die Verenigde State te oorreed om die Tweede Wêreldoorlog te betree, is Sulzberger steeds deur die BSC gekritiseer omdat hy nie die saak ondersteun nie, maar ook die New York Herald Tribune. Een van sy agente, Valentine Williams, het 'n ontmoeting met Sulzberger gehad en op 15 September 1941 rapporteer hy aan Hugh Dalton, minister van ekonomiese oorlogvoering: 'Ek het 'n uur gehad met Arthur Sulzberger, eienaar van die New York Times, verlede week. Hy het vir my gesê dat hy vir die eerste keer in sy lewe spyt was dat hy 'n Jood was, omdat hy, terwyl die gety van antisemitisme styg, nie in staat was om die anti-Hitler-beleid van die administrasie so sterk en universeel te bekamp as wat hy sou wou as sy borgskap sou toegeskryf word aan Joodse invloed deur isolationiste en sodoende iets van die krag verloor. ' glo dat as die woord Jood vyftig jaar lank uit die openbare pers verban word, dit 'n sterk positiewe invloed sou hê. "

Laurel Leff het in haar boek aangevoer: Buried by the Times: The Holocaust en Amerika se belangrikste koerant (2005) dat Sulzberger nie genoeg gedoen het om vervolgde Jode in Nazi -Duitsland te help nie. Sy haal William Cohen aan wat in Februarie 1942 aan 'n koerant geskryf het, en sê dat Sulzberger 'n selfhaat Jood was wat 'die dolk van verraad in die rug van die hulpelose miljoene Jode' neergestort het. Leff se grootste klag was dat hy nie nuus oor die Holocaust prominent genoeg vertoon het nie. Ira Stoll het egter daarop gewys: 'Dit sal 'n oordrywing wees om die Tye die Holocaust heeltemal geïgnoreer. Volgens mev Leff se eie telling het dit byna 1200 verhale oor die lot van die Europese Jode gepubliseer. In 1944, die jaar waarin die verhaal die grootste aandag geniet, was daar 12 voorbladartikels en 13 hoofartikels. Ander koerante het nie veel beter gevaar nie, en, soos mev Leff beskryf, maak die Amerikaanse regeringswoordvoerders in Washington ook nie veel oor die lot van die Jode nie. "Leff beweer ook dat Arthur Krock, die Washington -buro hoof, "was verleë omdat hy Joods was ... en van byna 1200 Krock -rubrieke wat tydens die oorlog gepubliseer is, het nie een melding gemaak van die Jode se vervolging nie."

Sulzberger, wat as trustee van die Rockefeller Foundation gedien het (1939-1957), ontvang die Elijah Parish Lovejoy-toekenning in 1956. Hy tree in 1961 af en word opgevolg as uitgewer deur sy skoonseun, Orvil E. Dryfoos. Gedurende die tyd wat hy in beheer was van die New York Times, daaglikse sirkulasie gestyg van 465,000 tot 713,000 en Sondagoplaag van 745,000 tot 1,4 miljoen. In 1963 neem sy seun, Arthur Ochs Sulzberger, beheer oor die koerant.

Arthur Hays Sulzberger is op 11 Desember 1968 oorlede.

Ek het 'n uur saam met Arthur Sulzberger, eienaar van die New York Times, verlede week. Hy het vir my gesê dat hy vir die eerste keer in sy lewe spyt was dat hy 'n Jood was, omdat hy, terwyl die gety van antisemitisme styg, nie in staat was om die anti-Hitler-beleid van die administrasie so sterk en universeel te bekamp as wat hy sou wou as sy borgskap sou toegeskryf word aan Joodse invloed deur isolationiste en sodoende iets van sy krag verloor.

Arthur Hays Sulzberger is redelik vlugtig behandel deur historici van die tyd. Nou kom Laurel Leff, wie se Buried by the Times: The Holocaust en Amerika se belangrikste koerant (2005) kom neer op 'n fassinerende biografie van die man wat die Tye tydens die Tweede Wêreldoorlog en het gelei tot wat die koerant sedertdien erken het dat dit sy eie gebrekkige dekking van die Nazi -uitroeiing van Europese Jood was.

Me Leff, 'n voormalige verslaggewer en redakteur wat nou onderrig gee aan die Noordoos -Universiteit, het besluit om die boek nie as 'n biografie te omskryf nie. In plaas daarvan, miskien as gevolg van haar akademiese werk en die akademiese uitgewer van hierdie boek, kritiseer sy die New York Times omdat hulle nie nuus oor die Holocaust prominent genoeg vertoon het nie. Sy voer die kritiek in kommunikasieteorie aan, maar dit is die moeite werd om daaroor te waai vir die baanbrekende biografie wat daarin begrawe is ...

Hy was verbind tot 'n vreemde definisie van joernalistieke balans. Die tyevolgens mev. Leff, het geweier om briewe aan die redakteur te stuur wat die opkoms van antisemitisme in Duitsland aangeval het, sodat dit nie ook ruimte hoef te bied aan diegene wat antisemitisme ondersteun nie.

In plaas daarvan om van Joodse vlugtelinge te praat, Tye hoofartikels was geneig om van Duitse vlugtelinge te praat. Arthur Hays Sulzberger het geweier om in te gryp met Amerikaanse amptenare om 'n visum te kry vir 'n neef, Fritz Sulzberger, en hom in 1938 aangeraai om in Duitsland te bly. Maar hy het ingegryp en ander gered. (Fritz Sulzberger het na Amerika gekom, maar ander ver familielede van die Ochs -Sulzberger -gesin was nie so gelukkig nie - ten minste een is in Auschwitz dood, volgens mev. Leff.) Tye 'n veldtog van nege hoofartikels en drie verhale op die voorblad het die Kongres aangespoor om Britse gesinne toe te laat om hul kinders na Amerika in veiligheid te stuur, maar het nie 'n veldtog namens die Jode onderneem nie.

Toe die Britte die Witskrif van 1939 uitgereik het om die Joodse immigrasie na Palestina te beperk, het die Tye het 'n hoofartikel geleer wat die besluit as noodsaaklik beskou "om die vaderland self te red van oorbevolking sowel as van 'n toenemend gewelddadige weerstand van die Arabiere." (Teen Februarie 1944 het die Times hom daaroor omgedraai.) Die idee dat Jode moet vermy om dinge te doen ten spyte van dreigemente met geweld deur Arabiere, was (en, mag sommige argumenteer, tot vandag toe) 'n herhalende tema van Tye hoofartikels. 'N Redaksie van 1942 het aangevoer teen die oprigting van 'n Joodse brigade as deel van die Geallieerde magte omdat dit' 'n Arabiese opstand kan veroorsaak '.

The Times het die nuus van Nazi -gruweldade teen Jode versag, terwyl nadruk gelê is op Nazi -gruweldade teen Tsjegge en Christene - 'n feit wat destyds erken is deur senator Edwin Johnson van Colorado, volgens mev Leff. En deur Amerikaanse Jode soos William Cohen, wat in die Nuwe grens van Februarie 1942, het gesê dat Sulzberger 'n selfhaatende Jood was wat 'die dolk van verraad' in die rug van die hulpelose miljoene Jode neergestort het wat angstig na Palestina soek na die oorlog. Of soos Milton Steinberg, rabbi van Manhattan's Park Avenue Synagoge, wat in 1946 gesê het: "God beskerm ons teen die soort Jood wat die Tye."

Sulzberger was nie die enigste by die Tye wat 'n gespanne verhouding met sy eie Joodse agtergrond gehad het. Die invloedryke rubriekskrywer en hoof van die buro in Washington, Arthur Krock, was 'skaam om Jood te wees', volgens 'n bron wat mev. 'Van byna 1 200 Krock -rubrieke wat tydens die oorlog gepubliseer is, het nie een die Jode se vervolging genoem nie', skryf sy.

Dit sal 'n oordrywing wees om die Tye die Holocaust heeltemal geïgnoreer. Leff beskryf dat die Amerikaanse regeringswoordvoerders in Washington ook nie veel van die lot van die Jode besorg was nie.

Sou verskillende dekking die lewens van sommige van die 6 miljoen mense gered het? In haar boek Wat is die nut van die Joodse geskiedenis?, skryf die historikus Lucy Dawidowicz dat minder beperkende immigrasiebeleid deur Amerika voor die oorlog sommige Jode kon red, dat 'n sterker Amerikaanse weermag Hitler sou kon stop voordat hy Europa verower het, en dat 'n Joodse staat, indien dit bestaan, 'sou gemaak het 'n verskil. "

Begrawe deur die Tye bespreek nie pogings deur latere geslagte Timesmen om die mislukking van die koerant in die verhaal van die Holocaust te konfronteer nie. Eens so 'n poging was 'n artikel deur 'n voormalige uitvoerende redakteur van die Times, Max Frankel, in 'n spesiale 150 -jarige herdenking van die Tye, gepubliseer in 2001. Mnr. Frankel beskryf die optrede van die koerant oor die verhaal van Hitler se oorlog teen die Jode as 'n "verbysterende, vlekende mislukking". Die boek poog ook nie om te bepaal of vandag se Tyein sy dekking oor Israel of die huidige oorlog teen die Jode, ly dieselfde as die neigings wat die koerant en sy uitgewer in die Tweede Wêreldoorlog getref het.

Maar 'n noukeurige kontemporêre leser wat 'n Tye hoofredaksie om premier Sharon te vergewe en te bespot met "Sionistiese setlaars wat glo dat God hulle die grond gegee het", hoef net met sy oë te rol en hulle aan die bokant van die rubriek te laat vestig op die naam van Arthur Hays Sulzberger. Mev Leff se werk beteken dat sy naam meer betekenis sal hê - nie goed vir sy reputasie nie, hoewel dit miskien tot nut sal wees vir diegene wat die instelling wil verstaan ​​wat hom oorleef het.


Die toekoms van die Demokrate berus op Eric Adams: Goodwin

In 'n onlangse artikel oor Mount Rushmore het The New York Times gesê oor George Washington, Thomas Jefferson, Abraham Lincoln en Teddy Roosevelt dat "elkeen van hierdie titane uit die Amerikaanse geskiedenis 'n ingewikkelde nalatenskap het."

Verslaggewers Bryan Pietsch en Jacey Fortin het terloops die litanie van klagtes van wakker kudde opgesom: Washington en Jefferson het slawe besit, Lincoln was "huiwerig en laat" om die Emancipation Proclamation uit te reik en Roosevelt "wou aktief probeer om inheemse Amerikaners te kerstening en ontwortel."

Rushmore se beeldhouer, Gutzon Borglum, het nie ongeskonde ontsnap nie. "Borglum was betrokke by 'n ander projek: 'n enorme bas-reliëf by Stone Mountain in Georgië wat die Konfederale leiers gedenk het," het die verslaggewers geskryf.

Daar was min opmerklik in die verhaal, en dit was die punt. The Times, as die hoof -cheerleader van die media vir die chaos wat oor die hele land afspeel, ontneem gereeld Amerika se helde, sy kultuur en, deur die koerant se projek van 1619, die stigting daarvan.

Mount Rushmore -beeldhouer Gutzon Borglum in Berlyn in 1931, Getty Images

Vier jaar nadat dit sy tradisionele standaarde van eerlikheid laat vaar het om Donald Trump te probeer verslaan, is die koerant nou vasbeslote om die verhaal van Amerika te herskryf. Die deurry-aanval op die Rushmore-presidente was deel van die agenda vir die kanselleer-kultuur.

Tog het die Times nog nooit die standaarde wat dit gebruik om ander te demoniseer, op sy eie geskiedenis toegepas nie. As dit die geval was, sou verslaggewers daar verneem dat die Ochs-Sulzberger-familie wat die koerant al 125 jaar lank besit en bestuur, 'n "ingewikkelde nalatenskap" het.

Die nalatenskap bevat Konfederate in die kas - mans en ten minste een vrou wat die Suide en slawerny tydens die Burgeroorlog ondersteun het. Trouens, die aartsvader van Adolph S. Ochs het geld bygedra tot die Stone Mountain -projek en ander gedenktekens van die Konfederale wat die Times nou so aanstootlik vind.

Om duidelik te wees, verpes ek die vasberadenheid van die Times om die geskiedenis te beoordeel en te hersien volgens kriteria wat 20 minute gelede bedink is. Die koerant se marxisties-geïnspireerde aktivisme en rasgebaseerde fetisj het dit so ver van die koers af geneem dat dit nie meer as 'n werklike koerant funksioneer nie.

Nadat ek my formatiewe joernalistieke jare by die Grey Lady deurgebring het, het ek ontsaglike respek gekry vir die redaksie se toewyding tot billike en onpartydige nuusdekking. Hierdie toewyding het begin by Ochs, wat vanaf die dag dat hy die beheer oor die Times in 1896 oorgeneem het, aangedring het op 'n streng skeiding van nuus en opinie, 'n tradisie wat langer as 'n eeu duur. Dit was die tradisies - regverdigheid en beskerming teen die vooroordeel van verslaggewers - wat die koerant sy geloofwaardigheid gegee het en dit die vlagskip van die Amerikaanse joernalistiek gemaak het.

Maar daardie dae is verby, met die standaarde wat eers stadig verswak en dan onder die huidige uitvoerende redakteur, Dean Baquet, afgeskaf word. Elke verhaal is deesdae 'n hoofartikel, aangesien die koerant vereis dat elke instelling en individu aan die Times se siening voldoen, of as rassisties, homofobies, Islamofobies en misogynisties bestempel word. As gevolg van die buitengewone invloed van die Times, speel die demagogie daarvan 'n groot rol in die versnippering van die weefsel van ons land.

Die koerant behoort ten minste eerbaar genoeg te wees om sy pasgemaakte standaarde op sy eie verlede toe te pas. As dit wel die geval is, glo ek dat die eienaars, redakteurs, verslaggewers en aandeelhouers geskok sal wees oor wat hulle ontdek.

Miskien sou hulle verstaan ​​dat hul onderneming gebou en bestuur is deur mense wat, hoewel dit in sommige opsigte groot was, baie van die standpunte en gebreke gedeel het wat hulle nou met regverdigheid in ander veroordeel.

Adolph S. Ochs word as 'n baba vertoon deur sy ma, Bertha Levy Ochs, 1858. AP

Die nalatenskap begin met Ochs, 'n sakeman in Tennessee wat op 38 -jarige ouderdom beheer oor die sukkelende New York Times geneem het. Hy was reeds die eienaar van die Chattanooga Times, wat hy 'n konserwatiewe Demokratiese koerant genoem het - in 'n tyd toe byna alle swart burgers in die Suide Republikeine was. Soos Ochs dit gestel het toe hy in 1879 die beheer oorgeneem het, sou die Chattanooga -koerant 'in ooreenstemming met die konserwatiewe demokrasie van die Suide' wees.

Hy en sy afstammelinge het tot 1999 die eienaar van die koerant gehad, onder meer tydens die afdwinging van die Jim Crow -era. 'N Voorbeeld van die Chattanooga Times se tenoor behels die berugte Scottsboro Nine -saak van 1931, wat valse aantygings van verkragting teen nege swart tieners deur twee wit vroue behels het.

'N Hoofartikel was onder die opskrif "Doodstraf wat behoorlik geëis word in vyandige misdaad van nege swaar negers", en die verhoorverslaggewer van die koerant noem die beskuldigdes "beeste wat ongeskik is om mense genoem te word", volgens "Rasse -bril", 'n boek uit 2011 oor ras, geregtigheid en die media.

Toe Ochs in New York kom, het hy sy suidelike meegevoel saam met hom gebring. Tien jaar nadat hy The New York Times oorgeneem het, het dit 'n gloeiende profiel van Jefferson Davis, die president van die Konfederasie tydens die Burgeroorlog, gehad. Die artikel uit 1906 word beskou as 'n "viering van die Davis -eeufees" en is gepubliseer op "die herdenking van die dood van die groot suidelike leier".

Ochs se ouers, Julius en Bertha Levy, was Duitse Joodse immigrante wat in die Amerikaanse Suide ontmoet het, maar tog baie verskillende sienings oor slawerny gehad het.

Terwyl hy by 'n oom in Natchez, mej., Gewoon het, het Bertha 'n voorliefde daarvoor ontwikkel, 'n feit wat in die familiegeskiedenis opgemerk word.

In "The Trust", 'n 1999-gemagtigde biografie van die Ochs-Sulzberger-gesinne, skryf die skrywers Susan Tifft en Alex Jones dat Julius 'n slaweveiling was en dit beskryf as 'n 'skurkagtige relikwie van barbaarsheid', maar Bertha 'het 'n minagtende antebellum beskou van swartes, en vir die res van haar lewe was sy dogmaties konserwatief, selfs reaksionêr. ” Volgens hulle was sy vasbeslote om "die Suid -Afrikaanse besondere instelling" te bewaar.

Een van haar afstammelinge het na haar verwys as “daardie Konfederale dame”.

Ek is bewus van geen bewyse of bewerings dat lede van Bertha se familie slawe besit of aan die slawehandel deelgeneem het nie.

Tydens die burgeroorlog het Bertha ten minste een broer gehad wat by die rebelleër aangesluit het, en sy word vermoed dat sy 'n spioen was. By een geleentheid is sy betrap dat sy mediese voorrade uit Ohio na die rebelle-Kentucky gesmokkel het.


Die Sulzberger -gesin: 'n ingewikkelde Joodse nalatenskap by The New York Times

NEW YORK (JTA)-Donderdag het The New York Times aangekondig dat sy uitgewer, Arthur Ochs Sulzberger Jr., 66, aan die einde van die jaar bedank en opgevolg word deur sy seun, die 37-jarige Arthur Gregg (AG) Sulzberger.

Die gesinswisseling van mag was nie onverwags nie. Die jonger Sulzberger is die sesde lid van die Ochs Sulzberger -stam wat as uitgewer van die vooraanstaande koerant in New York gedien het. Hy is 'n vyfde-generasie afstammeling van Adolph S. Ochs, wat die koerant in 1896 gekoop het omdat dit bankrot was.

Die Joodse geskiedenis van die gesin - Adolph Ochs was die kind van Duitse Joodse immigrante - was dikwels gefassineer en ondersoek, veral tydens en na die Tweede Wêreldoorlog, toe die koerant daarvan beskuldig word dat hy die wreedheid teen Jode blind gehou het.

Vandag is die familie se Joodse bande minder duidelik as in die verlede. Arthur Ochs Sulzberger Jr. is grootgemaak in die biskoplike geloof van sy ma en het later opgehou om godsdiens te beoefen. Hy en sy vrou, Gail Gregg, is getroud deur 'n presbiteriaanse predikant. Hy het egter gesê dat mense hom steeds as Jood beskou as gevolg van sy van.

'N Terugblik op die geskiedenis van die gesin wys hoekom. Adolph Ochs, die oorspronklike lid van die Ochs Sulzberger-stam, trou met Effie Wise, die dogter van Rabbi Isaac Mayer Wise, 'n toonaangewende Amerikaanse Hervormde Joodse geleerde wat die beweging se rabbynse skool, die Hebrew Union College-Jewish Institute of Religion, gestig het.

Na Ochs se dood het sy skoonseun, Arthur Hays Sulzberger, die leisels by The Times oorgeneem. Sulzberger, 'n Hervormde Jood, was 'n uitgesproke anti-Sionis in 'n tyd toe die Hervormingsbeweging nog oor die kwessie debatteer. Hy en sy gesin “was nou in die Joodse filantropiese wêreld ingebind soos dit hulle sosiale en ekonomiese posisie betaam”, skryf Neil Lewis, 'n voormalige verslaggewer by The Times.

Die eienaars het kritiek gelewer oor die manier waarop die koerant Joodse aangeleenthede behandel het, veral die Holocaust. Kritici het gesê dat die koerant nie voldoende dekking gegee het vir die Nazi -gruweldade wat gepleeg is teen Jode nie, 'n aanklag wat The Times later besit het. Arthur Hays Sulzberger het antisemitisme beleef, en hy was bekommerd dat sy koerant as te Joods beskou word, skryf Laurel Leff in haar boek uit 2005 "Buried by the Times: The Holocaust and America's Most Newant Newspaper."

'Daar sou geen spesiale aandag, geen spesiale sensitiwiteit, geen spesiale smeking wees nie,' het Leff geskryf.

In 'n 2001 -artikel vir The Times, het die voormalige uitvoerende redakteur Max Frankel geskryf dat die koerant, soos baie ander media destyds, in ooreenstemming was met die Amerikaanse regeringsbeleid wat die benarde toestand van Joodse slagoffers en vlugtelinge verkleineer het, maar dat die siening van die uitgewer het ook 'n belangrike rol gespeel.

"Hy het sterk en in die openbaar geglo dat Judaïsme 'n godsdiens is, nie 'n ras of nasionaliteit nie - dat Jode slegs van mekaar geskei moet word op die manier waarop hulle aanbid," het Frankel geskryf. 'Hy het gedink dat hulle geen eie staat of politieke en sosiale instellings nodig het nie. Hy het baie moeite gedoen om te verhoed dat The Times 'n Joodse koerant gebrandmerk word. ’ ”

Gevolglik het Frankel, Sulzberger se redaksionele bladsy, geskryf "was goed vir alle maatreëls wat [Jode] kon uitkies vir redding of selfs spesiale aandag."

Alhoewel The Times nie die enigste koerant was wat 'n skrale dekking verskaf het oor die nazi -vervolging van Jode nie, het die feit dat dit so was, groot implikasies, maar skryf Alex Jones en Susan Tifft in hul boek uit 1999 "The Trust: The Private and Powerful Family Behind The New York Times."

"As The Times die Nazi -gruweldade teen Jode beklemtoon het of net nie sekere verhale begrawe het nie, sou die nasie moontlik vinniger wakker geword het as wat dit gebeur het," het Jones en Tifft geskryf.

In 1961 tree Arthur Hays Sulzberger uit as uitgewer, drie jaar nadat hy 'n beroerte gehad het, wat sy pos aan sy skoonseun Orvil Dryfoos gegee het. Dryfoos sterf twee jaar later aan hartversaking, so sy swaer Arthur “Punch” Ochs Sulzberger het oorgeneem. Arthur Ochs Sulzberger, wat in 2012 oorlede is, word geïdentifiseer as 'nominaal Joods, hoewel glad nie godsdienstig nie'. Hy was 'baie meer gemaklik met sy Judaïsme' as sy pa, het die voormalige Times -godsdiensverslaggewer Ari Goldman geskryf. Tog is verhale met betrekking tot Joodse onderwerpe noukeurig geredigeer, sê Goldman, wat van 1973-1993 by die Times gewerk het.

'Hierdie verhale het 'n bietjie meer redaksionele aandag gekry, en ek sê nie dat hulle op die een of ander manier leun nie, maar die koerant was daarvan bewus dat dit hierdie reputasie het en die agtergrond het en wou seker maak dat die verhale regverdig en Dit sal nie lei tot aanklagte van bevoordeling of om agteroor te buig nie, ”het hy gister aan JTA gesê.

Arthur Ochs Sulzberger het sy seun, Arthur Ochs Sulzberger Jr., grootgemaak in die biskoplike geloof van sy vrou. Maar Arthur Ochs Sulzberger Jr. het nog steeds 'n paar verbintenisse met sy Joodse agtergrond. Op hoërskool het hy 'n reis na Israel onderneem wat hom effens geïntrigeer het deur sy agtergrond, het Jones en Tifft geskryf. Hoewel kritiek van die Joodse gemeenskap onder sy ampstermyn minder hard was as gedurende sy oupa, het baie, veral aan die regterkant, die koerant steeds as bevooroordeeld teen Israel beskou.

Gegewe die familiegeskiedenis van die eienaars, die buitensporig groot Joodse leserspubliek en die gereelde dekking van Joodse bekommernisse, word The Times dikwels as 'n 'Joodse koerant' beskou-dikwels deur antisemiete.

Die opvatting is “hoofsaaklik vanweë die familie en vanweë die gesin se Joodse naam en Joodse wortels”, het Goldman gesê, “of dit nou Joods is of nie, daar is 'n gevoel dat dit steeds 'n koerant is met 'n swaar Joodse invloed. ”

En daardie familiegeskiedenis leef voort. AG Sulzberger is deel van 'n generasie in die koerant wat sy neefs Sam Dolnick insluit, wat toesig hou oor digitale en mobiele inisiatiewe, en David Perpich, 'n senior uitvoerende hoof wat aan die hoof is van die Wirecutter -produkbeoordelingswebwerf. Die ma van Dolnick, Lynn Golden, is die agter-agterkleindogter van Julius en Bertha Ochs, die ouers van Adolph S. Ochs, en is getroud in 'n sinagoge in Chattanooga, Tennessee, ter nagedagtenis aan hulle. Perpich, 'n kleinseun van Arthur Ochs Sulzberger, is in 2008 deur 'n rabbi getroud.

A.G. Sulzberger is veral bekend daarvoor dat hy aan die hoof was van 'n span wat in 2014 'n 'innovasieverslag' van 96 bladsye saamgestel het wat daarop gemik was om The Times vinniger te laat beweeg om die nuwe digitale medialandskap in te haal.

Onlangs uitgevra oor sy werksverhouding met Dolnick en Perpich, het AG Sulzberger gepraat oor hul sterk joernalistieke agtergronde en 'n beroep op die gesinsetos gehad.

'As hulle nie lede van die Ochs/Sulzberger -familie was nie, sou ons mededingers hulle met werkaanbiedings bestook,' het hy gesê. 'Maar hulle is baie toegewyd aan hierdie plek, en ons drie is daartoe verbind om as 'n span saam te werk.'

Ek sal jou die waarheid vertel: Die lewe hier in Israel is nie altyd maklik nie. Maar dit is vol skoonheid en betekenis.

Ek is trots om saam met kollegas by The Times of Israel te werk wat dag na dag hul hart in hul werk stort om die kompleksiteit van hierdie buitengewone plek vas te vang.

Ek glo ons beriggewing gee 'n belangrike toon van eerlikheid en ordentlikheid wat noodsaaklik is om te verstaan ​​wat werklik in Israel gebeur. Dit verg baie tyd, toewyding en harde werk van ons span om dit reg te kry.

U ondersteuning, deur lidmaatskap in The Times of Israel Community, stel ons in staat om ons werk voort te sit. Sou u vandag by ons gemeenskap aansluit?

Sarah Tuttle Singer, New Media Editor

Ons is baie bly dat u gelees het X Artikels van Times of Israel die afgelope maand.

Daarom kom ons elke dag aan die werk - om kieskeurige lesers soos u 'n moet -lees dekking van Israel en die Joodse wêreld te bied.

So nou het ons 'n versoek. Anders as ander nuuswinkels, het ons nie 'n betaalmuur opgestel nie. Maar aangesien die joernalistiek wat ons doen baie duur is, nooi ons lesers uit vir wie The Times of Israel belangrik geword het om ons werk te ondersteun deur ons aan te sluit The Times of Israel Community.

Vir slegs $ 6 per maand kan u ons kwaliteit joernalistiek ondersteun terwyl u The Times of Israel geniet Advertensie-vry, asook toegang tot eksklusiewe inhoud wat slegs beskikbaar is vir lede van Times of Israel Community.


Word Times -uitgewers dom gebore?

Die eenvoudigste manier om 'n joernalistieke profiel te skryf, is om die onderwerp as 'n reus of 'n dwerg voor te stel. New York Times Uitgewer Arthur Ochs Sulzberger Jr. kry in Mei die dwerg-in-'n-sloot-behandeling Vanity Fair, soos genoemde en naamlose bronne Arthur Jr. vryelik in die stuk slag.

Gawker het 'n verskeidenheid beledigings en afvalpraatjies versamel wat 'n nie-so-helder, lomp kêrel uitbeeld. 'N Naamlose voormalige medewerker van Arthur Jr. sê aan Bowden dat die sakekant van die maatskappy hom met minagting beskou. 'Hulle het hom as onbeduidend, as vlugvoetig, as 'n glibberigheid beskou, en as omgee vir hulle net soveel as wat hy omgee vir joernaliste,' sê die naamlose bron. Diane Baker, 'n voormalige finansiële hoof van die New York Times Co., sê Arthur Jr. het die persoonlikheid van "'n vier-en-twintigjarige geek". Bowden skryf dat selfs die "middelvlak-talent rondom Arthur [jr.] Hom nie as 'n eweknie beskou nie, nog minder 'n geskikte leier." Ongehaal deur Gawker: 'In 'n mate wat sommige van sy top-personeellede dit as onwys beskou, is hy geneig om mense te bevorder, nie op grond van 'n koud-oog beoordeling van hul talent nie, maar op hoe gemaklik hy rondom hulle voel-op hoeveel pret hulle is."

Bowden dink nie dat Arthur Jr. aktief dom is nie. Trouens, hy skryf dat Arthur Jr. 'duidelik slim' is. Maar dit is die manier waarop Bowden die sin voltooi - 'Arthur is nie besonder intellektueel nie' - wat sy gedagte voltooi. Bowden gaan voort: 'Vir wat dit werd is, is hy 'n Star Trek fan. Sy gedagtes dwaal, veral as hy gedruk word om op ingewikkelde sake te konsentreer. ” Met ander woorde, slim genoeg om 'n unitard aan te trek en die Starship Enterprise van 'n denkbeeldige brug, maar nie slim genoeg om die Tye.

As Arthur Jr. 'n eenvoudige is, handhaaf hy 'n familietradisie wat herlei kan word na die stigterspatriarg van sy stam, Adolph S. Ochs. Ochs het 'n beherende belang in die New York Times in 1896 en sy familielede en afstammelinge het die koerant sedertdien bedryf. (Raadpleeg New York tydskrif se “Children of the Tye"[PDF] genealogie om al die spelers reguit in u kop te hou.)

Hoe dom was Adolph S. Ochs? Garet Garrett, wat vir Ochs gewerk het op die Tye redaksionele bladsy, beskou sy baas 'n bietjie van 'n lamsbrein. "Intellektueel is hy die minderwaardige van 'n man aan die [redaksionele] raaitafel," skryf Garrett in die dagboek wat hy in 1915 en 1916 gehou het. "Nie een van ons waardeer sy verstandelike prosesse hoog nie." Garrett maak ook 'n fout in Ochs se ongrammatiese konstruksies, kritiseer sy woordeskat en kyk hoe die Tye eienaar was “altyd beïndruk deur groot rykdom of inkomste”. Stom. Ongeskryf. Vlak. Klink dit bekend?

As Ochs 'n stom gen dra, het dit nie sy enigste kind, dogter Iphigene, besmet nie. In 'n meer verligte era kon sy, in plaas van haar man, die ewe helder en aangename Arthur Hays Sulzberger, die maatskappy se leisels van haar pa geërf het. Sulzberger word uitgewer in 1936, toe die ou man sterf.

Maar terug na die bloedlyn. Iphigene het vir Ochs in 1926 sy eerste kleinseun aangebied, maar by die besoek aan die hospitaal het Ochs “na die gerimpelde baba gekyk en hom as onaanvaarbaar verklaar”, skryf Susan E. Tifft en Alex S. Jones se boek Die trust: die privaat en kragtige gesin agter die New York Times.

Die baba, Arthur Ochs Sulzberger, het die bynaam 'Punch' gekry, en Punch is altyd as 'n dullard beskou. 'Arthur Ochs Sulzberger, die enigste seun van Arthur Hays Sulzberger, was 'n man-kind wat selfs nooit deur sy eie familie ernstig opgeneem is nie, nog minder bestuurders en redakteurs van die Tye, ”Skryf Joseph C. Goulden in 1988’s Pas om te druk: A.M. Rosenthal en sy tye. Later in die boek herhaal Goulden die Punch-as-knucklehead-tema en skryf: 'Een man wat gewerk het vir die Tye in 1955 gesê die konsensusmening onder 'regte verslaggewers' was dat 'die ou Punch met 'n swaar rots in 'n sak moes sit en hom in die rivier moes laat val'.

Edwin Diamond eggo Goulden in sy boek uit 1993, Agter die Tye: Binne die Nuwe New York Times. Punch het 'n 'onverskillige akademiese prestasie as kind' gelewer en 'is deur sy eie ouers nie baie goed beoordeel nie. In latere jare het hy met onderhoudvoerders geskerts oor die skole wat hy opgehou het 'net voordat hulle my gaan weggooi'.

Punch se swak reputasie het hom gevolg tot die Tye, Berig Diamond:

Vanaf die dag dat [Sulzberger] by die gebou instap, moes hy die indruk kry dat hy 'n intellektuele liggewig is en sy posisie by die koerant nie verdien nie. Hierdie vroeë oordeel, wat net soveel op hoorsê gebaseer is as enige uit eerstehandse getuienis, is nooit heeltemal uitgewis nie.

Daar moet op gelet word dat tydens Punch se ampstermyn as uitgewer (1963-92), die Tye 'n groter, belangriker joernalistieke instelling geword. Of miskien moet dit 'ten spyte van Punch, die Tye 'n groter, belangriker joernalistieke instelling geword. ” Miskien het hy die Forrest Gump -ding laat werk!

As Punch dom was, was hy dom genoeg om Arthur Jr. dom te behandel. In 1976, nadat hy Arthur Jr. Tye, Punch het 'n pos vir die seun van sy seun, Gail, by die United Press International se buro in Londen gereël. Uit die boek van Tifft en Jones:


Die Sulzberger -gesin: 'n ingewikkelde Joodse nalatenskap by The New York Times

NEW YORK-Donderdag het The New York Times aangekondig dat sy uitgewer, Arthur Ochs Sulzberger, 66, aan die einde van die jaar bedank en opgevolg sal word deur sy seun, die 37-jarige Arthur Gregg (AG) Sulzberger.

Die gesinswisseling van mag was nie onverwags nie. Die jonger Sulzberger is die sesde lid van die Ochs Sulzberger -stam wat as uitgewer van die vooraanstaande koerant in New York gedien het. Hy is 'n vyfde-generasie afstammeling van Adolph S. Ochs, wat die koerant in 1896 gekoop het omdat dit bankrot was.

Die Joodse geskiedenis van die gesin - Adolph Ochs was die kind van Duitse Joodse immigrante - was dikwels gefassineer en ondersoek, veral tydens en na die Tweede Wêreldoorlog, toe die koerant daarvan beskuldig word dat hy die wreedheid teen Jode blind gehou het.

Vandag is die familie se Joodse bande minder duidelik as in die verlede. Arthur Ochs Sulzberger Jr. is grootgemaak in die biskoplike geloof van sy ma en het later opgehou om godsdiens te beoefen. Hy en sy vrou, Gail Gregg, is getroud deur 'n presbiteriaanse predikant. Hy het egter gesê dat mense hom steeds as Jood beskou as gevolg van sy van.

'N Terugblik op die familiegeskiedenis toon waarom. Adolph Ochs, die oorspronklike lid van die Ochs Sulzberger-stam, trou met Effie Wise, die dogter van Rabbi Isaac Mayer Wise, 'n toonaangewende Amerikaanse Hervormde Joodse geleerde wat die beweging se rabbynse skool, die Hebrew Union College-Jewish Institute of Religion, gestig het.

Na Ochs se dood het sy skoonseun, Arthur Hays Sulzberger, die leisels by The Times oorgeneem. Sulzberger, 'n Hervormde Jood, was 'n uitgesproke anti-Sionis in 'n tyd toe die Hervormingsbeweging nog oor die kwessie debatteer. He and his family “were closely knit into the Jewish philanthropic world as befitted their social and economic standing,” wrote Neil Lewis, a former longtime reporter at The Times.

Had The Times’ highlighted Nazi atrocities against Jews, or simply not buried certain stories, the nation might have awakened to the horror far sooner than it did.

The owners drew criticism for the way the paper covered Jewish affairs, particularly the Holocaust. Critics said the newspaper failed to give adequate coverage to Nazi atrocities committed against Jews, a charge that The Times later owned up to. Arthur Hays Sulzberger had experienced anti-Semitism, and he was worried about his paper being perceived as too Jewish, Laurel Leff wrote in her 2005 book “Buried by the Times: The Holocaust and America’s Most Important Newspaper.”

“There would be no special attention, no special sensitivity, no special pleading,” Leff wrote.

In a 2001 article for The Times, former Executive Editor Max Frankel wrote that the paper, like many other media outlets at the time, fell in line with U.S. government policy that downplayed the plight of Jewish victims and refugees, but that the views of the publisher also played a significant role.

“He believed strongly and publicly that Judaism was a religion, not a race or nationality — that Jews should be separate only in the way they worshiped,” Frankel wrote. “He thought they needed no state or political and social institutions of their own. He went to great lengths to avoid having The Times branded a ‘Jewish newspaper.’”

As a result, wrote Frankel, Sulzberger’s editorial page “was cool to all measures that might have singled [Jews] out for rescue or even special attention.”

Though The Times wasn’t the only paper to provide scant coverage of Nazi persecution of Jews, the fact that it did so had large implications, Alex Jones and Susan Tifft wrote in their 1999 book “The Trust: The Private and Powerful Family Behind The New York Times.”

“Had The Times’ highlighted Nazi atrocities against Jews, or simply not buried certain stories, the nation might have awakened to the horror far sooner than it did,” Jones and Tifft wrote.

In 1961, Arthur Hays Sulzberger stepped down as publisher, three years after having suffered a stroke, giving the position to his son-in-law Orvil Dryfoos. Dryfoos died two years later from heart failure, so his brother-in-law Arthur “Punch” Ochs Sulzberger took over. Arthur Ochs Sulzberger, who died in 2012, identified as “nominally Jewish, although not at all religious.” He was “much more comfortable with his Judaism” than his father, wrote former Times religion reporter Ari Goldman. Still, stories related to Jewish topics were carefully edited, said Goldman, who worked at the Times in 1973-93.

“Those stories got a little more editorial attention, and I’m not saying they were leaning one way or another, but the paper was conscious that it had this reputation and had this background and wanted to make sure that the stories were told fairly and wouldn’t lead to charges of favoritism or of bending over backwards,” ” he told JTA on Monday.

Arthur Ochs Sulzberger raised his son, Arthur Ochs Sulzberger Jr., in his wife’s Episcopalian faith. But Arthur Ochs Sulzberger Jr. still had some connections to his Jewish background. In high school he went on a trip to Israel that left him slightly intrigued by his background, Jones and Tifft wrote. While criticism from the Jewish community under his tenure was less harsh than during his grandfather’s time, many, particularly on the right, still saw the newspaper as being biased against Israel.

So whether they’re Jewish or not today, there’s a feeling that this is still a newspaper with a heavy Jewish influence.

Nevertheless, given its owners’ family history, its disproportionately large Jewish readership and its frequent coverage of Jewish preoccupations, The Times is often regarded as a “Jewish newspaper” — often disparagingly so by anti-Semites.

That perception is “largely because of the family and because of the family’s Jewish name and Jewish roots,” Goldman said, “so whether they’re Jewish or not today, there’s a feeling that this is still a newspaper with a heavy Jewish influence.”

And that family history lives on. A.G. Sulzberger is part of a generation at the paper that includes his cousins Sam Dolnick, who oversees digital and mobile initiatives, and David Perpich, a senior executive who heads its Wirecutter product review site. Dolnick’s mother, Lynn Golden, is the great-great-granddaughter of Julius and Bertha Ochs, the parents of Adolph S. Ochs, and was married in a Chattanooga, Tennessee, synagogue named in their memory. Perpich, a grandson of Arthur Ochs Sulzberger, was married by a rabbi in 2008.

A.G. Sulzberger is best known for heading a team that in 2014 put together a 96-page “innovation report” that meant to prod The Times into moving more rapidly in catching up with the new digital media landscape. Asked recently about his working relationship with Dolnick and Perpich, A.G. Sulzberger spoke of their strong journalism backgrounds and invoked the family ethos.

“If they weren’t members of the Ochs/Sulzberger family, our competitors would be bombarding them with job offers,” he said. “But they are deeply devoted to this place, and the three of us are committed to continuing to work as a team.” PJC


Ближайшие родственники

About Arthur Hays Sulzberger

Arthur Hays Sulzberger was the publisher of Die New York Times from 1935 to 1961. During that time, daily circulation rose from 465,000 to 713,000 and Sunday circulation from 745,000 to 1.4 million the staff more than doubled, reaching 5,200 advertising linage grew from 19 million to 62 million column inches per year and gross income increased almost sevenfold, reaching 117 million dollars.

Sulzberger was the son of Cyrus L. Sulzberger, a cotton-goods merchant, and Rachel Peixotto Hays, both descendants of old and noteworthy Sephardic Jewish families. His great-grandfather, Benjamin Seixas, brother of the famous rabbi and American revolutionary Gershom Mendes Seixas of Congregation Shearith Israel, was one of the founders of the New York Stock Exchange. His grandfather, Dr. D.L.M. Peixotto, was a prominent physician and director of Columbia University's Medical College.

Sulzberger graduated from the Horace Mann School in 1909 and Columbia College in 1913, and married Iphigene Bertha Ochs in 1917. In 1918 he began working at the Times, and became publisher when his father-in-law, Adolph Ochs, the previous Times publisher, died in 1935. In 1929, he founded Columbia's original Jewish Advisory Board and served on the board of what became Columbia-Barnard Hillel for many years. He served as a University trustee from 1944 to 1959 and is honored with a floor at the journalism school. He also served as a trustee of the Rockefeller Foundation from 1939 to 1957. He was elected a Fellow of the American Academy of Arts and Sciences in 1950.[4] In 1954, Sulzberger received The Hundred Year Association of New York's Gold Medal Award "in recognition of outstanding contributions to the City of New York."

In 1956, Sulzberger received the Elijah Parish Lovejoy Award as well as an honorary Doctor of Laws degree from Colby College.

He was succeeded as publisher first by a son-in-law, Orvil E. Dryfoos, in 1961, and then two years later by his son, Arthur Ochs "Punch" Sulzberger.

Sulzberger broadened the Times’s use of background reporting, pictures, and feature articles, and expanded its sections. He supervised the development of facsimile transmission for photographs and built the Times radio station, WQXR, into a leading vehicle for news and music. Under Sulzberger the Times began to publish editions in Paris and Los Angeles with remote-control typesetting machines.

He once stated,[citation needed] "I believe in an open mind, but not so open that your brains fall out". Sulzberger is also credited with the quote: "We journalists tell the public which way the cat is jumping. The public will take care of the cat."

In 1917, he married Iphigene Bertha Ochs, the daughter of Adolph Ochs and Effie Wise (the daughter of Rabbi Isaac Mayer Wise). They had four children: Marian Sulzberger Dryfoos (born 1918), married to Orvil Dryfoos Ruth Sulzberger Holmberg (1921-2017), publisher of the Chattanooga Times,[8] married and divorced from Ben Hale Gordon Judith Sulzberger Cohen (1923-2011), physician, married and divorced from Dick Cohen and Arthur Ochs Sulzberger (1926-2012).

GEDCOM Bron

26 APR 2019 15:18:08 GMT -0500 Robert Dryfoos Dryfoos Web Site <p>MyHeritage family tree</p><p>Family site: Dryfoos Web Site</p>Family tree: 615866681-1 Smart Matching 615866681-1

GEDCOM Bron

GEDCOM Bron

26 APR 2019 15:21:52 GMT -0500 Nancy Adelson Abelman & Goldberg and Adelson & Almoslino Family Trees Website <p>MyHeritage family tree</p><p>Family site: Abelman & Goldberg and Adelson & Almoslino Family Trees Website</p>Family tree: 252139741-4 Discovery 252139741-4

GEDCOM Bron

Arthur Hays Sulzberger 3 26 APR 2019 Added by confirming a Smart Match Smart Matching 4005380

GEDCOM Bron

7 APR 2019 19:02:47 GMT -0500 Geni World Family Tree MyHeritage The Geni World Family Tree is found on <A href="http://www.geni.com" target="_blank">www.Geni.com</a>. Geni is owned and operated by MyHeritage. Collection 40000

GEDCOM Bron

https://www.myheritage.com/research/record-40000-80489076/arthur-ha. 4 Arthur Hays Sulzberger&ltbr&gtGender: Male&ltbr&gtBirth: Sep 12 1891 - Manhattan, New York, New York, USA&ltbr&gtMarriage: Spouse: Iphigene Bertha Sulzberger (born Ochs) - Nov 17 1917 - Temple, Franklin, Maine, United States&ltbr&gtDeath: Dec 11 1968 - Manhattan, New York, New York, USA&ltbr&gtFather: <a>Cyrus Leopold Sulzberger</a>&ltbr&gtMother: <a>Rachel Peixotto Sulzberger (born Hays)</a>&ltbr&gtWife: <a>Iphigene Bertha Sulzberger (born Ochs)</a>&ltbr&gtChildren: <a>Marian Effie Dryfoos (born Sulzberger)</a>, <a>Ruth Rachel Holmberg (born Sulzberger)</a>, <a>Judith Peixotto Cohen (born Sulzberger)</a>, <a>Arthur Ochs Sulzberger</a>&ltbr&gtSiblings: <a>Leopold Sulzberger</a>, <a>Cyrus L. Sulzberger</a>, <a>Anna Sulzberger</a>, <a>David Hays Sulzberger</a> Record 40000:80489076:

About ארתור הייס זלצברגר (עברית)

Arthur Hays Sulzberger was the publisher of Die New York Times from 1935 to 1961. During that time, daily circulation rose from 465,000 to 713,000 and Sunday circulation from 745,000 to 1.4 million the staff more than doubled, reaching 5,200 advertising linage grew from 19 million to 62 million column inches per year and gross income increased almost sevenfold, reaching 117 million dollars.

Sulzberger was the son of Cyrus L. Sulzberger, a cotton-goods merchant, and Rachel Peixotto Hays, both descendants of old and noteworthy Sephardic Jewish families. His great-grandfather, Benjamin Seixas, brother of the famous rabbi and American revolutionary Gershom Mendes Seixas of Congregation Shearith Israel, was one of the founders of the New York Stock Exchange. His grandfather, Dr. D.L.M. Peixotto, was a prominent physician and director of Columbia University's Medical College.

Sulzberger graduated from the Horace Mann School in 1909 and Columbia College in 1913, and married Iphigene Bertha Ochs in 1917. In 1918 he began working at the Times, and became publisher when his father-in-law, Adolph Ochs, the previous Times publisher, died in 1935. In 1929, he founded Columbia's original Jewish Advisory Board and served on the board of what became Columbia-Barnard Hillel for many years. He served as a University trustee from 1944 to 1959 and is honored with a floor at the journalism school. He also served as a trustee of the Rockefeller Foundation from 1939 to 1957. He was elected a Fellow of the American Academy of Arts and Sciences in 1950.[4] In 1954, Sulzberger received The Hundred Year Association of New York's Gold Medal Award "in recognition of outstanding contributions to the City of New York."

In 1956, Sulzberger received the Elijah Parish Lovejoy Award as well as an honorary Doctor of Laws degree from Colby College.

He was succeeded as publisher first by a son-in-law, Orvil E. Dryfoos, in 1961, and then two years later by his son, Arthur Ochs "Punch" Sulzberger.

Sulzberger broadened the Times’s use of background reporting, pictures, and feature articles, and expanded its sections. He supervised the development of facsimile transmission for photographs and built the Times radio station, WQXR, into a leading vehicle for news and music. Under Sulzberger the Times began to publish editions in Paris and Los Angeles with remote-control typesetting machines.

He once stated,[citation needed] "I believe in an open mind, but not so open that your brains fall out". Sulzberger is also credited with the quote: "We journalists tell the public which way the cat is jumping. The public will take care of the cat."

In 1917, he married Iphigene Bertha Ochs, the daughter of Adolph Ochs and Effie Wise (the daughter of Rabbi Isaac Mayer Wise). They had four children: Marian Sulzberger Dryfoos (born 1918), married to Orvil Dryfoos Ruth Sulzberger Holmberg (1921-2017), publisher of the Chattanooga Times,[8] married and divorced from Ben Hale Gordon Judith Sulzberger Cohen (1923-2011), physician, married and divorced from Dick Cohen and Arthur Ochs Sulzberger (1926-2012).

GEDCOM Bron

26 APR 2019 15:18:08 GMT -0500 Robert Dryfoos Dryfoos Web Site <p>MyHeritage family tree</p><p>Family site: Dryfoos Web Site</p>Family tree: 615866681-1 Smart Matching 615866681-1

GEDCOM Bron

GEDCOM Bron

26 APR 2019 15:21:52 GMT -0500 Nancy Adelson Abelman & Goldberg and Adelson & Almoslino Family Trees Website <p>MyHeritage family tree</p><p>Family site: Abelman & Goldberg and Adelson & Almoslino Family Trees Website</p>Family tree: 252139741-4 Discovery 252139741-4

GEDCOM Bron

Arthur Hays Sulzberger 3 26 APR 2019 Added by confirming a Smart Match Smart Matching 4005380


TIME on the Tye: Arthur Ochs Sulzberger’s Legacy, from the Archives

Arthur Ochs “Punch” Sulzberger, whose three-decade reign as New York Tye publisher brought the paper 31 Pulitzer Prizes, died Saturday at the age of 86 after a long illness. Sulzberger, the only grandson of Tye trailblazer Adolph S. Ochs and son of longtime publisher Arthur Hays Sulzberger, took over as publisher in 1963, after his brother-in-law Orvil E. Dryfoos died. At the time, Sulzberger was just 37 years old and serving as assistant treasurer.

Throughout his 34 years at the top, TIME documented Sulzberger’s tremendous — and at times contentious — success, analyzing his vast influence on the New York Tye in particular and the world of journalism and broader society in general. Here’s a look back, through the archives, at TIME’s coverage of Sulzberger, his family and the Tye over the decades.

Sulzberger appeared on TIME’s cover in 1977, the subject of a story that profiled not just the man, but also the ever evolving New York Tye. The story tracked Sulzberger’s ascent from aloof assistant to formidable leader:

Punch Sulzberger was an amiable presence around the building, though when he attended an occasional story conference he sometimes seemed more interested in examining the air-conditioning ducts on the ceiling … He learned fast … While admirers and subordinates try to second-guess him, Sulzberger goes on tinkering with the wondrous machine he has inherited. (Aug. 15, 1977)

Eight years into his stint as publisher, Sulzberger oversaw what today remains one of the newspaper’s most controversial decisions: publishing the Pentagon Papers, a series of classified documents exposing details of the Vietnam War. While some major papers followed suit, others held back — and TIME sought to determine why:

As leaks continued, TIME polled two dozen editors across the U.S., asking how they would have played the story had they, and not the Tye, received the Pentagon papers first. Although most newspapers do not command as much newsprint space as the Tye, the great majority of editors, in the words of Denver Post Executive Editor William Hornby, “would have done just what the Tye did.” (July 5, 1971)

In 1992, Sulzberger handed off his duties as publisher to his then 40-year-old son, Arthur Ochs Sulzberger Jr. TIME wrote a feature on this transition — the passing of a very weighty torch — and paid particular attention to the relationship between the new publisher and his father:

Reporters noticed a deeper affection growing between him and his father, “Punch” Sulzberger. One editor observed, “Arthur took on some of Punch’s winning characteristics — his self-deprecating humor, his listening rather than talking.” (He did not find it humorous, however, when people tried to stick him with the obvious diminutive “Pinch.”) (Aug. 17, 1992)

Although he relinquished his title as publisher, Sulzberger remained chief executive of the New York Times Co. until 1997. That year, TIME covered what it called the “most radical face-lift” the Tye had attempted in 20 years — which, perhaps most notably, included running the paper’s first color photograph. TIME evaluated the paper’s obvious strengths but more subtle weaknesses:

On the one hand, it’s a rock of restrained, sober-minded news judgment in a media world that flies into paroxysms of excess every time an O.J. Simpson or JonBenet Ramsey comes along. Yet that same sobriety can make the paper seem stuffy and arthritic … The Tye is easily the best, most important newspaper in the country, authoritative and unfailingly serious. Yet in some fundamental way, it is also out of the mainstream — snooty, austere and loathe to go near gossip, even when it concerns the performance of such major figures as President Clinton and New York City’s Mayor Rudolph Giuliani. (Sep. 29, 1997)

In 2003, TIME covered an “unprecedented downfall” in New York Tye history: the plagiarism scandal surrounding young reporter Jayson Blair. The article addressed the subsequent resignation of top Tye staffers — managing editor Gerald Boyd and executive editor Howell Raines — and discussed Sulzberger Jr.’s reactions:

Speaking to TIME last week, Sulzberger said he was saddened by the resignations but not because he was responsible for choosing Raines. “You make choices,” said Sulzberger. “Some work. Some don’t work. My heart was broken because these men were taking an act for the good of an institution that they and I love.” (June 16, 2003)

As the newspaper continued to undergo face-lifts and attempt to navigate a rapidly digitizing media landscape, TIME continued to document its evolution and assess its evolving business model:

A big printed shoe fell on Wednesday, when the New York Tye partially lifted the veil on its plan to charge for access to its website … The Tye has tried the charging-for-content trick twice before. In the early days of the Internet, it charged for access from overseas readers, and from 2005 to 2007, it tried TimesSelect, in which readers had to pay for access to its signature columns and opinion pieces. That experiment was abandoned. (Jan. 20, 2010)

Through it all, the influence of Arthur Ochs Sulzberger — who grew the paper’s size and influence — is undeniable.


Israel beware: Here comes a new Sulzberger

(January 6, 2021 / JNS) In a change that is unlikely to change anything at Die New York Times, Arthur Ochs Sulzberger Jr.—its publisher between 1992 and 2017, and chairman thereafter—announced his retirement in his newspaper on New Year’s Day. Predictably, he will be succeeded by his son, Arthur Gregg Sulzberger, extending the family dynasty five generations back to 1935 when Arthur Hays Sulzberger succeeded his father-in-law, Adolph Ochs, who had purchased the newspaper in 1896 and proclaimed its enduring pledge: “All the News That’s Fit to Print.”

In his farewell statement, Sulzberger Jr. proudly identified his job: “to provide whatever support the world’s best journalists needed to do their important work.” And that they did, covering “things that no one thought possible” with “nuance, empathy and ambition.” Die Tye, he concluded immodestly, “is larger, more open, more creative, more nimble and more ambitious than ever.” With pardonable exaggeration, he identified it as exemplifying “independent journalism,” providing “the greatest service for a changing country that is struggling to understand itself.”

But it was not always thus, nor is it now likely to be. Die Tye was molded by Adolph S. Ochs, who purchased the newspaper in 1896—ironically, the same year that Theodor Herzl’s Die Joodse staat gepubliseer is. A proud Reform Jew who insisted that Judaism was a religion and not a national identity, Ochs and his credo were embraced by his son-in-law, Arthur Hays Sulzberger, who launched the family dynasty that has guided the Tye ever since.

Sulzberger, sharing Ochs’s aversion to any perception of the Tye as a “Jewish” newspaper, feared that Zionism would raise doubts about the loyalty of American Jews to the United States. Editors were instructed not to refer to “the Jewish people,” but to “people of the Jewish faith.” Adolph Hitler might identify Jews as a despised race, but Sulzberger insisted that the Tye not identify them as a distinctive group. Jews fleeing Nazi terror or slaughtered in death camps were identified as “human beings” or “persons,” not Jews. Their horrific plight was rarely reported in the Times. Sulzberger linked Zionism to “the Nazi connotation that we are a racial group apart.”

The birth of a Jewish state in 1948 sparked the newspaper’s concern, lest American Jews (the Sulzbergers included) be accused of divided loyalty. Over time, it (slowly) relinquished its resolute anti-Zionism, though signs of discomfort with Israel periodically surfaced. Its capture and trial of Adolph Eichmann was a source of palpable Tye discomfort because it enabled Israel to speak on behalf of world Jewry. Sulzberger conceded: “I don’t feel any affinity for the State of Israel.” Nor did he favor Jews in editorial positions, lest the Tye be devalued “in Gentile circles.”

Sulzberger’s family successors—Arthur Hays Sulzberger Jr., Arthur Ochs Sulzberger (the first non-Jewish family member to become publisher) and Arthur Ochs Sulzberger Jr.—largely receded from public view, and Christian identities removed any disparaging claim that the Tye was a “Jewish” newspaper. But deeply embedded discomfort with Israel persisted, especially following the 1967 Six-Day War, when Jewish settlements began to appear in biblical Judea and Samaria (previously Jordan’s West Bank). Columnist Anthony Lewis, who was fond of equating Israeli treatment of Palestinians with South African apartheid, and Jerusalem bureau chief Thomas Friedman, who had found fault with Israel ever since his undergraduate years at Brandeis, emerged as hectoring critics of the Jewish state.

Several of Friedman’s Jewish successors followed in his ideological footsteps. Joel Greenberg, who had received a jail sentence for his refusal to serve with his Israel Defense Forces unit in the Lebanon War, perceived a “tribal trend” among religious Jews who wore a “yarmulke at all times.” In a 5,000-word article, Deborah Sontag blamed Israel—not PLO chief Yasser Arafat—for the collapse of peace negotiations. Clyde Haberman bracketed Israelis and Palestinians within the “imperative of faith, advanced by force.” Jodi Rudoren was fond of citing “extremists on both sides,” Israelis and Palestinians, for Palestinian terrorist attacks. After all, “colonized Palestinians” were left to suffer from Israeli “oppression and humiliation.” Peter Beinart recently launched his new position as a columnist with an opinion piece titled “I No Longer Believe in a Jewish State.”

Arthur Ochs Sulzberger Jr. proudly cites “independent journalism,” exemplified by Die New York Times, as “a cure for this polarized era.” But history suggests that when it comes to critical coverage of Israel, the more that Sulzbergers come and go, the more the Tye bly dieselfde.

Jerold S. Auerbach is the author of Hebron Jews: Memory and Conflict in the Land of Israel and “Print to Fit: The New York Times, Zionism and Israel 1896-2016,” which was recently selected for Mosaic by Ruth Wisse and Martin Kramer as a “Best Book” for 2019.

Ondersteuning Joodse Nuus Sindikaat

Met 'n groter geografiese, politieke en sosiale skeiding, is verslagdoening van hoë gehalte en ingeligte ontleding belangriker as ooit om mense verbind te hou.

Ons vermoë om die belangrikste kwessies in Israel en in die hele Joodse wêreld te dek - sonder die standaard mediavooroordeel - hang af van die ondersteuning van toegewyde lesers.

As u die waarde van ons nuusdiens waardeer en besef hoe JNS onder die kompetisie uitstaan, klik dan op die skakel en lewer 'n eenmalige of maandelikse bydrae.


SULZBERGER, ARTHUR HAYS

SULZBERGER, ARTHUR HAYS (1891–1968), U.S. publisher of Die New York Times. Sulzberger, who was born in New York, married Iphigene B. Ochs, the only child of Adolph S. *Ochs, publisher of Die New York Times, in 1917. He joined the staff of the paper in 1919, after his release from service in World War i as a lieutenant in the field artillery. Given wide-ranging training and responsibilities in all areas of the paper's operation, he was named publisher of the paper and president of The New York Times Co. when Ochs died in 1935. Under his direction, the paper was successful not only in perpetuating Ochs's high traditions of comprehensive, responsible, and impersonal journalism, but also in extending the scope and influence of its coverage through increased attention to interpretative reporting, news of consequence in political and economic affairs, and the world of culture and the arts. As the newspaper's top executive, he also played a dominant role in its affiliated operations, including: the Chattanooga Tye, the paper published by Ochs at the time he went to New York the Spruce Falls Power and Paper Co. Ltd., of Canada, the largest newsprint producer in the world and Interstate Broadcasting Co.

As his father-in-law had done, he too trained a son-in-law to succeed him, Orvil Eugene Dryfoos (1912–1963), who had married his daughter Marian. When Sulzberger went into semi-retirement in 1961, he continued as chairman of the board but turned over day-to-day direction of the paper to Dryfoos as publisher. When Dryfoos died suddenly (in 1963), he was succeeded by arthur ochs sulzberger (1926– ), son of Arthur Hays Sulzberger. Sulzberger had joined Die New York Times staff after service with the U.S. Marines. He devoted several years to gaining extensive experience in both its editorial and business operations. After serving as a cub reporter on Die New York Times, he worked for a year as a reporter for The Milwaukee Journal, and then returned to Die New York Times for assignments on the foreign news desk, as a correspondent in London, Paris, and Rome. He returned to New York in 1955 as assistant to the publisher. He was named assistant treasurer in 1958, and was president and publisher from 1963 until 1992 and served as chairman until 1997. In 1972 he won the Pulitzer Prize for publishing Die Pentagon -vraestelle. In 2005 he received the Katharine Graham Lifetime Achievement Award from the Newspaper Association of America. His son arthur ochs sulzberger jr. (1951– ) became the publisher of Die New York Times in 1992 and chairman in 1997. Sulzberger's first cousin cyrus leo sulzberger (1912–1993) was a prominent New York Times foreign affairs columnist. He wrote a large number of books, among them Seven Continents and Forty Years: A Concentration of Memoirs (with A. Malraux, 1977).


Sulzberger met President Trump at the White House on July 20, 2018. He said in a statement, “I told the president directly that I thought that his language was not just divisive but increasingly dangerous. I warned that this inflammatory language is contributing to a rise in threats against journalists and will lead to violence.”

He is the son of Gail Gregg and Arthur Ochs Sulzberger Jr. Through his father, he is a grandson of Arthur Ochs “Punch” Sulzberger Sr., great-grandson of Arthur Hays Sulzberger, and great-great-grandson of Adolph Ochs.

His paternal grandfather was Jewish, and the rest of his family is of Christian background (Episcopalian and Congregationalist).